Sorteren

Reviews over Occhiobello

Voor herhaling vatbaar!

Vicky Secq
    26-8-2012

De B&B-uitbaters, Marco en Sylvia, zijn 2 vriendelijke, gastvrije mensen! Ze helpen je met uitleg over de nabije streken en geven je tips om uit eten te gaan.

De kamers zijn netjes en comfortabel. Alles is er aanwezig in de badkamer, haardroger, shampoo, zeep,... De lakens en handdoeken worden om de 3 dagen ververst, maar indien nodig, zullen ze die graag vroeger verversen. De kamer wordt dagelijks proper gemaakt en

Je kan altijd gebruik maken van de keuken buiten of binnen. Het ontbijt was heel lekker en je had er zeker genoeg.

De B&B ligt ideaal gelegen om uitstappen te maken naar bv. Bologna, Ferrara, Venetië, enz.

De omgeving is heel rustig en toch niet ver van de autosnelweg.

Kortom, prijs- kwaliteit is deze B&B zeker een aanrader!!!