Hotel Belludi 37

1 review over Hotel Belludi 37 in het Nederlands

Fantastisch hotel

Tiny
25-9-2016

Bij aankomst een zeer warm welkom.Wij kregen een glas prosecco aangeboden en er werd er aan de hand van stadsplan de belangrijkste bezienswaardigheden verteld. Alles op loopafstand. Mooie kamer die van alles was voorzien. Ontbijt zeer uitgebreid .

Ontzettend vriendelijke gastheer/dames.

Wij hebben genoten !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belludi 37 in Padova / Padua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belludi 37 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.