Hotel Albe

Hotel Albe
8,2

14 reviews over Hotel Albe in het Nederlands

Eenvoudig, netjes, zeer gastvrij.

Arjan
28-7-2017

Het is een echt familie hotel. Gericht op de wintersport maar in de zomer ook zeker de moeite waard voor een tussenstop van meerdere dagen.

Vanwege de ligging, relatief ver van de snelweg, minder geschikt voor een enkele overnachting op doorreis.

Verzorging en service zijn uitstekend. 's Morgens een ontbijtbuffet en indien gewenst `s avonds een viergangen menu naar keuze. Erg vriendelijk personeel. Je voelt je echt te gast.

Een prima uitvalsbasis voor de ronduit schitterende omgeving. Door het gebruik van de skiliften ook toegankelijk voor minder doorgewinterde wandelaars. Zo zijn via de Sottoguda kloof de liften naar de Marmolada lopend te bereiken.

Helaas geen zwemfaciliteiten bij het hotel of in de buurt. Buitenwater is ook in de zomer geen optie vanwege de watertemperaturen.

Wij komen hier als we in de gelegenheid zijn zeker terug!

Prima schoon hotel, goed eten, vriendelijk pers.

Freek Hamer
13-2-2017

Rustig gelegen hotel buiten het dorp, zeer geschikt voor wintersport. Pistes van Malga chiapella, Marmolada en "Sella Ronda" op 5 min. rijden afstand en de pistes Alleghe en de "Grande Guerra" ronde op plm 15 minuten rijden afstand.

Schitterend gebied.

Buitengewone ervaring!! Aanrader!!

Jan de Waal
11-2-2017

Dit hotel steekt met kop en schouders boven andere hotels uit v.w.b. service, klantvriendelijkheid en kwaliteit. De eigenaars zijn buitengewoon vriendelijk, behulpzaam en echte meedenkers indien nodig! Het voelt als een warm bad en het verbaast me dat veel mensen die in dit hotel verblijven dezelfde ervaring hebben!

Het eten is uitstekend! In de ochtend een uitgebreid ontbijtbuffet en 's avonds keuze uit 3 verschillende voorgerechten, 3 hoofdgerechten en diverse desserts. Wil je toch iets anders? Dan wordt daar gewoon voor gezorgd als je dat vraagt. De kamers met eigen douche zijn ruim, schoon en gezellig ingericht. Onder in het hotel is een heerlijke sauna, een ruime stoomcabine en een riant bubbelbad waar je na het skien heerlijk kunt relaxen. Ook vind je hier beneden de verwarmde skiruimte.

Op de begane grond is de sfeervolle eetzaal en de gezellige bar met leuke zitjes. Bij het hotel is voldoende parkeergelegenheid en de halte van de skibus is op ongeveer 50 meter afstand!

Dit hotel is een echte aanrader!

Geweldig leuk!

Angélique
30-12-2016

Gezellig familiehotel met zeer hartelijke mensen. Prachtige omgeving, lekker eten en mensen die altijd voor je klaarstaan. Aanrader als je van een vakantie in de bergen wilt genieten!

Vakantie, maar altijd de auto gebruiken!

Gerard
21-9-2016

De zomerperiode is voor dit gebied erg rustig. Dus altijd de auto bij de hand hebben. Weinig wandelmogelijkheden vanuit het hotel. Het hotel is een familiehotel met erg aardige mensen. Mooie kamers met balkon en ruime parkeermogelijkheid.

Grote tegenvaller

11-8-2016

Gedateerde kamers met doorgezakte bedden. Eten was kwalitatief onder de maat. Snap enthousiaste recensies niet.

Prima hotel voor één keer.

wim
5-7-2016

Onderstaande review die allemaal tienen geeft moet je niet serieus nemen, met de vele keuze primi en secundi platti en rijkelijk ontbijt. Ontbijt was elke keer hetzelfde, zeker niet slecht, maar weinig verrassend. Diner erg weinig variatie. Leuk hotel voor mensen die gauw tevreden zijn maar voor de mensen die wat meer willen van een hotel was het gewoontjes. Prijzen van drankjes normaal, niet te duur niet te goedkoop.

Geweldig!

Marijke
23-9-2015

Een gezellig, sfeervol, zeer vriendelijk familiehotel rustig gelegen van de weg af met een grote tuin. Prima kamers met heerlijk balkon en goed verzorgd ontbijtbuffet met ruime keuze. 's Avonds antipasti buffet en gevolgd door veel keus uit primi en secundi platti en altijd keuze uit meerdere dolci (desserts)

Wij hebben genoten van de relaxte sfeer in het hotel en de gastvrijheid van Tanja en familie en het prachtige gebied.

Heerlijk Italiaans hotel

sunshine70
22-7-2015

Heerlijk rustig gelegen weg van de weg. zonnig gelegen, van smorgens tot savonds . Lekker eten. 10 minuten rijden naar de lift van de Marmolade. Ideaal voor wandelvakantie.

SUPER HOTEL

vera van dijk
3-7-2015

Dit hotel voldeed prima aan onze verwachting.

Er was keus uit 7 voorgerechten 3 hoofdgerechten en zeker 4 nagerechten soms 5.

Het eten smaakte erg goed De kamer was erg netjes. Hotel zelf was zeer schoon. Ligging erg goed ten opzichte van wandelingen. Wij kwamen aan op de eerste dag dat het hotel open ging voor zomerseizoen. Jammer dat de eerste dage het erg koud was in het hotel. Daarna werd het beter door gebruik keuken en aanwezigheid van gasten maar de kachel bleef uit dat was het enige nadeel . Geen rede voor ons om het hotel niet meer te bezoeken dan maar een dik vest aan .

Wij waren r va 20/06/2015 t/m 27/06/2015 en het is ons prima bevallen.

Koen graag nog een keer terug voor hotel en prachtige ongeving.

We hebben een aantal aanbieders voor Albe voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Albe in Rocca Pietore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Albe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Albe scoort een 8.19 uit 10 op basis van 14 reviews.