Hotel Locanda Al Piave

1 review over Hotel Locanda Al Piave in het Nederlands

aanrader!

DirkenTony
31-7-2012

Zeer vriendelijk personeel. Vooral Laura, de receptioniste gaf ons goede raad om met de trein naar Venetië te gaan. Enorm vriendelijke en warm was ze. Het ontbijt is uitgebreid met voldoende keuze. Airco/frigo op de kamer. Alles is heel proper.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Locanda Al Piave in San Donà di Piave, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Locanda Al Piave zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Locanda Al Piave scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.