Reviews over Oriago

Prima voor bezoek aan Venetië

Marie,
    16-8-2016

Pluspunten zijn het restaurantje op de camping: goed eten voor een prima prijs! Plekken zijn niet afgebakend, dus je moet een beetje mazzel hebben met hoe druk het us. Bus vertrekt voor de deur, maar de boot naar Venetië vanuit Fusina is een aanrader! Sneller, mooier uitzicht en in de frisse lucht.

Minpunten: verouderd sanitair en erg veel muggen! Had ondanks spray binnen 24 uur meer dan 50 beten.

Prima stadscamping

Anoniem,
    31-8-2015

Goede camping om makkelijk in venetie te komen. Er gaat heel vaak een bus, kost ongeveer half uurtje. Op de camping sta je wel dicht op elkaar. Weinig privacy. Sanitair is vrij schoon voor Italiaanse begrippen en de eigenaars zijn heel aardig en behulpzaam.

Fijne voor Venetië

Daniel,
    17-8-2015

Zeer fijn gelegen met bushalte richting Venetië voor de camping. Vrolijk en aardig personeel bij receptie en restaurant, waar je tevens prima kan eten na een dagje wandelen in Venetië.

Enige nadeel: muggen.. he-le-maal lek gestoken, dus daar moet je maar even mee leven.

Geweldig personeel

Nico Limmen,
    29-5-2014

Na een vervelende gebeurtenis (aanrijding) werden we fantastisch geholpen. Mevrouw Chiara leidde ons door alle procedures zonder eigenbelang. We zijn haar enorm dankbaar en komen beslist weer terug!

Leuke camping

Marnix,
    6-8-2013

Een leuke camping, niet meer en minder dan dat. Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan Venetië. Het restaurant, Kampwinkel en sanitair zijn goed en het personeel is vriendelijk.