Tijdelijk €25 aanbetaling

Altomincio village

We hebben de beste aanbieders voor Camping Altomincio village voor je op een rij gezet:

6.4VoldoendeScore uit 1751 reviews
+56

6.4VoldoendeScore uit 1751 reviews
  • 6.3Staat v/h sanitair
  • 5.7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Village Altomincio Family Park is ideaal voor gezinnen met jonge kinderen. Het zwemparadijs met speeltoestellen, glijbanen en de splashdance is zeer geliefd. Minder geschikt als je komt voor culinaire hoogstandjes of de Italiaanse pizza’s. Al zijn er aan het Gardameer voldoende alternatieven. In 20 minuten sta je bijvoorbeeld al in Lazise.

1751 Reviews over Altomincio village

• 8Angélica12-09-2022

Geweldige camping

Voor de tweede keer geweest! Heerlijke camping, genoeg te doen voor de kinderen en een super mooie omgeving.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 7Nick10-09-2022

Prima camping, wel allemaal doodziek geworden

Prima camping. Mooi. Zwembad een waar kinderparadijs. Prijzen inderdaad belachelijk voor sommige drankjes. 33cl bier 6 euro blijft toch apart. Maar goed. Als je dat naast je neer kunt leggen, heb je hier een prima vakantie. Om 11.00 kwamen wij aan het zwembad. Altijd wel 1 bedje of stoel kunnen vinden, zodat je in ieder geval te tas en handdoeken kwijt kunt. De populaire plaatsen langs het zwembad kun je wel vergeten, maar vonden wij niet erg. Supermarkt bizar druk. Tip: grote supermarkt op 2km. Ziet eruit als een industriële bunker, maar wat een top supermarkt. Veel ingeslagen voor thuis, om het Italië gevoel zo lang mogelijk vast te houden. Wij hadden van HU een huisje met jacuzzi op de veranda. Ideaal als je nog slapende kleine kinderen hebt in de ochtend/middag. Jongste van ons tijdens terugreis al doodziek. Koorts. Diarree. Spugen. Bij thuiskomst begon de rest van de familie met voorhoofdholte ontsteking/diarree. 2 weken nu al

• 4Odette06-09-2022

Nooit meer, zeker niet via Vacansoleil

Via Vacansoleil wist ik dat het een autovrijpark was met parkeergelegenheid in de buurt van de glamping tent en dat de tenten hoger gesitueerd waren op de camping. Dit was een understatement: de glamping tent lag op het hoogste plekje van de camping met voor ons de weg naar beneden naar de lager gelegen parkeerplaats, bestemd voor het hoger gelegen gedeelte van de camping. Deze parkeerplaats was veel te klein voor het aantal auto’s. Dit hield in dat iedereen “wild” parkeerde met als gevolg dat de parkeerplaats door dubbel geparkeerde auto’s aan de zijkanten van de toegangswegen nauwelijks nog bereikbaar was. Wij gingen regelmatig ‘s-avonds op pad en bij terugkomst konden wij geen enkele keer parkeren, niet op de voor ons bestemde parkeerplaats, maar ook niet op de andere parkeerplaatsen. De rits van de tent en de wc waren stuk. Vacansoleil niet aanwezig, we betaalden 2x zoveel per nacht als de buren, bij Vacansoleil. Gek!

• 4Staat v/h sanitair
  • 5Femke03-09-2022

Wat een domper…

Als tussenstop hier een paar dagen verbleven. Meerdere malen geweest, laatste keer was 5 jaar geleden. Wat is er een hoop veranderd sinds deze camping onder HU Company valt. De camping is druk, vol en de caravans staan bijna boven op elkaar. Dat wisten we. Maar van gastvrijheid is weinig meer te merken. De obers etc. zijn vaak chagrijnig en hebben weinig zin om je te helpen. De supermarkt was maar voor 10% gevuld. (Vers) brood is om 09.00 uur niet meer verkrijgen. Keuze restaurant is minimaal en halen al gauw het bord onder je neus vandaan. Sanitair is vies. Animatie is prima. Het is een camping voor jonge kinderen. Raar dat je dan pas in het klimbos mag vanaf 135 cm. Na een dag werden onze 3 kinderen verkouden. Op de terugreis bleek er 1 oogontsteking en de ander oorontsteking te hebben. Na het lezen van de reviews hebben we wel een vermoeden waar het vandaan komt. Al oogde het zwembad wel schoon. Geen vakantiegevoel op deze camping!

• 3Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 7Natasja03-09-2022

Top week gehad

Toch wat huiverig na het lezen van al die negatieve recensies van afgelopen weken. Maar een top vakantie gehad. Denk dat locatie op de camping veel doet. Hadden expres een Sunlodge via Suncamp geboekt aangezien deze erg dichtbij zwembad etc. staan. Top locatie. Aanrader. Auto kan niet bij caravan, dus soms best lopen met alle boodschappen of koffers. Op P5 altijd wel een plekje kunnen krijgen om te parkeren. Personeel erg vriendelijk. Eten bij poolbar en restaurant prima. Kosten voor een drankje erg veel, maar dit is vrees ik een trend aan het worden op campings. Camping erg schoon. Zwembad is naar mijn idee veel te klein voor de omvang van de camping. Zo ontzettend druk in het zwembad en bij glijbaan dat er gevaarlijke situaties ontstaan en het bad idd wat troebel is eind van de dag. Inderdaad handdoek leggers, maar werden af en toe wel weggehaald door personeel. Al met al top vakantie gehad.

• 9Fam Kiv31-08-2022

TOP!!

Geweldig genoten! De negatieve recensies zijn enorm onterecht. Wellicht ligt dit aan de reisorganisatie waar zij hebben geboekt en daardoor een verouderd huisje en geen fijne ligging? Wij hadden een nieuw huisje vlakbij het zwembad en de supermarkt. Enige rij die wij hebben gezien is de rij van de verse broodjes en kassa, prima te behappen! Enorm genoten van alle zwembaden, altijd een ligbed te verkrijgen en nee wij hebben geen handdoeken gelegd. Meestal waren wij er rond 10.30 uur en voldoende plek! Wij gaan volgend jaar wederom!

• 10Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 3Kaatje31-08-2022

Gewoon walgelijk…

Ik had me onze vakantie wel iets anders voorgesteld… toen we na een lange autorit aan ons huisje aankwamen was de teleurstelling groot: een gedateerde vervallen stacaravan, niet proper, kapotte kranen, afgebroken wc-bril, vieze kussens op de zitbanken waar dode mieren onder lagen… na zelf eens goed te poetsen kon het ermee door. Maar dan.. De airco werkte niet. Dit werd wel snel gerepareerd na contact met de receptie. Aan het zwembad was het 1 grote chaos, handdoekje leggen, als sardientjes in een doosje op elkaar. Overal drukte, net een pretpark. Vieze zwembaden met groene boorden en zwarte roosters door de schimmel. Met als gevolg: veel zieke gasten, waaronder wij ook! Mijn jongste een oogontsteking, onze andere 2 kinderen zwaar verkouden, diarree,…en tijdens de terugrit zijn wij ook ziek geworden. Blijkbaar zou men daar kampen met een parasiet in het water maar niet de nodige maatregelen nemen. Ons zien ze daar nooit meer!

• 1Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 7familie 5 personen31-08-2022

vacansoleil NOOIT MEER

augustus 2 weken op de camping geweest, via vacansoleil geboekt, niks aan de hand nog tot je op de camping aankomt.... stacaravan midden op de camping geboekt, kom je aan de rand te staan met een autoweg achter je waardoor je elke ochtend 7uur ligt te stuiteren, airco die niet werkt, koud water bij de eerste van 5 onder de douche, en geen bbq aanwezig, contact opgenomen met vacansoleil omdat er ook totaal geen aanspreek punt is op de camping van hun zelf maar kom je ook niet een steek mee verder..

mooie camping, maar zal nooit meer via vacansoleil boeken

• 6Steffie30-08-2022

Tweede keer viel enorm tegen

Wij zijn de eerste keer hier geweest in 2020, toentertijd naseizoen, Corona. Nu bewust weer voor altomincio gekozen omdat we met een baby dachten hier perfect te zitten.

We hebben ons dit jaar pas gerealiseerd dat deze camping echt enorm groot is. Het voelt aan als een grote vreetschuur en geldmachine. Kids worden hol en dol gemaakt. Overal kun je wel iets kopen, speelgoed, gok automaten, armbandjes, ijsjes, snoep, speelgoed snoep etc. Daarnaast is het echt belachelijk druk overal. Je staat overal te wachten omdat er een mensen massa rondloopt waar je u tegen zegt. Alsof je de hele dag op de Efteling bivakkeert. Bij de toiletten, de ingang bij het zwembad, het winkeltje, de glijbanen waar van die grote lummels over de kleintjes heen walsen. Het is een grote mensenmassa, waarbij personeel overwerkt en gestresst oogt. Wanneer je hier minder last van hebt, prima camping, maar voor ons de laatste keer hier.

• 2Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 7Ilonka27-08-2022

Heerlijk zwembad, grote camping wat je moet liggen

De super negatieve reviews kan ik niet helemaal rijmen. Ja het is enorm druk en groot en dat moet je ding zijn. Zwembad was top en camping wordt erg netjes gehouden. Wij gingen gewoon vroeg naar het zwembad voor goede plaatsen maar bleven er dan gewoon bij ipv handdoekje leggen. Vond het zelf vervelend dat de auto niet erg dichtbij geparkeerd kan worden. Parkeerplaats boven mag wel wat opgeknapt worden. En verder vooral de aso’s aanpakken die fout parkeren. Broodjes vonden wij niet best maar een heerlijke bakker in het dorpje. Kinderen hebben zich goed vermaakt. Wel verkouden maar komt denk ik ook door airco. Omgeving genoeg te doen maar niets op loopafstand. Het massale blijkt niet zo ons ding maar de camping helemaal afkraken vind ik niet terecht. Zou wel echt adviseren om beneden te staan.

• 6Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar