Appartement Villaggio Mediterraneo

0Tonen op kaart

11 Reviews over Villaggio Mediterraneo

• 7heidyblauw10-09-2012

Best leuk!

De ligging is goed, dicht bij de zee en het centrum. Het zwembad is mooi groot, wel apart te betalen inderdaad. De accommodatie heeft inderdaad wel wat achterstallig onderhoud en een sopje zou ook geen kwaad kunnen. Desondanks hebben we hier een prima vakantie gehad.

• 6monteforte31-07-2011

villagio mediteraneo

Honteux de louer un appartement et de devoir payer en plus 35 euros la piscine par semaine et par personne !!!! climat variable et incertain chaque jour... Aussi non belle vacances à faire 1 fois pas 2...

• 7Jan 06-09-2010

Een kuil

een betere omschrijving van het bed kan ik niet geven. Jammer dat de bedden zo slecht zijn, met harde matrassen, want de rest van de vakantie was goed. Bij inrichting een 6 alleen vanwege dat @#$#@ bed. Dat er veel muggen in deze regio wonen, daar kan de reisorganisatie weinig aan doen. Wij hebben voor een week, 2 personen,€ 50,00 betaald voor het zwembad dat verder prima was. Er was niet of nauwelijks gepoetst toen we aan kwamen. Appartement maakt daardoor toch een smoezelige indruk. Er wordt € 50,00 borg gevraagd en teruggeven, maar er wordt niet gecontroleerd. Appartement was verder wel ruim, had een goede ijskast, rolluiken en 4 pits gastoestel dat allemaal goed werkte. Ook de badkamer is prima, compleet met net bidet. Met 4 personen zou je het kunnen doen hier. Op zich verder een prima vakantie gehad van 29 augustus tot 4 september 2010

• 3Sjaak27-08-2010

1 keer niet meer.

Bij aankomst moest je de sleutel ophalen op een nabij gelegen kantoor in het centrum. De kamers waren niet echt groot, douche was echt super klein. Het stikte er van de muggen 's avonds en er was geen schoonmaak in de complex. Zwembad moest je voor betalen €25 per persoon per week, tel uit je winst. Kortom we hebben een leuk vakantie gehad echter het verblijf is liever geen aanrader met kinderen.

Gr, Sjaak

• 3adrie21-07-2010

nooit meer

Het appartement heeft bij binnenkomst het idee van een flat. Niet echt gezellig om een paar verdiepingen trappen op te moeten in een afgesloten gedeelte. Verder is het in het seizoen te warm zonder airco. Voor alles moet je bij betalen, zwembad, linnengoed. Ook zijn er geen handdoeken aanwezig. Het bed en de bank zitten slecht.

In de omgeving is niets te doen. In de nacht koelt het totaal niet af. Je wordt aangevallen door tientalle muggen.

• 8Bri16-08-2009

dichtbij het strand

Het appartmentencomplex ligt dichtbij het centrum en strand. Je kan op het strand voor €14,- (€15,- weekendprijs) 2 ligbedden met parasol huren voor een hele dag. Alleen jammer van al die verkopers die over het strand lopen. Het appartement die wij hadden (voor 6 pers.type 100) is ruim voor 2 personen, maar wel erg krap als je er met 6 volwassen personen in zou gaan zitten. Weinig last van muggen gehad, alleen 's avonds bij het strand veel muggen. Wij (beide 22-jarigen) konden ons goed vermaken, maar dan moet je wel een strandganger zijn en een auto tot je beschikking hebben.

• 8ans13-08-2009

prima huisje

mooi huisje met tuintje. prima maar s'avonds muggen veel muggen. Leuk dorp strand is mooi maar het gedeeltje waar je vrij mag zitten is smerig. Alles is een beetje ouderwets.Vanuit hier weinig te doen. eens maar nooit meer.

• 8-05-08-2009

Fantastische plek

Dit jaar zijn we voor de 2e keer naar dezelfde camping geweest, het was weer super! De kinderen worden steeds ouder en vermaken zich ook beter, de oudste ging uit, 2 leuke discotheken en voor de rest blijft het gezellig in het dorpje! Strand is daar erg mooi en schoon, het zwembad is lekker groot en veel ligstoelen die vernieuwd zijn! Ook de kermis is uitgebreid met meerdere attracties die erg leuk zijn! Ook leuk voor kleine kinderen! Ook een aanrader is een dagje Venetië, wij zijn met de auto naar Cheorgia gereden en daar op de boot naar Venetie gestapt. Was zo'n 1,5 uur varen! Kortom, een aanrader!

• 8-05-02-2009

Fantastische plek

Huisje in Villagio Mediterraneo was groot genoeg maar verder weinig bijzonders. Verder een mooi en groot zwembad. Een erg leuk dorpje wat naast de camping ligt en 's avonds ook altijd open is. Een hoop mensen en toeristen maken het erg gezellig. Ook een mooi strand op 5minuten lopen.

• 7A. van Ham13-08-2007

mooi en goed onderhouden park rustig gelegen groot en schoon zwembad restaurant en bar woningen leuk en compleet ingericht schoonmaak zou iets beter kunnen maar verder prima vakantie gehad

Appartement Villaggio Mediterraneo info

Veilig betalen met