Bed and Breakfast

2008

Absolute aanrader

Ton Kennis
27-10-2008

Voor mensen die van natuur houden en niet teveel van drukte is dit een prima plek om te onthaasten.

Geen massatoerisme. Heerlijk gemoedelijk dorp in een prachtige vallei. De eigenaar doet er alles aan om het naar je zin te maken.

Gereisd met partner in oktober 2008

Absolute aanrader!

San & Max
27-9-2008

Deze B&B is gelegen aan het begin van de Alpen op ca. 200 m van een groot meer, erg leuk voor kinderen. Ideale plek voor volledige ontspanning, leuke dorpjes in de buurt en ook niet veel toeristen. Kamers zijn ruim en schoon. Wij hebben Venetie een dag bezocht, afstand vanwege snelweg goed te doen, reistijd ca. 50 min. Het leukst vonden wij de vriendelijke en grappige eigenaar die erg zijn best doet om je het naar het zin te maken! Ontbijt is lekker vers en uitgebreid. Kortom veel service en ontspanning voor weinig geld!

Gereisd met partner in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Palanca in Revine Lago, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Palanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.