Rovigo

Reviews over Rovigo

Oase van rust

ruud_13,
    17-9-2013

Wat een geweldige plek. Manager Riccardo die prima Nedderlands, Engels, Duits en Frans spreekt, is je vraagbaak. Als hij een restaurant adviseert, ga er eten, het is er geheid lekker. Hij regelt uites en rserveringen voor je. Met Padua, Bologna, Ferrara en Venetie binnen een uur rijden en Verona binnen anderhalf uur is het een prima uitvalsbasis voor stedentrips, maar een dag aan het zwembad is zeker geen straf

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Redelijk Agriturismo, wel erg commercieel

Paul,
    3-8-2012

Handig gelegen, tussen Venetie en Verona. Combinatie van hotelkamers (ca 10) en 6 appartementen. Appartementen zijn verdeeld in 2 hoge met 2 appartementen, en 2 gelijkvloerse gebouwtjes.

De prijs voor de appartementen is fors, maar ze zijn wel compleet, vaatwasser, wasmachine, tv-sat., grote woonkeuken, vriezer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

erg mooie zéér rustieke accomodatie

chianti,
    16-8-2010

Wat een mooie plek!!!! De aankomst is al adembenemend door de mooie oprijlaan. Vervolgens de super mooie tuin en het hele mooie kasteelhuis waar je wordt ontvangen door de eigenaresse en een nederlandstalige jongen. De huisjes zijn mooier dan op internet staat weergegeven. Wj zaten in Ficco en dat is een heel mooi huisje precies voor het mooie maar wel rustige zwembad. De huisjes zijn wel een beetje vochtig. Maar van alle gemakken voorzien. Badkamers zijn iets minder. We zijn een paar keer gaan eten in het restaurant van het park maar dat kan ik minder aanbevelen. Het is één menu en 4 x hetzelfde menu binnen 1 week. Verder is er 's avonds de gelegenheid om bij het huis even bij te praten met medeparkbewoners onder het genot van een goed glas wijn. Al met al... Mooie uitvalbasis voor het ontdekken van de mooie steden Ferrara, Bologna, Venetie en Padua.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Fantastische plek!

van der Zeeuw,
    15-8-2010

Tenuta Castel Venezze is een prachtig domein, zeer goed gelegen voor wie Venetië, Bologna, Verona, de Zee, Padova... wil bezoeken.

Het biologische zwembad is erg mooi.

Ik logeerde een week met mijn familie in een appartement : mooi ingericht, met airco.

Het onthaal en de service is ook erg goed. Daar spreekt men ok Nederlands!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Fantastisch verblijf!

Jansen,
    28-10-2008

We hebben een week een appartement gehuurd en dit was geweldig! Mooi, schoon en veel ruimte. Vriendelijke eigenares.

Vanwege het watertekort in het gebied verwisselen ze niet dagelijks de handdoeken, maar mocht dit gewenst zijn, is dat geen probleem.

Deze lokatie is echt een aanrader voor iedereen!

Gereisd familie in oktober 2008
Rovigo scoort een 6,7 uit 10, op basis van 3 reviews