Hotel Base

6 reviews over Hotel Base in het Nederlands

Prima uitvalsbasis voor Venetie

Maj&Co
12-8-2011

Samen met mijn vriend verbleef ik van 30/7 - 3/8 in Hotel Base. Goed hotel, nette kamers, heerlijke douche, redelijk goed eten, vriendelijk personeel. Als je naar Venetie gaat, kun je heel goed parkeren bij het station van San Dona di Piave, wat maar 8 automin. verder ligt. Tips: Bezoek het strand van Eraclea Mare en maak een boottrip naar Burano en Murrano vanaf Punta Sabbione (aan het einde van het schiereiland bij Lido di Jesolo; ongeveer een uur rijden)

Gereisd Met partner in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed hotel/ zeer slecht eten

dimitry
11-8-2011

Betreft hotel base to stay. We hebben deze voor de 2e maal bezocht, aangezien het ons de 12 keer een jaar geleden goed was bevallen (week in oktober) Helaas de 2e maal een stuk minder: Het eten werd nu opgedient in het hotel 'restaurant' ipv het restaurant la caprice in hetzelfde complex. Eten was lauw, zout en en geen variatie. niks vers alles kant en klaar van zeer slechte kwaliteit.ontbijt redelijk (achterste ruimte bezoeken

Je kan gebruik maken van het zwembad van het andere base hotel (base to stay)

LET OP, vooral met kinderen: Het hout rond het zwembad splintert enorm!! Onze kinderen hadden elk minstens 15 splintertjes in hun voet. Melding gemaakt bij hotel: reactie dan is het hout te droog ????

Betaald prijs redelijk, hadden 2 weken geboekt, hebben na 4 dagen geen gebruik meer gemaakt van het half pension en elders avondeten genuttigd.

Als je de 4 persoonskamer hebt (suite), vraag dan direct om 2 normale bedden bij te plaatsen ipv van de bedbank, daar lig je direct op ijzer

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Goed hotel

m_legierse
19-7-2011

Hotel Base is een vrij nieuw hotel. naar mijn idee voor zakenmensen. Maar dat is in het geheel niet erg. Mooie ruime kamer en douche. Ontbijt en diner is ook goed. geen uitgebruidt ontbijtbuffet, maar het is voldoende. Geen Engels breakfest, wat ik niet erg vind. Zoals de Italianen zelf ook ontbijten, karig maar voldoende. Een buitenteras en ahter dit hotel is nog eenzelfde Basehotel, met een bar. Ligt vlakbij een snelweg aan de rand van het dorp. Bij de rotonde is een Outletcentrum, voor de shopaholics. Leuk om even te bekijken. Goede uitvalbasis naar Venetie en Padua.

Gereisd Met vrienden in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

AB
12-6-2011

Kamer zijn modern maar klein. Er is maar 1 stoel, weinig kastruimte. Kleding moest in de koffer blijven. Een balkon waar je niet op kan. Voor de TO klanten was er een ander ontbijt. Geen bruin brood, eieren,spek, fruit e.d. Andere gasten kregen dat wel. gasten zijn tweede rangs gasten. Een modern gebouw, met simpele maaltijden, niets zelfgemaakt. Alles kwam uit blik of kwam uit een pakje zoals de tiramisu. Afbakbroodjes van de Lidl. De prijs van de koffie en dranken verschilde per 15 minuten. Het ene moment was de cappuccino 2,50, dan weer 2 euro en een keer 1,50. Drankjes idem dito. Het personeel is zeer vriendelijk, servicegericht . Internet soms wel, soms niet. Een dag kon je kiezen uit maaltijden van de vorige dagen of tegen bijbetaling een andere maaltijd nemen. Uit principe hebben we dat niet gedaan. Het is niet acceptabel dat je als klant van Kras minder eten en minder goed eten krijgt als andere gasten.

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

hier kookt de moeder van de duivel

m. van Hal
6-1-2011

ben hier een paar nachten verbleven tijdens een rondreis van TO. Kamers zijn aardig, maar de zowel de lobby, als de bar en de eetzaal zijn totaal sfeerloos. Ben vegetarier, eerste avond kreeg ik gebakken aardappels met een homp kaas als diner aangeboden, toen ik dit weigerde kreeg ik een totaal verzouten omelet voorgezet.Dat was de kennismaking met de gastvrijheid. De dagen erna kreeg ik een bord voorgezet als mijn tafelgenoten al klaar waren met hun diner. de bijgerechten waren al koud en de vegetarische component niet te eten, want doordrenkt van het vet maar niet gebakken. De eerste avond heb ik het niet gegeten maar niets gezegd, er werd ook uitdrukkelijk niet naar gevraagd. De volgende avond kreeg ik hetzelfde voorgeschoteld, ik weigerde het en kreeg het daarna weer 2 keer aangeboden. Echt ongelofelijk, het interesseert het personeel geen drol welke shit ze de gasten voorzetten, de alleseters waren ook heel ontevreden

Gereisd Met vrienden in december 2010

Goed te doen voor een tripje venetie.

Marja
18-5-2010

Hotel is echt mooi, de kamer is niet zo heel groot, maar ruim voldoende plek om alles op te bergen, heel modern en super schoon , een heerlijke badkamer, flatscreen tv, geen ned zender. Aan de bar is niemand te vinden ook geen personeel.Ontbijt redelijk. diner erg matig. Maar voor de prijs die wij bij touroperator betaalde mogen we eigenlijk niet klagen.Venetie is goed te bereiken, wij zijn met onze auto naar treinstation in St Dona di Piave gereden (15 min), en dan ben je in 35/40 min in Venetie, wij vonden dit helemaal perfect. En aan de overkant van hotel groot Outlet shopping centre, met alleen maar grote merknamen.

Gereisd Met partner in mei 2010

• Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Base in Noventa di Piave, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Base zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.