Appartement Residence Solmare

6 reviews over Appartement Residence Solmare

• 2017
      5Francine07-05-2017

Goed genoeg als overnachtingslocatie

Wij waren met een groep van 6 ( 2 ouders en 4 kinderen van 12 tot 19) en huurden een 7 persoons appartement. Dit lag op de eerste verdieping. Het was schoon, ruim en licht. De bedden waren oké, 3 slaapkamers voor 6 mensen en een opklapbed in de keuken/huiskamer. Er zijn 6 keukenstoelen en een driezitsbank. Buiten zitten kan maar met 2 personen (er zijn drie stoelen en geen tafel). Ook de beloofde bbq is er alleen voor beneden appartementen. Er is geen zwembad tot later in juni, er is helemaal niks te doen in het dorp, niks te doen bij het strand en ook al de dingen als minigolf etc is niet in mei. Voor oudere kinderen totaal ongeschikt.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

• Oude reviews

1Marian07-08-2016

Nooit meer!

Het apartement was boven. 2 verdiepingen. In de volle zon. Airco alleen boven. Schimmel in de badkamer. We zijn na 1 dag vertrokken. We hadden voor een week geboekt. Nooit meer. Je hebt geen gevoel dat je in Italie bent. Vol met toeristen. Stranden liggen vol. De lakens die we moesten betalen waren uit " grootmoederstijd" .

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 6Diana18-01-2016

Ons appartement was eenvoudig en netjes.

Het vakantiepark ligt centraal en alles is goed te lopen, In het dorpje zelf heb je alleen maar hele kleine supermarktjes die nogal aan de prijs zijn, een grote supermarkt ligt op zo'n 15 minuten rijden met de auto. Het zwembad op het park is tussen de middag gesloten. Het strand/zee is heerlijk met allerlei strandtentjes waar je gezellig kunt zitten en waar genoeg te doen is. Voor de jonge lui is er 's avonds op het park niets te doen. Zij moeten wel het dorp in om wat vertier te hebben. Het is wel of dit dorpje in de jaren 80 is blijven hangen. Ontzettend last van muggen gehad, maar ja....daar kan niemand wat aan doen. Ik kan niet zeggen dat dit een hele bijzondere vakantie is geweest. Het was zoals ik al aangaf, eenvoudig , netjes en schoon, en volgens mij zaten wij in een gerenoveerd huisje maar zonder airco wat wel een nadeel was. Verder moet je het toch allemaal zelf gezellig maken, en dat is ons zeker gelukt. Om hier voor een tweede keer terug te gaan..........?

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 2H. Visser08-07-2011

Nooit meer

Het appartement was smerig, douchegordijn volledig vergaan, lampen defect en de wc moest met een pan water worden doorgespoeld. Het zwembad bleef als het even regende de hele dag gesloten en was op zonnige dagen 's middags ook geruime tijd niet beschikbaar. Wij zijn eerder weggegaan en zouden deze locatie aan niemand aanraden want dergelijke problemen aan het begin van een seizoen, dat belooft wat... Bijzonder dat de reisorganisaties dit project zo aanprijzen want een controle zou aanleiding zijn om dit aanbod onmiddellijk te verwijderen.
      Geen aanrader dus voor ons nooit meer !

Gereisd met partner in juni 2011

0 tips over Appartement Residence Solmare