ItaliëVenetoRocca di ArsièCampings Rocca di ArsièCamping Lago Arsiè Camping Village

Camping Lago Arsiè Camping Village

ItaliëVenetoRocca di Arsiè

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Lago Arsiè Camping Village voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 57 reviews
+61/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 57 reviews
  • 8.1Staat v/h sanitair
  • 7.6Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Lago Arsiè Camping Village is een rustige camping met een gemoedelijke sfeer. Op de camping vind je een mix van nationaliteiten, dus je zit niet alleen tussen de Nederlanders. Het restaurant heeft goed eten en je kunt er pizza's afhalen. Voor de kinderen is er een speeltuintje. Lekker afkoelen doe je in het meer. Ga eens naar de stad Treviso.

Tonen op kaart

57 Reviews over Lago Arsiè Camping Village

• 9Harry Vlaar10-08-2021

Heerlijke camping op prachtige plek

Wij hadden een heerlijk verblijf van 17 dagen in onze tent. We hadden een plek direct aan met meer. Het meer is prachtig. Het water is schoon en aangenaam om in te zwemmen. Het is perfect voor een sub. Het meer is meteen diep, dus neem iets mee waarop je kan drijven. De camping heeft een winkeltje waar je brood kan kopen en een restaurant, waar je voor heel schappelijke prijzen pizza's kan afhalen. In het weekend is het daar druk. Als je een huisje of caravan huurt in de buurt van het restaurant, merk je dat wel. Verder wordt de camping netjes bijgehouden en is het toiletgebouw schoon. In de directe omgeving kun je wandelen, waterfietsen huren en fietsen. Ga je wat verder fietsen, is een uitstekende conditie nodig. Met een gewone fiets kom je niet ver. Bij de waterfietsverhuur en bij de kerktoren zijn terrasjes waar je wat kan drinken of eten. Vanaf de camping kun je ook op stedentrip naar bijvoorbeeld Bassano of Venetië.

• 7Fam van O.10-08-2020

Aardige camping, prachtige omgeving

De camping was ongeveer voor de helft bezet (ivm Corona), veel stacaravans en kampeerplekken waren leeg. De camping is aardig, maar niets bijzonders. Het winkeltje was gesloten. Niet heel handig, omdat de je steeds naar Arsie moest voor brood of boodschappen. Stukje verderop zit grotere supermarkt. In Feltre zit een Lidl en Famila supermarkt. Het eten in het restaurant op de camping is prima, ze hebben lekkere pizza's. De bediening vreselijk traag. De omgeving is mooi. Wij hebben veel gefietst. Feltre is leuk om te bezoeken. Monte Grappa is ook een bezoek waard. We verbleven in een tent type Essox. De inrichting is basic, kleine koelkast met vriezer-gedeelte dat niet vriest. Binnen is alles van hout. Het twee-persoonsbed was doorgezakt. Fijn was dat er airco is. Was nodig met de hoge temperaturen buiten. Prijs/kwaliteit is oke, de tent was relatief goedkoop.

• 7Eetgelegenheden
  • 7nath18-08-2019

Fijne plek!

Het is een mooie rustige camping. In de ochtend zijn er broodjes af te halen. Het meer loopt vrij schuin af, wat niet ideaal is voor kleinere kinderen. Genoeg te doen in de omgeving: Wandelen, Venetië, paragliden, raften. Maar ook fijn om met een boekje lekker bij de caravan te zitten. De bediening in het restaurant was wel erg chaotisch.

• 5Eetgelegenheden
  • 9Hans Hellingman03-09-2018

Geweldig!

Rustige camping waar een gemoedelijke, ontspannen sfeer heerst. De camping is prachtig gelegen aan een stuwmeer tussen de bergen. Het meer is schoon en heerlijk om te zwemmen. Door de kunstmatige oever is de toegang alleen mogelijk via een trap en wordt het zeer snel diep. Dus niet geschikt voor kleine kinderen, maar er is wel een openbaar strandje op loopafstand. Er zijn wandelmogelijkheden vanaf de camping. Voor een wat ruimer aanbod zijn er veel wandelroutes die binnen 20 minuten rijden van de camping af liggen (wandelkaart verkrijgbaar op de camping) Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en flexibel. Ook heel prettig is dat ze niet aan die irritante middagrust doen waardoor je een groot deel van de middag niet met je auto de camping op of af kunt. Dat kan hier gewoon de hele dag door. Wij verbleven in een mobilhome. Deze was wel wat gedateerd, maar alles werkte en de keukenuitrusting was bovengemiddeld goed.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Rianne20-08-2018

Prachtige vakantie!

Afgelopen zomer hebben we hier een heerlijke vakantie gehad. De camping is zeer mooi gelegen aan een meer die omgeven wordt door prachtige bergen. Tijdens onze vakantie verbleven wij in een Mobile Home. Deze stacaravan was iets gedateerd, maar je had wel alles wat je nodig had plus een overdekt terras. Op de camping zit een restaurant waar je hele lekkere Italiaanse pizza's kunt eten voor een klein prijsje. Ook het personeel was zeer vriendelijk.

Hierbij een kleine opsomming van de uitjes/activiteiten die wij aanbevelen: - Venetië (op internet staan tips voor het parkeren van de auto) - Verona - Rondrit door de Dolemieten - Paragliden (kan in de zomer vanaf de camping met Nederlandse organisatoren) - Feltre - Ponte Della Vittoria - Belluno - Bolzano (Ötzi)

Aantal tips: - Supermarkt: kleine supermarkten zijn in Arsiè te vinden. Voor een grotere supermarkt moet je in Fonzaso of Feltre zijn. - Het meer is diep, neem een luchtbed mee.

• 10Eetgelegenheden
  • 8A.R.Boiten10-08-2018

Water/natuur, rust, lekker eten en vriendelijkheid

Mooie kleinere camping met erg vriendelijk personeel en op een fantastische locatie. Ingerichte Safari tent Sampei was uitstekend. Camping ligt op +/- 230m hoogte, overdag lekker warm , in de avond koelt het (niet te snel) af, rond middernacht was het +/- 17 graden. Op de camping een prima restaurant, kaart is niet erg uitgebreid maar voldoende en biedt de mogelijkheid om pizza's af te halen. Direct naast de camping (+/- 500m lopen) zit een prima terras voor drankjes en hapjes en tevens de mogelijkheid een SUP, kano of waterfiets te huren (EUR 10,- per uur per stuk). Wandelen kan vanaf de camping, de om het meer liggende bergen zijn zo'n 800m hoog met diverse paden deels door bos, ook een route om het meer (13 km). Een auto ritje van 30 tot 45 minuten brengt je naar bergen van +/- 1400 tot 1700 m hoogte zoals bijvoorbeeld de Monte Grappa , erg de moeite waard. Meer noordelijk zie je bergen van zo'n 2500m hoogte (voor ons te ver).

• 8Jtv02-08-2018

Heerlijke vakantie gehad

Leuke, kleine camping. Personeel (of eigenaren?) erg vriendelijk. Heerlijke pizza's in het restaurant. Douches schoon, warm en prima waterdruk. In Arsie drink je een heerlijke kop koffie en kun je bij een kleine supermarkt boodschappen doen. In Feltre zijn grotere supermarkten. Trente is een leuke stad waar je je een hele dag goed kunt vermaken. Het is de moeite waard om in de Dolomieten een bergwandeling te maken. Nadelen aan de camping: als je lake-view boekt, heb je geen garantie op een uitzicht op het meer. Met een beetje pech sta je met je tentje achter een dikke camper/caravan. Dat was jammer, want je betaalt net zoveel als de mensen die voor je staan. Als tentkampeerder kun je beter een goedkopere ('arsie') plek reserveren. Het meer is trouwens goed bereikbaar via een trap, maar deze trap is wel erg glad.

• 9Familie Best01-08-2018

Fantastische vakantie gehad. Prachtig meer om in te zwemmen en te vissen. Zeer vriendelijk personeel. Prachtige omgeving. Bezoek Venetië of Verona. Ook een bezoek aan het Dolomiti park is zeker de moeite waard, prachtige watervallen, allemaal gratis te bezoeken. Wij hadden tent Esox gehuurd. Van alle gemakken voorzien. Maar toch het echte camping gevoel.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Jan Maassen29-07-2018

Het juiste vakantiegevoel ontwaakt hier. HEERLIJK!

Een heerlijke rustige schone spontane camping. De mensen uitermate vriendelijk en behulpzaam. De omgeving is heel mooi, je geniet van alle mooie dorpen en de heerlijke natuur, bergen, bospaden en het meer. Zeker een camping om regelmatig terug te komen en te genieten van alles om je heen. In 2017 kwamen we voor één of twee nachten, het werden 3 weken. Afgelopen juni wilden we weer één of twee nachten blijven maar uiteindelijk hebben we er een week gestaan. We hebben in totaal 5 weken doorgebracht in Italië, hebben verschillende goede campings gevonden, maar deze camping sprong er ver boven uit door z'n eenvoud en alle hierboven genoemde pluspunten. Nu we weer thuis zijn missen we de omgeving. Dus...........??? Volgend jaar staat Lago Arsiè Camping Village weer op onze route. Wij wensen het team van medewerkers een goede zomer en ga op deze voet door!! Dit is jullie kracht en visitekaartje voor menig vakantieganger.

Jan Maassen.

• 7Monique05-05-2018

Mooie plek

Mooie ligging van de camping, in een groene omgeving. Heerlijk meer om in te zwemmen. Vooral als je een waterfiets huurt en de rivier op gaat. Mooie watervallen en helder water. Restaurant prima. Gunstige ligging t.o.v. bergen en steden als Verona en Venetië. Camping was wel veel drukker dan verwacht uit de beschrijvingen van anderen. Wat lawaaiig. En als het laag water is, dan is het meer minder toegankelijk. Je kan er met een trap inkomen of via een wat stijl pad. Sanitair is redelijk. Geen hokjes om je privé even te wassen en vaak ‘s avonds geen warm water meer of nauwelijks een straal. We hebben ons prima vermaakt, maar zoeken dit jaar een wat rustiger plekje.

• 7Eetgelegenheden

Camping Lago Arsiè Camping Village info