Camping Adriatico

6 reviews over Camping Adriatico in het Nederlands

Perfect!

Daimy
31-12-2017

Het is een top camping! Wij gaan elk jaar weer naar de camping en genieten elke keer. Het is een schone camping met vriendelijke mensen. De chalets waar we in verblijven zijn netjes en ruim. De camping heeft een zwembad en een supermarkt waar je sochtend verse broodjes kan halen. Ook is er entertainment voor kinderen en het strand bevind zich aan de andere kant van de straat. Ook is er een haven op fiets afstand en met de boot kun je oversteken naar venetië. Voor mij de perfecte vakantie al jaren lang!

Gereisd Met vrienden in augustus 2015

Nooit meer

Piet Voorburg
9-1-2016

Ontvangst was bijzonder vriendelijk, we lieten onze CC card zien dat was prima 'zeiden ze'. We kregen een plek waar veel vaste plaatsen waren en veel verschillende TV's. Ligging van de camping was mooi aan de boulevard en de verbinding naar Venetië was ook vlak bij. Helaas bij vertrek was de medewerker getroffen door het weet niet - begrijp niet - versta niet virus. CC card nooit van gehoord gewoon betalen en de vriendelijkheid wat ook in 1 keer spoorloos.

Gereisd Met partner in juni 2015

Prima camping

Franca Adams
13-9-2015

Prima verzorgde camping vlakbij het strand. Receptie erg behulpzaam en vriendelijk. Sanitair prima en schoon. Plekken redelijk groot, zeker voor Italiaanse begrippen. Camping maakt een zeer verzorgde indruk. Direct aan de boulevard (zeer druk). Boulevard oversteken en je zit op het strand, bedjes en parasols zover je kan kijken, dat vonden wij iets minder leuk, maar dat is persoonlijk. Sottomarina is een zeer toeristische plaats. Vanaf de camping fiets je in 10 minuten naar Chioggia. Leuk oud vissersplaatsje, ook wel klein Venetie genoemd.

Gereisd Met partner in augustus 2015

Fijne camping voor een paar dagen strand.

Maaike
11-9-2013

Na een aantal stedentrips wilden wij op de terugweg nog een paar dagen strand pakken. Daar is deze camping uitstekend voor. Je loopt de camping af zo het heerlijke strand op (parasol gratis, bedjes tegen betaling). De camping zelf is erg klein. Voor Nederlandse gezinnen is deze camping niet aan te raden. Er is wel animatie maar er zijn verder geen Nederlanders dus dat is niet erg leuk. Er is een ook zwembad (badmuts verplicht) maar daar zijn wij niet geweest omdat we het strand lekkerder vinden. Sottomarina is ongeveer 2 km naar Choggia (wel goed te lopen). Vanuit daar gaat er een boot naar Venetië. Dit is een aanrader maar de boot doet er wel 2 uur over en gaat maar één keer per dag heen en terug. Wij hebben gekregen wat we wilden (paar dagen strand) maar ik zou de camping niet aanraden voor 2 volle weken vakantie.

Gereisd Met partner in Sun Aug 18 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke camping in een stadje...

ronald_ingrid
16-6-2013

Dit is een prachtige camping met voor italiaanse begrippen redelijk grote plaatsen, water en stroom bij de caravan of camper. Uitstekend sanitair wat een paar keer per dag wordt schoongemaakt. Helaas geen wc-papier op de toiletten. Maar uiterst vriendelijk personeel die de auto met caravan naar de gewenste plaats begeleid. Spreken engels, duits en uiteraard italiaans. Fietsverhuur voor een heel schappelijke prijs. Wifi op de hele camping maar wel tegen betaling. Gratis parasol op het strand, een bedje moet je huren, maar je mag ook met eigen campingstoel of strandbedje onder de gratis parasol plaats nemen. Wifi op het strand gratis. Een, zeker voor campingwinkels, uiterst goedkope campingwinkel met super vriendelijk personeel, moeder en dochter. Wij kochten daar regelmatig een fles Pinot Grigio voor vier euro en dan ook nog gekoeld.

Gereisd Met partner in Tue May 28 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

typische massale strandcamping

Maaike
31-7-2010

Deze camping ligt aan een drukke weg. Als je die oversteekt kom je op het privéstrand dat op zijn Italiaans is georganiseerd: je mag geen eigen spullen meebrengen maar moet ligbedden huren bij je (gratis) parasol. Op het strand ook animatie (aerobics e.d.). Mooi fijn zand en ondiep water, dus heel geschikt voor kinderen. Plekken zijn tamelijk krap en stoffig en er is vrij veel geluidoverlast van verkeer en omliggende disco's. Het zwembad is erg mooi en ruim, helaas zijn de openingstijden beperkt. Bovendien liggen zwembad en speeltuin in een uithoek van de camping, dus je moet jongere kinderen altijd vergezellen daar naartoe. Camping wordt vooral bezocht door Italianen en de animatie is daar ook op gericht. Gratis Wifi geldt alleen voor 15 minuten en werkt alleen bij de receptie. Leuk voor een paar dagen (strand en bezoek aan Venetië), maar verder niet ons idee van een mooie camping.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Adriatico in Sottomarina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Adriatico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.