Hotel Il Rifugio Del Poeta

ItaliëVenetoSan Biagio di Callalta

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Il Rifugio Del Poeta voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 13 reviews
+26/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.5FenomenaalScore uit 13 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

13 Reviews over Il Rifugio Del Poeta

• 9J. Swagten04-09-2013

Heerlijk!

Lekker ontspannen in een prachtige en rustige omgeving. Goede tips van Mario en werkelijk een fantastisch hotel met een geweldige sfeer. Heerlijk om lekker in de tuin aan het zwembad te liggen en lekker te luieren.

• 10margriet06-09-2012

Zo moet vakantie zijn!

Onze Italiëvakantie begon bij Mario & Mara in Il Rifugio del Poeto. Een beter begin van onze vakantie hadden we ons niet kunnen wensen! Wat een gastvrije mensen; Mario zorgt voor het ontvangst, helpt je graag (verder) op weg, heeft goede eettips (!) en Mara maakt alle heerlijke zoetigheden voor het ontbijt zelf. Beide werken ze met hart & ziel om het je naar de zin te maken! De accomodatie, met heerlijke tuin en zwembad, is precies zoals op alle foto's en wordt keurig schoon gehouden.

• 8Plaat02-09-2012

Zalig en zoet!

Wij verbleven drie nachten. Werden met kleine attente verrassingen verwend... Ligging is prima voor Venetië, Treviso (aanrader) en vast en zeker mee. Ook om even bij te komen in rust! Zalig zwembad, geen insecten. Ontbijt met klassieke muziek en zelf gemaakte koekjes en taartjes. Alles is met zorg en liefde! Zeker om terug te komen! Grazie Mario, Juliette & Romeo en Mara. Goede bedden, geen airco, stapelbed in de familie kamer, lekkere grote badkamer.

• 10Sanne21-06-2012

Onvergetelijk!

Deze B&B voldeed aan heel veel verwachtingen; bij aankomst na 13u rijden vanuit NL zeer gastvrij ontvangen door Mario. We hadden gelijk een 'thuiskom' gevoel. Het B&B is zeer netjes, is landelijk gelegen nabij een klein dorp en het is er heerlijk rustig. Wij zijn een jong stel hebben een drukke baan en sociaal leven. Rust, relaxen en genieten van Italië was ons doel van de vakantie... Juist vanwege alle bovengenoemde aspecten hebben wij hier enorm kunnen ontspannen en relaxen. Daarnaast had Mario ons tips gegeven waar we typische gerechten uit de Italiaanse keuken konden proeven; echt super lekker gegeten in een van de locale restaurantjes in de buurt. Je moet wel bereid zijn om met de auto op pad te gaan. Het zit niet in mijn karakter om terug te gaan naar iets waar ik al een keer geweest ben, maar deze B&B heeft indruk gemaakt waardoor we zeker daar een keer terug naar gaan!

• 9van gelder09-08-2010

FORMIDABEL!!

Wij zijn (helaas) net terug van een heerlijke week Italië... Al bij het boeken lazen we zoveel positieve beoordelingen dat we onze keus snel gemaakt hadden... Met hooggespannen verwachtingen vertrokken we dan ook richting Il Refugio... en Mario en Mara hebben ze vanaf het begin af aan meer dan waargemaakt! De ontvangst was enorm vriendelijk, we werden gewezen op allerlei heerlijke restaurantjes in de omgeving... Het ontbijt was elke morgen weer even heerlijk en de kamer elke keer weer supernetjes...Verder hielden ze zich zoveel mogelijk afzijdig, maar waren er absoluut als je ze nodig had. Zo heeft Mara ons geholpen om operakaartjes voor de Arena in Verona te regelen...een unieke ervaring! Het is ook zeker een aanrader om met de boot naar Venetië te gaan...

Wij hebben enorm genoten van deze heerlijk rustige week en hopen op een dag zeker terug te komen...!

• 10Marcel Verhasselt08-08-2010

Perfecte B&B in het mooie Veneto

Heel rustig gelegen B&B en toch kortbij al wat er te bezoeken valt in de regio.
    Top ontvangst van de gastheer Mario en zijn echtgenote Mara. Zij staan steeds tot je dienst , hebben alle informatie over de regio. maar zijn nooit opdringerig. Mooi ingerichte en ruime kamers die tip top in orde zijn in een schitterend gerestaureerd klooster.
    Ook onze kinderen (14 en 13) hebben genoten van het zwembad en de omgeving. Uitstekende B&B.

• 10Jan Willem23-07-2009

Bed & Breakfast zoals het bedoeld is

Fantastische B&B met hele gastvrije mensen. De boerderij is mooi verbouwd, met fantastische kamers. Het ontbijt heeft voor ieder wat wils, van broodjes tot italiaanse zoetigheid en de koffie van Mario is erg lekker. Bij aankomst was het alsof we bij de VVV binnenkwamen, zoveel tips had Mario voor ons. Mara maakt iedere dag de kamers schoon alsof het weer tijd is voor de voorjaarschoonmaak. De kamers zijn dan ook fantastisch schoon en helemaal geweldig en romantisch.

• 10Jan Willem23-07-2009

Zo is B&B bedoeld

In the middle of nowhere op circa 15 minuten rijden van Treviso ligt een verbouwde boederij beheerd door Mario en Mara. Zij hebben de gastvrijheid hoog in het vaandel staan en zorgen voor een fantastisch verblijf in een fantastische omgeving. De kamers zijn romantisch, degelijk en goed onderhouden. Iedere dag wordt er schoongemaakt alsof het het voorjaar is en 's ochtends staat Mario klaar met heerlijke koffie, broodjes en zoete hapjes. Voor ieder wat wils. De tuin en het zwembad zijn ook prima een absolute aanrader.

• 9Els10-07-2009

Echt genieten!

In juni 2009 5 dagen in deze B&B geweest. We hebben er enorm genoten. Hartelijke ontvangst, met een fles koude Prosecco die we bij het zwembad genoten hebben. Mario geeft goede adviezen over de omgeving en heeft allerlei folders en weet leuke restaurants om te gaan eten. Heerlijk ontbijt, mooie kamer en een lekkere tuin met zwembad waar het goed vertoeven was. Heel ontspannen sfeer. Bij vertrek inderdaad een fles wijn meegekregen met kurketrekker en uitzwaaien bij de deur!

• 10Arie07-05-2009

SUPER, wat een paradijs

Dit is een super plekje. Mara en Mario hebben een paradijs waar we na een week druk Italié heerlijk tot rust kwamen. Drie dagen zijn we in de watten gelegd, zoveel gevoel van deze mensen die je echt laten merken wat vakantie hoort te zijn. Bijzonder zijn ze zeker omdat we ook wat te vieren hadden, daar werd op fenomenale wijze op ingespeeld.We zijn verwend, heel erg zelfs. Dit plekje ligt ontzettend mooi tussen de Dolomieten (op een uurtje rijden) en Venetié (half uurtje naar de boot) Ga maar kijken, proeven en genieten en je merkt dat er geen woord overdreven is. SUPER

Hotel Il Rifugio Del Poeta info

• TVNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar