Camping Vittoria

• Kinderopvang
Meer campinginfo

31 reviews over Camping Vittoria

• 8Marente Laman14-08-2019

Fijne camping en niet duur voor strandcamping

Een camping met veel vaste gasten, voornl Italianen. Heerlijk groot zwembad (dicht tussen 13:00-15:00) en privé strand. Bedjes tegen betaling maar aan weerszijden kun je ernaast met je eigen stoel zitten. Aardige mensen bij receptie. Venetië aanrader! P bij Fusine (50km) en dan 15 min veerboot. Staat sanitair matig. Niet vies maar verouderd. Slechte verlichting in de avond. Wij hadden strandplek met eigen caravan ( niet gereserveerd) zou ik niet aanraden. Erg heet!!! Pizzeria goed en camping Spar prima voorraad (wel iets duurder) Nadeel; de vele muggen!!! Ook overdag! Lokaal verkrijgbare spray hielp beter dan Autan en goedkoper! Leuk geweest voor 10 dagen, weinig ondernomen ivm hitte. Erg vlak gebied, mooi om te fietsen als het koeler is. Campingplaatsen royaal maar vele zeilen/groene doeken ontsierend gezicht (lijkt een ghetto) Verder prima! Camping organiseert veel tot max 23:00. Daarna stil. Hoorden we zee. Heerlijk!

• 5Staat v/h sanitair

• 5Jansen06-08-2019

Nooit meer

Het is in verouderde staat . Zwembaden saai stucwerk laat los Strand is leuk De plaatjes op de folder zijn niet zo als het is Weinig info bij de balie over wat er te doen is. Als het tegen zit ,alles ver lopen. Winkels lang dicht .

Staff, PROPRIETARIO, 10-08-2019

Es tut uns leid, dass Ihnen der Campingplatz nicht gefallen hat. Es ist jedoch notwendig, die Wahrheit zu schreiben! Alle Fotos sind original und zertifiziert. Respektiere die Arbeit der Menschen.

• 9Ramon Kooij01-08-2019

Heerlijke camping en vriendelijk personeel!

Weinig Hollandse gasten wat minder leuk is voor de kinderen maar het ruime privestrand en de vele speelgelegenheden maken veel goed. Het zwembad is heerlijk. Wel een badmuts op en is het zwembad tussen 1 en 3 gesloten. Ruime kampeerplekken. Wij waren met een grote tent en hadden een plek nabij het zwembad. Eten op de camping is ook erg goed. De winkel op de camping heeft een ruim assortiment. Ook gerechten om zelf bij de tent of caravan te eten kunnen hier gehaald worden. Ook staan er veel vaste campinggasten welke hun plekjes goed hebben afgeschermd tegen de zon en inkijk. Verder geen last van. Sanitair is niet nieuw maar wordt 3 keer per dag schoongemaakt. Het blijft een camping hè. In de buurt is weinig te doen. Het dorp Rosolina Mare is gezellig. Er is een groot natuurgebied. Vanuit Chioggia (grote stad 20m. met auto) kun je met de boot naar Venetië. Dit is een aanrader. Boottochtje duurt 2 uur maar je vaart dan zo Venetië in.

• 2017
    8Van der P18-08-2017

Fijne camping met alle faciliteiten

Plekken in het bos geven prima schaduw. We konden een plekje kiezen door een rondje te lopen. Caravan werd door een trekker netjes op de plek neergezet. Wij kozen vanwege de warmte voor in het bos. Voorzieningen waren prima. Nog wel veel "gat" toiletten naast de wc-potten, maar prima schoongehouden. De douches zijn ok prima en een fijne straal warm water. Het zwembad met glijbanen is vernieuwd en fijn met kinderen. (10-13u / 15-19u)Er wordt goed opgelet door de badmeesters. (Vooral op ballen gooien, attributen en of je je badmuts op hebt) De animatie is prettig aanwezig, maar niet overheersend vervelend. Strand is bij de camping en ook hier strandwacht. vloedlijn wordt netjes gehouden. Wij kozen voor eigen strandspullen, maar hadden ook een bedje en parasol kunnen huren. Strandtent serveert lekkere koffie, simpele lunch / avondeten en ijs etc... Kampsupermarkt is compleet, maar zoals overal prijzig. Grote super op 5km rijden. Nadeel hele streek: muggen! Er werd wel bestreden. Aantal kleine speeltuintjes. Een grotere in het schaduwrijke bosgedeelte zou voor de kinderen fijn zijn. Veel gasten schermen hun plek af met doeken. Is geen fraai gezicht.

• 8Staat v/h sanitair

• Oude reviews

9Richard en Chantal03-08-2016

Super vakantie gehad

ooie vakantie bestemming en een leuke en mooie camping anematie team betrekt iedereen bij het feest van de vakantie ..en het personeel was altijd bereid om je te helpen ze waren zeer klant vriendelijk en alles was daar goed verzorgd ... het enige min puntje wat ik daar vond waren de muggen maar dat is iets waar de camping zeer zeker niets aan kan doen want ze deden er alles aan om dit te bestrijden . en de natuur heb je niet in de hand

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 5Evelijn Van Den Bogaard02-09-2015

wat een ellende

Bij aankomst op deze camping werden we erg goed geholpen door de receptie. Even een nachtje slapen op een tijdelijke plek om de volgende dag mrt zonlicht te kijken waar we wilden staan. Even snel een maaltijd gegeten in het restaurant. Erg goede pizza's. Even een rondje gelopen op het terrein. Erg groot 17ha. We vonden het een krottenwijk. Alle caravans waren dicht gemaakt met gaas. Dit door de muggen die daar leven. Bij het betreden van het sanitair gebouw hebben we een linksomkeert gemaakt. Het hele gebouw zat onder de muggen. Dit was niet te doen. Alles wat wit was kleurde er zwart van. We hebben de dag erna onze reis voortgezet.

• 6Marloes24-07-2015

Veel pluspunten, maar ook wat minpunten

Minpunten De grond op de camping bestaat voornamelijk uit zand, er is bijna geen gras. Er zijn heel veel muggen. Vooral na 22.00 uur in de toiletten en douches Er zijn weinig zit-toiletten, voornamelijk "gaten" in de grond. Sanitair wordt niet heel goed schoongehouden. Weinig te doen in de omgeving.

Pluspunten: Privé strand met de mogelijkheid tot het reserveren van bedjes. Betaalbaar restaurant op de camping. Zowel bij het zwembad als bij de zee zijn er badmeesters. Goed wifi bereik. In Chioggia, ongeveer 15 min. rijden, is een grote supermarkt, met een groter assortiment dan de campingwinkel (en vele malen goedkoper)

Verder vonden wij dat er weinig toeristen waren en erg veel Italianen die niet in zijn voor een gezellig praatje

• 5Mazda met Eriba08-06-2015

U wordt genegeerd.

Dit is een erg fijne camping wanneer je je door de andere vnl. vaste Italiaanse gasten totaal genegeerd wilt voelen. De enigen die hier oog voor je hebben zijn 1 persoon van de technische dienst en de ietwat corpulente badmeester met zijn fluit. Tevens is dit een zeer geschikte camping voor liefhebbers van een muggenplaag. Dit is in de hele omgeving trouwens een dingetje. De camping is direct aan het zandstrand gelegen, middenin een pijnbomenbos, waardoor de houtskoolbarbecue niet aan mag. Dit weerhield de overbuurvrouwtokkie/vaste gast er niet van om haar brandende peukjes op de grond te pieken. Matig sanitair.

• 3Staat v/h sanitair

• 7Gerrit26-07-2014

vakantie juli 2014

rustige camping, met veel vaste plaatsen voor Italianen die hun plaatsen wel erg afschermden met kleden. Niet echt ontdekt nog door Nederlanders (3 tot 5 in onze periode). Mooie grote plekken in het bos of meer naar het strand toe. Zwembad aardig maar voor onze kinderen mocht er wel een glijbaan zijn. Restaurant prijs/kwaliteit erg goed! Prive stand prima, maar veel te dure strandstoelen. Sanitair redelijk tot goed, wel wat weinig zit toiletten. Wifi is er aanwezig maar niet overal op de camping. Animatie alleen in het Italiaans.. en sterk gericht op de vaste klanten. Winkeltje prima.

• 8W.Deelen15-02-2009

Nog een echte Italiaanse camping.

Camping Vittoria is een gezellige, echt Italiaanse camping. De camping ligt aan zee en beschikt over een prive strand.Er is een goede supermarkt en een leuk restaurant waar u voor redelijke prijzen heerlijk kunt eten. De camping heeft een jonge eigenaar, die o.a. al een heel fraai toiletgebouw heeft gerealiseerd. Dit jaar zal de receptie geheel vernieuwd worden. Chioggia, klein Venetie, ligt in de buurt. Vandaar kunt u ook naar het grote Venetie. Andere plaatsen in de omgeving zijn Ravenna, Ferrara en Comacchio.

0 tips over Camping Vittoria

0 vragen over Camping Vittoria