Bed and Breakfast

6 reviews over Bed and Breakfast Villa Fiocco in het Nederlands

Absolute aanrader!

Jos & Joyce
20-7-2013

De gastvrijheid, het eten, de omgeving: de perfecte combi. Wij verbleven hier in de nazomer van 2011 en hebben met volle teugen genoten van dit alles. Viviane en Italo maakten het verblijf extra bijzonder door hun gastvrijheid en de heerlijk bereide ontbijtjes en diners. Qua omgeving staat dit erg hoog genoteerd in onze Italië verblijven-lijst.

Gereisd Met partner in Thu Aug 25 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een heerlijke plek

Esther
14-9-2009

Een heerlijk plek om naartoe te gaan. De rust, de gastvrijheid, het eten en de omgeving. Helemaal leuk. En het ligt perfect om een dagje te gaan toeren, shoppen of dingen te bezichtigen.

Voor ons waren het weer een paar heerlijk dagen ! En na 2x nog steeds voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

Heerlijk !!!

Esther
14-9-2009

Zijn er in de afgelopen maanden 2x geweest, en het was 2x genieten. Lekker eten, de gastvrijheid, de rust, wij vonden het super. En het ligt precies goed om overdag eens rond te toeren of te gaan shoppen.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Sep 14 2009 15:56:07 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Fiocco voor je op een rij gezet:

Wat een heerlijk vakantieverblijf!

Judith Eggersman
14-9-2009

Ons verblijf in Villa Fiocco was een heerlijke start van onze vakantie. Een prachtige plek om lekker tot rust te komen en wat te zien van de authentieke Italiaanse omgeving. Leuke stadjes met prima winkelmogelheden in de buurt. Ook voor kinderen prima vermaak, met een groot landgoed om te spelen en een lekker zwembadje. Leuke rivierplekjes in de nabije omgeving maakte het helemaal af. Complimenten voor de gastheer en dame!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009
2008

Even heerlijk verwend worden

Peter Noordermeer
4-10-2008

Prachtige omgeving, zeer gastvrije lieve mensen en wonderbaarlijk heerlijk gegeten.

Gereisd Familie in oktober 2008

In een woord fantastisch!

peter
28-9-2008

Super verblijf gehad en erg fijne gastheer en gastvrouw. Zeker de moeite waard voor een herhaling.

Gereisd Met partner in Sun Sep 28 2008 12:11:34 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Fiocco in Sospirolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Fiocco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.