Hotel Base To Work

8,1

11 reviews over Hotel Base To Work in het Nederlands

Nieuw en modern hotel

paddieke, 21-6-2012

Mooie ruime en moderne kamers, geen lawaai-overlast. Vriendelijk personeel. Prima ligging: vlakbij autostrade, tegenover outlet shopping center.

Geen leuk hotel!

Charlotte, 28-8-2011

Wij zaten in hotel to stay. Het hotel ligt erg afgelegen. Je hebt dus echt een auto nodig wil je dingen zien. Het zwembad ligt bij het andere hotel. Het zwembad is erg moeilijk te bereiken met een kinderwagen. ( trappen).

De kamers zagen er prima uit.

Wij vonden het eten niet goed. Het zag er soms echt smerig uit. Het vlees was onzettend droog en niet te eten. Als dessert kon je elke avond kiezen uit fruit, ijs en tiramisu. Niet veel variatie dus.

Wij zaten in juni in het hotel. Alles was op dat moment dicht. Niemand bij de bar om even een drankje te bestellen. Pas tegen 6 uur kwam er iemand omdat het restaurant dan ook open ging.

Wij vonden het geen fijn hotel en gaan hier niet weer heen.

Zeer slecht eten!

anoniem, 9-8-2011

Hotelfaciliteiten, personeel en ligging zijn prima! Echter..de verstrekte maaltijden zijn ver beneden de norm en kunnen voorzien worden van de kwalificatie 'gaarkeuken-eten'. Een Nederlander dit tegelijkertijd met ons verbleef wist te vertellen dat hij nog niet zo lang geleden ook in dit hotel had gelogeerd en dat men toen in de naastgelegen accomodatie (het hotel bestaat uit 2 gebouwen) kon ontbijten en dineren waarbij het eten van een veel betere kwaliteit was. Vruchtensap aan het ontbijt en frisdrank bij de avondmaaltijd worden vervaardigd van een soort siroop aangelengd met water. Een juiste maatverhouding werd zelden toegepast. Gevolg: ondrinkbare te slappe of juist mierszoete drankjes die eerder op kinderlimonade lijken. ontbijt: wij werden in het deel bestemd voor groepen neergezet en konden kiezen uit een zeer beperkt ontbijtbuffet. avondeten: abominabel. Dat er eenvoudige gerechten werden geserveerd, vinden we geen probleem maar alles was zeer slecht klaargemaakt.

Bellisimo

joris_caroline, 6-7-2011

Prima hotel, zeker wanneer je met de auto bent. Superschone kamer. Elke dag alles schoongemaakt en opgeruimd. Personeel is bijzonder klantgericht,ondanks het harde werken.Goed eten.

Wel jammer dat er geen echt balkon is. Een aanrader als uitvalbasis naar Venetie, Verona en de Dolomieten.

Prima accomodatie, maar overgewaardeerd

sees, 6-7-2011

Verbleven in hotel Base to Stay/Work. De kamer was netjes en schoon, receptiepersoneel was vriendelijk en behulpzaam. De locatie van het hotel is perfect voor uitstapjes met auto of trein, maar 's avonds valt er erg weinig te beleven.

Het eten viel wel wat tegen. De voorgerechten (pasta) zijn over het algemeen prima. De hoofdgerechten (bijv meloen met ham of salade) zijn ook prima, maar vlees of vis met aardappels, is over het algemeen niet aan te raden. (Droog vlees of vis, slappe aardappels en niet smakelijk).

De sfeer in het restaurant is ook zeer ongezellig, rommelig, ongezellig en vol.

nooit meer

bobbi, 2-7-2011

De kamers op zich zijn prima, maar zouden beter schoon gemaakt kunnen worden.

Een nieuwe shampoo fles plus wat tubberware bakjes van huis meegenomen verdwenen zomaar van de kamer. Bij een klacht daarover werd ons gezegd dat het personeel nergens aan kwam en dat we het zelf zouden hebben weggemaakt.

Het eten was de ene avond goed en de andere avond ronduit slecht. Zo bestond het hoofdgerecht eens uit alleen een stukje vlees, de andere avond kreeg je of slappe patatjes of koude aardappelpuree. Het personeel in het restaurant was wel erg vriendelijk.

De kamers waren erg goed, netjes, modern, goed schoongemaakt.

De service in het restaurant was slecht, het was er saai en sfeerloos. Het eten was slecht, we kregen nl een totaal ander ontbijt dan klanten die denk ik meer betalen. Ontbijt was echt minimaal. Omgeving van hotel was meer een grote parkeerplaats.

Zwembad was wel goed.

Prijs/kwaliteit verhouding was wel prima. Alleen zou ik er echt niet het geld voor over hebben van in het hoogseizoen

super plek

colinda van der wal, 27-8-2010

We hebben echt een fantastiche tijd gehad we waren er 12 dagen eten en kamer netjes en alles is goed bereikbaar met auto. er is een zwembad en een tafelvoetbal voor de kids En een nieuw restuarant om te avondeten ziet er ook super de luxe uit.

Fantastisch hotel!

Janneke, 20-8-2010

Wij verbleven van 11 t/m 18 augustus in Base hotel to work. Het hotel incl. de kamers waren schitterend, elke dag nieuwe handdoeken en lakens. De ligging van het hotel is iets minder, maar met een auto is alles goed bereikbaar. Een half uurtje rijden van de kustlijn met heerlijke stranden en leuke winkeltjes.

Wij verbleven op HP, iedere avond had je keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 3 nagerechten. Het eten was erg varierend en lekker. De drank wordt alleen wel in rekening gebracht, maar ook dit is niet duur ten opzichte van wat je krijgt.

We hebben er een erg leuke tijd gehad en gaan beslist nog eens terug!

piet, 10-7-2010

Luxe design hotel. Mooi zwembad. Goed eten. Met auto, bus of trein is Venetie goed te bereiken. Plaatsje zelf is niet veel te beleven.

We hebben een aantal aanbieders voor Base To Work voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Base To Work in Noventa di Piave, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Base To Work zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Base To Work scoort een 8.09 uit 10 op basis van 11 reviews.