Hotel Marianna

9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Marianna voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Marianna

Sembra di stare a casa!

claudio
1-8-2013

La cordialità e l' ospitalità del personale ti fanno sentire a casa ...un centro benessere favoloso e un ottima cucina con piatti tipici veramente buoni!

Dobre miejsce

Iwona
3-1-2011

Hotel "Marianna" jest bardzo dobrze położony (blisko) względem wyciągów. Na Marmoladzie jest mnóstwo świetnych tras narciarskich dla dobrze jeżdżących narciarzy. Obsługa hotelu jest bardzo sympatyczna i przyjazna. Wyżywienie bardzo smaczne i obfite. Szczególnie kolacje z dużym wyborem przystawek.

Było nas 5 osób i byliśmy bardzo zadowoleni.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marianna in Rocca Pietore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marianna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marianna scoort een 9.33 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: