Vakantiehuis Tenuta Giarette

Zakelijk

nooit meer!!

ostar
27-8-2009

Volgens de website lijkt het een parkje met 3 gebouwen met daarin 8 appartmenten. In de werkelijkheid zijn het 3 losstaande gebouwen, aan de weg, elk 2,5 km van elkaar verwijderd. Zwembad en tennisbaan liggen weer 2,5 km de andere kant op. Geen buitenmeubilair, veel te veel chloor in het zwembad waardoor wij na 2 nachten snel weer zijn vertrokken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Tenuta Giarette in Porto Tolle , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Tenuta Giarette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.