Reviews over Sospirolo

Absolute aanrader!

Jos & Joyce,
    20-7-2013

De gastvrijheid, het eten, de omgeving: de perfecte combi. Wij verbleven hier in de nazomer van 2011 en hebben met volle teugen genoten van dit alles. Viviane en Italo maakten het verblijf extra bijzonder door hun gastvrijheid en de heerlijk bereide ontbijtjes en diners. Qua omgeving staat dit erg hoog genoteerd in onze Italië verblijven-lijst.

Een heerlijke plek

Esther,
    14-9-2009

Een heerlijk plek om naartoe te gaan. De rust, de gastvrijheid, het eten en de omgeving. Helemaal leuk. En het ligt perfect om een dagje te gaan toeren, shoppen of dingen te bezichtigen.

Voor ons waren het weer een paar heerlijk dagen !

En na 2x nog steeds voor herhaling vatbaar.

Heerlijk !!!

Esther,
    14-9-2009

Zijn er in de afgelopen maanden 2x geweest, en het was 2x genieten. Lekker eten, de gastvrijheid, de rust, wij vonden het super.

En het ligt precies goed om overdag eens rond te toeren of te gaan shoppen.

Wat een heerlijk vakantieverblijf!

Judith Eggersman,
    14-9-2009

Ons verblijf in Villa Fiocco was een heerlijke start van onze vakantie. Een prachtige plek om lekker tot rust te komen en wat te zien van de authentieke Italiaanse omgeving. Leuke stadjes met prima winkelmogelheden in de buurt. Ook voor kinderen prima vermaak, met een groot landgoed om te spelen en een lekker zwembadje. Leuke rivierplekjes in de nabije omgeving maakte het helemaal af. Complimenten voor de gastheer en dame!

Even heerlijk verwend worden

Peter Noordermeer,
    4-10-2008

Prachtige omgeving, zeer gastvrije lieve mensen en wonderbaarlijk heerlijk gegeten.