8,3

Lago Arsiè Camping Village is een rustige camping met een gemoedelijke sfeer. Op de camping vind je een mix van nationaliteiten, dus je zit niet alleen tussen de Nederlanders. Het restaurant heeft goed eten en je kunt er pizza's afhalen. Voor de kinderen is er een speeltuintje. Lekker afkoelen doe je in het meer. Ga eens naar de stad Treviso.

We hebben een aantal aanbieders voor Lago Arsiè Camping Village voor je op een rij gezet:

Contact

49 reviews over Camping Lago Arsiè Camping Village in het Nederlands

Geweldig!

Hans Hellingman
3-9-2018

Rustige camping waar een gemoedelijke, ontspannen sfeer heerst. De camping is prachtig gelegen aan een stuwmeer tussen de bergen. Het meer is schoon en heerlijk om te zwemmen. Door de kunstmatige oever is de toegang alleen mogelijk via een trap en wordt het zeer snel diep. Dus niet geschikt voor kleine kinderen, maar er is wel een openbaar strandje op loopafstand. Er zijn wandelmogelijkheden vanaf de camping. Voor een wat ruimer aanbod zijn er veel wandelroutes die binnen 20 minuten rijden van de camping af liggen (wandelkaart verkrijgbaar op de camping) Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en flexibel. Ook heel prettig is dat ze niet aan die irritante middagrust doen waardoor je een groot deel van de middag niet met je auto de camping op of af kunt. Dat kan hier gewoon de hele dag door. Wij verbleven in een mobilhome. Deze was wel wat gedateerd, maar alles werkte en de keukenuitrusting was bovengemiddeld goed.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Prachtige vakantie!

Rianne
20-8-2018

Afgelopen zomer hebben we hier een heerlijke vakantie gehad. De camping is zeer mooi gelegen aan een meer die omgeven wordt door prachtige bergen. Tijdens onze vakantie verbleven wij in een Mobile Home. Deze stacaravan was iets gedateerd, maar je had wel alles wat je nodig had plus een overdekt terras. Op de camping zit een restaurant waar je hele lekkere Italiaanse pizza's kunt eten voor een klein prijsje. Ook het personeel was zeer vriendelijk.

Hierbij een kleine opsomming van de uitjes/activiteiten die wij aanbevelen: - Venetië (op internet staan tips voor het parkeren van de auto) - Verona - Rondrit door de Dolemieten - Paragliden (kan in de zomer vanaf de camping met Nederlandse organisatoren) - Feltre - Ponte Della Vittoria - Belluno - Bolzano (Ötzi)

Aantal tips: - Supermarkt: kleine supermarkten zijn in Arsiè te vinden. Voor een grotere supermarkt moet je in Fonzaso of Feltre zijn. - Het meer is diep, neem een luchtbed mee.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Water/natuur, rust, lekker eten en vriendelijkheid

A.R.Boiten
10-8-2018

Mooie kleinere camping met erg vriendelijk personeel en op een fantastische locatie. Ingerichte Safari tent Sampei was uitstekend. Camping ligt op +/- 230m hoogte, overdag lekker warm , in de avond koelt het (niet te snel) af, rond middernacht was het +/- 17 graden. Op de camping een prima restaurant, kaart is niet erg uitgebreid maar voldoende en biedt de mogelijkheid om pizza's af te halen. Direct naast de camping (+/- 500m lopen) zit een prima terras voor drankjes en hapjes en tevens de mogelijkheid een SUP, kano of waterfiets te huren (EUR 10,- per uur per stuk). Wandelen kan vanaf de camping, de om het meer liggende bergen zijn zo'n 800m hoog met diverse paden deels door bos, ook een route om het meer (13 km). Een auto ritje van 30 tot 45 minuten brengt je naar bergen van +/- 1400 tot 1700 m hoogte zoals bijvoorbeeld de Monte Grappa , erg de moeite waard. Meer noordelijk zie je bergen van zo'n 2500m hoogte (voor ons te ver).

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Heerlijke vakantie gehad

Jtv
2-8-2018

Leuke, kleine camping. Personeel (of eigenaren?) erg vriendelijk. Heerlijke pizza's in het restaurant. Douches schoon, warm en prima waterdruk. In Arsie drink je een heerlijke kop koffie en kun je bij een kleine supermarkt boodschappen doen. In Feltre zijn grotere supermarkten. Trente is een leuke stad waar je je een hele dag goed kunt vermaken. Het is de moeite waard om in de Dolomieten een bergwandeling te maken. Nadelen aan de camping: als je lake-view boekt, heb je geen garantie op een uitzicht op het meer. Met een beetje pech sta je met je tentje achter een dikke camper/caravan. Dat was jammer, want je betaalt net zoveel als de mensen die voor je staan. Als tentkampeerder kun je beter een goedkopere ('arsie') plek reserveren. Het meer is trouwens goed bereikbaar via een trap, maar deze trap is wel erg glad.

Gereisd Met partner in juli 2018

Familie Best
1-8-2018

Fantastische vakantie gehad. Prachtig meer om in te zwemmen en te vissen. Zeer vriendelijk personeel. Prachtige omgeving. Bezoek Venetië of Verona. Ook een bezoek aan het Dolomiti park is zeker de moeite waard, prachtige watervallen, allemaal gratis te bezoeken. Wij hadden tent Esox gehuurd. Van alle gemakken voorzien. Maar toch het echte camping gevoel.

Het juiste vakantiegevoel ontwaakt hier. HEERLIJK!

Jan Maassen
29-7-2018

Een heerlijke rustige schone spontane camping. De mensen uitermate vriendelijk en behulpzaam. De omgeving is heel mooi, je geniet van alle mooie dorpen en de heerlijke natuur, bergen, bospaden en het meer. Zeker een camping om regelmatig terug te komen en te genieten van alles om je heen. In 2017 kwamen we voor één of twee nachten, het werden 3 weken. Afgelopen juni wilden we weer één of twee nachten blijven maar uiteindelijk hebben we er een week gestaan. We hebben in totaal 5 weken doorgebracht in Italië, hebben verschillende goede campings gevonden, maar deze camping sprong er ver boven uit door z'n eenvoud en alle hierboven genoemde pluspunten. Nu we weer thuis zijn missen we de omgeving. Dus...........??? Volgend jaar staat Lago Arsiè Camping Village weer op onze route. Wij wensen het team van medewerkers een goede zomer en ga op deze voet door!! Dit is jullie kracht en visitekaartje voor menig vakantieganger.

Jan Maassen.

Gereisd Met partner in juni 2018

Mooie plek

Monique
5-5-2018

Mooie ligging van de camping, in een groene omgeving. Heerlijk meer om in te zwemmen. Vooral als je een waterfiets huurt en de rivier op gaat. Mooie watervallen en helder water. Restaurant prima. Gunstige ligging t.o.v. bergen en steden als Verona en Venetië. Camping was wel veel drukker dan verwacht uit de beschrijvingen van anderen. Wat lawaaiig. En als het laag water is, dan is het meer minder toegankelijk. Je kan er met een trap inkomen of via een wat stijl pad. Sanitair is redelijk. Geen hokjes om je privé even te wassen en vaak ‘s avonds geen warm water meer of nauwelijks een straal. We hebben ons prima vermaakt, maar zoeken dit jaar een wat rustiger plekje.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Fijne camping, ontspannen in mooie omgeving

Ronne
22-8-2017

Wij zaten 10 dagen in een van de huur tenten (Samei). Is ons goed bevallen. Lekker veel ruimte, fijne veranda, eigen douche en wc. In het algemene sanitair gebouw was minder schoon en prettig (douche gaf weinig water). Niet alleen maar Nederlanders op de camping, ook Belgen, Italianen, Oostenrijkers en Duitsers , wat ik wel leuk vond. Restaurant is heel goed, en lekker. Ook het brood winkeltje is uitgebreid, en lekker. In het meer kan je goed zwemmen en dobberen. van hier uit tochtjes gemaakt naar een klimpark in San Martino di Castrozza in de bergen, en naar Venetië met de trein vanuit Bassano del Grappa. Feltre is ook een leuk oud stadje, met op vrijdag markt, en grote supemarkten (o.a. Familia). Ik was graag naar Bassano naar de (donderdag) markt gegaan, maar helaas geen tijd meer. In Arsie zelf is ook een redelijk supermarktje, en een goede kaas en vleeswaren winkel.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Prachtige relaxte rustige camping.

Arjen
22-8-2017

Wat een heerlijkheid hier en wat een rust. Niet toeristisch maar wel fantastisch mooi met veel mogelijheden tot actieve en passieve uitstapjes. Of gewoon luieren aan het meer. Vlakke camping met een prachtig uitzicht over het meer en op de bergen. Plaatsen ca 10 x 10 meter of groter. Mooi nieuw en school sanitair. In de zomer staat het water in het schone stuwmeer wat lager. Er is een brede trap bij het strandje van de camping waardoor je gemakkelijk het water in kan. Zoek je een rustig meer in de Dolomieten? Dan is dit een echte aanrader. Geen animatie of wat dan ook, gewoon genieten van Italië zoals het volgens mij moet zijn. Restaurant goed, medewerkers erg aardig en behulpzaam en voor Italië hele ruime campeerplaatsen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Simpele camping in mooie omgeving

Bakker
16-8-2017

De mensen bij de receptie zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden een 'Arsie' plek gereserveerd en deze was vrij ruim en op de plek hadden we de gehele dag wel ergens schaduw. De camping is vrij klein waardoor je vanaf alle plaatsen snel bij het meer bent. Het sanitair ziet er erg mooi uit maar wat zeer vervelend was, was dat tijdens spitsuren er geen water uit de douches kwamen. Warm water was er wel altijd. Het sanitair was schoon. Op de camping staan veel Italianen die met groepen bij elkaar zitten en veel herrie maken. Wij voelde ons niet heel thuis op de camping. Het meer is heerlijk om in te zwemmen. Het is wel erg diep en dus niet geschikt voor kleine kinderen. Er wordt verder niets op de camping georganiseerd. Het restaurant is prima voor een camping zijnde en de broodjes die 's ochtends op de camping verkrijgbaar zijn, zijn erg lekker. Wij vonden het jammer dat er 's avonds niets te doen was want ook de stadjes zijn net te ver om er even naar toe te lopen.

Gereisd Met partner in augustus 2017

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lago Arsiè Camping Village in Rocca di Arsiè, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lago Arsiè Camping Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.