Hotel Villa Isabela

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Isabela voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Villa Isabela in het Nederlands

2006

Zeer aan te raden hotel ideaal voor mensen met een huurauto ligt aan de weg van Trevisio naar Padua. Je kunt gratis de auto in Noale parkeren en daar de trein naar Venetië nemen.(tip van hoteleigenaar)Lekker groot zwembad,goed restaurant. ik kom er zeker nog eens terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Isabela in Santa Maria di Sala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Isabela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Isabela scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.