Camping Atlanta

ItaliëVenetoSottomarina

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Atlanta voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 9 reviews

8.7FantastischScore uit 9 reviews
  • 8.9Staat v/h sanitair
  • 7Waardering

0Tonen op kaart

9 Reviews over Atlanta

• 9HD10-08-2021

Mooie camping met goed sanitair en enorm zwembad

Prima camping met goed sanitair, enorm groot zwembad op paar stappen van heerlijk zandstrand. Grote sanitair gebouw in het midden is nieuw en lekker schoon. Zwembad is uitzonderlijk groot en lekker. In de avond nog wel muziek hoorbaar, maar na 23 uur was het redelijk stil. Sommige straten met alleen maar Italianen die er (te zien aan de bouwwerken) hele seizoen stonden. Prima ligging voor uitstapje naar Venetië. De score van 6,9 die de camping nu heeft is wat ons betreft echt te laag.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Margriet08-08-2019

Normaal

Erg nette chalet voor 4 personen was het oké voor 6 personen te klein weinig opberg ruimte voor kleding en levensmiddelen jammer dat ertussen tijds geen schoonmaak gedaan word weinig Nederlanders de bevolking is erg op zich zelf en niet vriendelijk

• 5Ilse van den wijngaard25-07-2017

Prima camping

camping Atlanta is vooral bezet door Italianen. Veel standplaatshouders of mensen die op doorreis zijn. 'S Avonds vaak animatie, probeer zo ver mogelijk van het restaurant af te zitten. Prachtig zwembad, alleen net zoals op veel campings in Italië, 's middags dicht. Afval wordt om 4 uur in de nacht opgehaald, met alle herrie van dien. Geldt ook voor supermarkt aanvulling om 7 uur 's ochtends. Verder super sanitair (vergeet je wc papier niet), direct gelegen aan het strand, op loopafstand van Giochhi.

• 9campinggast03-08-2015

Italiaanse sfeer

Atlanta heet nu Camping Atlanta en Mediterraneo. Vooral Italiaanse gasten, met oma om voor het eten te zorgen. Elke plek heeft water en stroom, en het sanitair is modern, schoon en ruim opgezet. Altijd plaats, altijd warm water bij wastafel en douche, zelf toiletpapier meenemen. Zwembad is 50(!) meter, en er is een kinderbad. De camping ligt aan zee, met parasols en ligbedden tegen betaling, maar ook ruimte om op je strandlaken op het warme zand te liggen. Winkel en zwembad van 12:30 tot 15:00 gesloten. Restaurant heeft prima pizza's en koffie voor schappelijke prijzen. Animatie Italiaans, maar onze zoon (10 jaar) danste vrolijk mee, en speelde met Italiaanse en Duitse kinderen bij het zwembad. Er waren wat meer Nederlanders, maar zonder kinderen.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8anoniem den bosch03-07-2011

Leuke camping

Vorig jaar op deze camping gestaan. Erg gastvriendelijk ontvangen!! Zelfs met zoeken naar garage voor de auto die stuk was erg behulpzaam!! Wel een camping waar de Nederlander het zelf gezellig zal moeten maken. Rustige avonden, groot maar eenvoudig zwembad, maar een zeer mooi (redelijk druk) strand en langslopende ijskar die goede zaken deed. Van de "geuren" niets gemerkt. Voor ons een lekker weekje uitrusten aan het strand en een uitstapje Venetië vanuit Sottomarina makkelijk te maken. Sanitair zeer schoon, alleen af en toe 's avonds 1 beurt wachten op een douche bij de dames. Kortom: goed bevallen.

• 10Staat v/h sanitair
  • 4Peter en Bianca16-09-2010

Veel (luidruchtige) Italiaanse gezinnen

Wij hebben hier in augustus 2010 staan maar zijn na 2 nachten hard gillend weggegaan. Vrijwel alleen maar Italiaanse gezinnen die met hun hele huisraad en gezin en een soort van straatje een vaste campingplek hebben. Het strand stonk (wind stond verkeerd dus veel aangespoeld zeewier) en we zijn lek geprikt door de muggen. De campingplekken aan de strandzijde bieden geen schaduw. Kortom, wij waren wat minder enthousiast! Maar ja, als je van drukte houdt...

• 8Marijke25-08-2010

Heerlijk rustige camping

We hebben hier anderhalve week gestaan. Inderdaad veel Italiaanse families, heel vriendelijk en gastvrij. Dicht aan zee en heel erg rustig. Schoon en heel veel sanitair. Paar minuten fietsen van het zeer drukke gebeuren in Sottomarina.

• 7Bianca18-08-2009

prima camping

Wij hebben hier 3 dagen onze camper gestald. we stonden midden tussen de vaste standplaatsen van Italianen. Erg vriendelijke mensen! Houden van gezelligheid, grote tafels met hele families eromheen.. Alleen jammer dat het zwembad op het heetst van de dag gesloten is ivm siesta. Je kunt dan wel uitwijken naar het strand dat vlakbij is, of je houdt ook siësta...

Sanitair prima in orde.

• 7Staat v/h sanitair
  • 7Frank15-08-2008

Camping Atlanta

Sehr schöner Campingplatz, direkt am sauberen, sandigen privatstrand. Die großen Plätze sind aber nur zum Teil schattig. Die Anlage ist immer Top in Schuß. Sanitäre Anlagen sind immer sauber und werden täglich mehrmals geputzt. Ein großes schön angelegtes Schwimmbad mit Kinderbecken ist auch im Preis mit drin. Natürlich auch ein Spielplatz am Strand. In der Hauptsaison gibt es auch ein Animationsprogramm für Erwachsene und Kinder. Das Personal ist sehr freundlich und sie sprechen fliesend Deutsch. Für Familien mit Kindern der ideale Campigplatz.

• 9Staat v/h sanitair

Camping Atlanta info