Camping Altomincio Family Park

Camping Altomincio Family Park
7,3

198 tips over Camping Altomincio Family Park

Dan. , 12-4-2018

Perfecte uitvalsbasis voor vele dorpjes.

Boek via de to met de zon en dan een camp in de naam. Alle huisjes hiervan staan perfect gelegen.

Must see dorpjes bij het meer: sirmione. Lazise. Garda en vanaf garda met de boot naar limone. Malcecine. Salo. Cascades de sautadet helemaal in het noorden.

Bogetto bij de camping rechtsaf IPv richting meer is een verborgen romantische parel.

Bij slechter weer: dagje waterworld aquariums.

Tanken bij de supermarkt achter de Lidl in perschiera.

Judith, 2-9-2017

Leuke plaatsjes om te bezoeken :

Lazise, bardolinno, peschiera, verona

Wasmiddel zit inbegrepen bij de wasmachine kan je niet aanpassen.

Geen koffiezetapparaat aanwezig dus zelf iets meenemen.

Ook geen aardappelschilmesje of iets dergelijks.

emmaD, 3-9-2016
het strandje achter sirmione. wat we nooit hadden gevonden zonder de tip van marloes...

We hebben een aantal aanbieders voor Altomincio Family Park voor je op een rij gezet:

harm jan, 19-8-2016
Neem cash mee! Toeristen belasting moet je cash betalen. Pin bij supermarkt hapert ook vaak
Ilse, 10-8-2016
Autovrij park dus er bestaat een kans dat je ver moet lopen van en naar de auto. Wij hebben voor de boodschappen een karretje meegenomen: ideaal!
Qxpc, 17-5-2016

Veel leuke plaatsjes Lazise, Peschiera, Desenzano, Sirmione, Verona, etc, in de buurt. Natuurlijk is een bezoek aan Venetie mogelijk. Zo’n 145km. Met de auto 10 euro tol en tussen de 20-30 euro parkeren. Maar in de zomer zal het hier aan de zuidkant van het Gardameer barstens druk zijn.

Tip reserveer een golfkarretje voor je vertrek. Dat scheelt sjouwen.

Tip; er zijn meerdere supermarkten dan die ene in de buurt. De Lidl heeft ook lekkere broodjes.

Leo, 17-9-2015
Supermarkt Martinelli in Monzambano vlakbij, of Auchan richting Bussolengo.
ivanka, 1-9-2015

Fietsen meenemen (langs het kanaal erg leuk fietsen).

Pizza's erg lekker net buiten de camping.

Tosti ijzer handig als je een heel brood wilt kopen(erg droog).

Remco, 23-8-2015

Vergeet geen nummertje te halen bij het brood 's ochtends ;)

Bardolino is een mooi plaatsje!

michel, 10-8-2015

Koop banden voor het zwembad in Nederland scheelt behoorlijk.

Sirmione is een aanrader, ga tegen een uur of 6 in de avond en rij door tot het kasteel, daar zijn grote parkeerplekken. Wij hebben daar geen files gehad.

Ga een dagje naar Verona, en dan via de SR11, je komt vanuit op de Via San Marco en aan het eind ga rechtsaf. Dit is de Viale Colonnello Galliano en de rotonde drie kwart je rijdt dan weet terug maar aan je rechterkant is een groot gratis parkeer terrein, lopend is dan ca 15 min.