Hotel Villaggio Tize

• Kinderopvang

4 reviews over Hotel Villaggio Tize

• 7Fam vd B18-12-2013

Leuke plek!

Leuke plek voor gezin met kleine kids. Voor groep jongeren niet veel te doen. In t dorp savonds kermis. Strand op loopafstand. Zwembad groot dus niet vol. Hele week animatie voor de kids. Helaas wel alleen in Italiaans en soms een uur te niksen. Appartementen klein. Weinig keukeninventaris en douche super krap. Airco 50eur p/wk. De huisjes beneden hadden soort mini tuin. Zicht naar zwembad wordt wel belemmerd door grote heg. Kluis in appartement gratis. Ligbedden 50eur p/wk of 11 per dag of 6 halve dag. Gratis wifizone. Neem wel muggencreme mee voor de avond want je wordt lek geprikt. Winkeltje op complex is niet veel duurder dan t dorp. Dorpje op loopafstand. Muziek bij t zwembad maar niet storend. Gaat alleen wat harder bij aquagym enz. Gratis midgetgolf en tafeltennis. Siesta zwembad van 12.30-13.30u. Badmuts zwembad verplicht. In winkeltje te koop voor 1,50eur. Zwembad mooi schoon. Wasautomaat aanwezig maar niet super. 6eur per was. Bij zwembad kiosk voor patat, drank, ijs enz.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 5Pien29-07-2012

redelijk.... niet echt schoon..

Keuken inventaris zeer slecht snijplank met schimmel pan krom. Heel veel ruggen . Gangen met spinnenwebben en vlekken op de vloer ik ben 2 weken geweest geen schoonmaakers gezien

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Rudy,Helga,Tom09-07-2012

mooi en proper domein

Wij zijn een week in tize geweest en het is ons goed bevallen. Proper domein en vriendelijke ontvangst. Mooi strand en een goede verbinding met het treintje dat op vaste uren op het domein kwam. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2012

• 8edgar27-08-2011

fijne vakantie

we zijn er net voor het hoogseizoen geweest en het is ons bijzonder goed bevallen je kunt vandaar overal zo naartoe om steden en dorpjes te bezichtigen

Gereisd met partner in juli 2011

1 tip over Hotel Villaggio Tize

• Fam vd B, 18-12-2013

Een dagje Venetie! 2 uur rijden.

0 vragen over Hotel Villaggio Tize

• VerzorgingHalfpension, Volpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch
    • RokenToegestaan

• Soort strandZand
    • Privé strandAanwezig
    • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Room ServiceBeperkt aantal uren
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats