Hotel Crowne Plaza Padova

Hotel Crowne Plaza Padova

We hebben een aantal aanbieders voor Crowne Plaza Padova voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl

1 review over Hotel Crowne Plaza Padova in het Nederlands

prima hotel voor een overnachting

ericclab
2-7-2012

Prima hotel dat een goede prijs/kwaliteit verhouding had. Overnacht op doortocht naar zuid-Italië. Ontbijt was oke maar zeker niet vergelijkbaar met eerdere Crowne Plaza's. Voor Italiaanse begrippen wel uitgebreid. Goede ligging tov de autosnelwegen maar slechte tov de historische binnenstad. Uitstekende ligging als goedkoop alternatief voor een bezoek aan Venetië. Kamers waren schoon maar waarom zien je nog steeds vloerbedekking in hotelkamers. Altijd vlekken en dat vind ik niet hygienisch.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crowne Plaza Padova in Padova / Padua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crowne Plaza Padova zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.