Camping Capfun Villaggio Turistico Rosapineta

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Villaggio Turistico Rosapineta voor je op een rij gezet:

49 reviews over Camping Capfun Villaggio Turistico Rosapineta

• 7Sandra Bourgstaller07-08-2019

Goede italiaanse camping

Na twee weken in oostenrijk op camping gezeten met superschoon sanitair nog een weekje van de zon en strand genoten op deze camping. Sanitair is niet top en gedateerd maar wordt wel goed schoon gehouden. Kinderen hebben het top gehad op strand. Het zwembad is iets gedateerd maar wel schoon. We waren met onze eigen caravan en hadden voor italiaanse begrippen een ruime plek met een vast schaduw doek en 16 ampere stroom. Camping is hond vriendelijk en hebben een afgezet stukje strand waar honden zijn toegelaten. Buiten deze zone letten de strandwachten goed op dat er honden aanwezig zijn. Al met al voor ons een leuke camping om nog een weekje van de zon te genieten en om Venetie en Choggia te bezoeken.

• 7Eetgelegenheden

• 8Robin07-08-2019

Supercamping!

Grote camping die niet massaal aanvoelt. Het is een echte Italiaanse camping en daar houden wij van! Verwacht geen gelikte camping met Nederlands menu ect. Wel supervriendelijke Italianen , veel vaste plekken, maar dit stoort niet. De camping is erg groot, maar door de vele barretjes en eettentjes verspreid over de camping merk je daar niet veel van. Wij zaten in een nieuwe stacaravan van de touroperator, perfect geregeld.

• 8Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 4Jeroen29-07-2019

Bezint eer ge begint

Ja, wat moet ik hier van zeggen; je moet ervan houden denk ik. Wij houden er in ieder geval niet van. Dit was onze derde camping via deze touroperator de eerdere twee campings waren fantastisch, deze zeer zeker niet. We hadden de reviews van een andere camping met bijna een gelijke naam gelezen (Rosapineta Sud). Een ontzettend grote camping, heel rommelig een oude zooi met bijna 2000 plaatsen! Gezien de grootte van de camping zou je denken dat alles goed voor elkaar is: hele goede schoonmaak van de toiletruimten, alles perfect onderhouden maar dat was helaas niet het geval. Schoonmaak was spuiten met de tuinslang en een beetje vegen. Wel stond er gelukkig iemand bij de ingang en uitgang om je te helpen om je pasje onder de scanner te houden om de slagboom te openen, je verzint het niet. Maar goed, voor ons nooit weer. We zijn zelfs eerder vertrokken. Is er dan niet goeds? Nou het restaurant was prima, betaalbaar en goede service.

• 7Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 2Stella21-07-2019

Niet uit te houden

Wat een sfeerloze , achterstallige massale camping . Nog nooit zo'n slechte camping gehad.
    Zwembad is vies, gele drap aan de muren, tegels kapot en afgebladderde verf. De trap van de glijbaan ( die overigens niet glijdt ) is bruin van de roest. Heel weinig bedjes. Gelukkig hadden wij een nieuw huisje ( dat wel al stinkt en vies is ) want bij de oudere huisjes is het alsof je door een ghettowijk loopt. Campingwinkel duur en gericht op de vele Duitse toeristen . Hier hoef je geen tiramisu te verwachten. Het animatieteam is super ( zelfs tot half 2 snachts als je geen behoefte hebt aan slaap ) en het strand is mooi maar je moet er van houden om tussen de honden te zwemmen. Ondanks bordjes die verwijzen naar 1 bepaald stuk strand liggen er redelijk veel honden in het water en op het strand. Wij zijn blij dat dit voor ons slechts de tweede camping van onze vakantie was. Wij gaan hier de week niet volmaken, dan liever naar huis.

• 2Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

• 2018
    2Yvonne23-09-2018

Nooit maar dan ook nooit meer!

Ga hier absoluut niet naar toe. Is dat wij onze 3 week vakantie in Oostenrijk hadden geboekt anders waren wij dag 1 meteen rechts om keer naar Nederland gegaan. Zeer gedateerde camping, alleen wifi bij restaurant. Zwembad tegels kapot, stacaravan alles kapot en halve inventaris niet aanwezig. Je wordt doodgestoken door de muggen, zelfs de Deet uit de campingwinkel werkte niet, 1x per week spuiten ze de hele camping met gif vanwege de muggen. In de omgeving totaal niks te beleven. Via touroperator geboekt maar die adverteren met hele andere foto's en beschrijvingen dan dat je daadwerkelijk krijgt. Voor ons echt nooit maar dan ook nooit meer.

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

• 2017
    9BD04-05-2017

Leuke familie camping!

Leuke familie camping aan zee met 2 heerlijke zwembaden (wel iets gedateerd maar super schoon!) Wij stonden met onze caravan op een geweldige plek onder de bomen. Voor ons voelde het als een normale camping tot je eens een rondje loopt...het bleek dat er aan de andere zijden nog een paar honderd vaste staanplekken zijn van Italianen. Wij hebben in de weken dat wij hier waren nooit last van gehad..sterker nog we ontdekte het pas na anderhalve week! Leuk animatie team alleen alles in het italiaans...we verstonden er geen klap van maar onze kinderen genoten ervan! Wat ons opviel is dat deze camping bijzonder hond vriendelijk is en dat er overal uitlaat mogelijkheden zijn, afgezet gedeelte op het strand waar de honden zelfs los mogen lopen en jawel bij de ijssalon hebben ze zelfs hondenschepijs! Wij hadden hoge verwachtingen van de omgeving maar dat viel ons tegen echter maakte een dagje Chioggia en Venetie dit zeker goed!

• 8Staat v/h sanitair

• Oude reviews

9Greetje13-08-2015

Fijne camping!

Wij zijn dit jaar in juli/augustus op deze camping geweest, en wij vonden het een heerlijke camping. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel, ook bij de receptie waar ze engels en duits spraken. Wij hadden ook inderdaad een plek met een zwart net erover, maar aangezien de hitte waren wij blij met zo'n net in tegenstelling van sommige mensen omdat ze het "niet mooi" vinden. Toiletten worden de hele dag bijgehouden door de poetsjuffrouwen. Zwembaden zijn heel schoon, want daar word op gelet. 2 grote supermarkten op ongeveer 10 minuten rijden met de auto. Niet veel Nederlanders, dus typisch een Italiaanse camping. Wij gaan volgend jaar weer naar deze camping, aangezien het ons heel goed is bevallen.

• 8Arjan Bruinekool02-08-2010

heerlijke camping direkt aan strand

Wij zijn voor het derde jaar nu naar deze camping geweest. De camping wordt door steeds meer nederlanders bezocht maar blijft de italiaanse sfeer houden.

• 7Staat v/h sanitair

• 7Brackx-Cammarata18-06-2010

Goede en economische camping

Wij zijn reeds 4 maal geweest en gaan er nog terug. Mijn vrouw is Italiaanse en volgens de Italiaanse normen is dit een heel leuke camping met kinderanimatie, aan zee en toch met 2 zwembaden, verscheidene restaurants en café's en toffe omgeving om te sporten. Stadskern op een boogscheut met avondmarkten... maar muggen! muggen! muggen met botinnes aan!

• 8Annie13-04-2010

denk er soms nog met weemoed aan terug

Onze eerste vakantie met toen nog één kind vierden wij in vakantieparkje Rosapineta. En ook al zijn we sindsdien vele malen in andere parkjes geweest, dit blijft voor een strandvakantie een van de betere in Italië. Vanuit je huisje loop je zo naar de supermarkt op het park ('s morgens lekker vers brood, soms 's avonds gegrilde kippetjes), naar het speeltuintje, restaurant of zwembad. Of je loopt zo het strand op, waar de bij je huisje horende strandstoelen al klaar staan. Iedereen die ervaring heeft op Italiaanse stranden weet dat dat een heerlijke luxe is (waarvoor wij Hollanders normaal gesproken niet willen betalen). Hier is het dus inclusief. Past ook helemaal in de klantgerichtheid die dit hele parkje uitstraalt. Het is dat het landschap eromheen niet zo spectaculair is. Na een dagtocht naar Venetië en het stadje Chioggia heb je het in de omgeving wel gezien. Maar iedereen die een weekje vooral strand wil, kan ik het van harte aanraden.

0 tips over Camping Capfun Villaggio Turistico Rosapineta

2 vragen over Camping Capfun Villaggio Turistico Rosapineta

• Yvonne, 24-06-2017

Is het dragen van een badmuts nog steeds verplicht?

• Heleen, 03-03-2011

bungalows

WIe kan me wat meer vertellen over de bungalows? (m.n. de 6-persoons)

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand300 m
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras