Hotel Base To Stay

Hotel Base To Stay
7,6

16 reviews over Hotel Base To Stay in het Nederlands

Mooie uitvalbasis naar mooie plekken

veertje123
22-8-2012

Prima hotel, mooie kamer.

Ontbijt was wel eentonig.

Zwembad kon je gebruiken van het hotel ernaast. Mooi buiten zwembad op een mooi dakterras.

prima voor doorreis of uitvalsbasis venetie

Marcel Batenburg
1-8-2012

Via touroperator 8 dagen incl.ontbijt in Hotel Base to Stay. 2 Volwassenen + 16jarige zoon. Het hotel op zich netjes, leuk, maar voor 3 mensen is kamer 311 een te klein. Het is schoon en trendy, maar naast airco weinig comfort. veel touroperator mede reizigers stoorden zich aan feit dat het ontbijt zeer karig was en goedkoop aandeed, wrang want waar wij zaten werd achter een glazen deur aan andere gasten een veel luxer ontbijt aangeboden. hierdoor voelden veel gasten zich nogal bekocht. 1 keer gezommen slechts, want je moet daarvoor eerst 100 meter lopen over een ongezellig parkeerterrein dat naast een bouwput ligt naar Base to Work en dat is nogal omslachtig. Ook is het jammer dat Hotel to stay geen lunch of diner aanbiedt. Te meer omdat het restaurant in het naastgelegen Hotel to Work *Le caprese' niet echt goedkoop is en weinig keus heeft op het menu.

Mooi, vrij nieuw hotel. Beetje afgelegen.

Miguel
4-9-2011

Het hotel is mooi, de kamers zijn modern en compleet. Flatscreen, koelkastje, airco, mooie badkamer. Helaas geen wifi internet op de kamer.

Het ontbijt is prima maar na 9 uur moet je wel zorgen dat je niet afgedankt wordt met de restjes. Als je doorloopt nar de achterste ruimte is het ontbijt nog wel compleet.

Goede prijs-kwaliteit verhouding!

Stefanie
23-8-2011

Wat een leuk hotel! Kamers zijn schoon en goed ingericht (o.a. airco). Jammer is dat er weinig kastruimte is en hebt geen balkon. We hadden elke dag een uitgebreid ontbijtbuffet!! Avondeten was redelijk goed (3-gangen keuzemenu) met lekkere pasta’s of soep als voorgerecht en de keuze uit vlees/vis of salade als hoofdgerecht en ijs/fruit of cake toe. Het bedienend personeel was erg vriendelijk en deden flink hun best! Locatie is perfect wanneer je beschikt over een auto. Je bent met een paar minuten in het dorpje San Dona waar ook een treinstation bevindt waar je binnen 45 minuten in Venetie bent! Dichtbij het hotel bevindt zich een leuke Outletcentrum! Ook is het hotel een goede uitgangsbasis voor steden als Verona, Padova, Vicenza en het strand Lido di Jesolo. Bij het hotel aan de overkant (Hotel Base to Stay) bevindt zich het zwembad, fitnessruimte, paar winkeltjes en een leuk barretje)! Het is gewoon een leuk en mooi hotel, zeker als je beseft wat voor lage prijs je ervoor betaald!

Heel mooi hotel

Piet Kusters
18-8-2011

Het plaatsje Noventa di Piave is niet de moeite waard. Het hotel Base to Stay is echter wel de moeite waard. Het hotel is in dit gebied rond Venetie zeer centraal gelegen. De kamers zijn uitstekend evenals het eten. De bediening doet zich alle moeite om ook andere talen te spreken (Duits, Engels, Frans). De kamers zien er zeer schoon uit. Vanuit het hotel zijn openbaar voorzieningen bereikbaar. De bus stopt bij het hotel. Het station ligt er iets verder vanaf (ca. 15 min met de auto). Voor Italiaanse begrippen een super hotel.

Perfecte locatie!

H. Reijnders
18-8-2011

Het hotel is zeer centraal gelegen. Kort bij Venetie en een zeer bekend strand bij het plaatsje Jesolo (18 km heerlijk strand). Ook andere steden als Padova, Verona en Vicenza liggen op korte afstand van het hotel. De kamers waren zeer netjes en gerieflijk. Ook de badkamers zijn ruim met een heerlijke inloopdouche. De bediening is perfect evenals het heerlijke italiaanse eten dat er wordt geserveerd. Het hotel ligt op ca. 15 min. rijafstand van het station. Met trein en bus zijn alle plaatsen makkelijk bereikbaar. Een taxi naar het station kost 10 euro. De treinkaartjes zijn heel betaalbaar. In de avonduren is het in het hotel en nabij gelegen dorpje rustig. Al met al zeker de moeite waard om er een weekje te logeren.

Geweldig hotel voor weinig geld

Gitte73
17-8-2011

We vonden het hotel super! De kamers erg modern, schoon...bij ons lag geen stof! De bediening was erg vriendelijk! Het ontbijt was redelijk goed en voor italiaans begrippen helemaal goed,het avondeten was ook prima, als je iets toch niet zo lekker vond, werd er gelijk iets anders voor je geregeld.Verder weet je van te voren dat je op een plek zit waar totaal niets te doen is en dat je er met de auto of de trein op uit moet. Maar daar betaal je ook voor, want als je in bv Venetie zelf zit, betaal je zwaar de hoofdprijs en dat heb je hier totaal niet! En dat van diefstal door kamermeisjes, of een bouwput waar je overheen moet voor t andere hotel vind ik een beetje vaag! Niets van gemerkt en tja het is niet echt geschikt voor kids, maar dat weet je van te voren...;-)

Beste prijs kwaliteit verhouding ooit!

Andre
16-8-2011

Geweldige prijs kwaliteit verhouding - we hebben met het gezin voor een week in dit hotel ca. 450,- betaald - half pension. Uitstekende schone en modern ingerichte kamer. Goed werkende airco en een bubbelbad! Uitgebreid ontbijtbuffet waarbij het aan niets ontbrak. Supervriendelijk en behulpzaam personeel. Avondeten redelijk (vlees en vis niet zo goed maar rest prima) Locatie ongeveer 30 minuten van de trekpleisters (strand en Venetie) maar dat weet je als je boekt. Voor dit geld zit je nog niet eens op een camping - dit in ogenschouw nemend was dit hotel dus werkelijk super!!! Zeker aanbevelenswaardig.

nooit meer

familie loef
13-8-2011

in 2010 in hotel base to work een topvakantie gehad, nu met zelfde organisatie in base to stay een slechte ervaring opgedaan helaas.

de ligging is niet gezellig maar dat is bekend, wel een goede uitvalsbasis voor stedenbezoek.

helaas is base to stay een "doorgangshotel"voor (grote )groepen japanners ,amerikanen en/of russen. voor de "blijvers"is dat soms lastig vooral tijdens maaltijden. er is niets te doen voor kinderen het tafelvoetbal spel in het andere hotel to work was afgedekt met een glasplaat en was "alleen om naar te kijken"zo werd tegen mijn zoontje gezegd.voorzieningen zoals het zwembad in hotel to work zijn prima maar je moet er wel een bouwput voor over en een pasje halen en voor tekenen, elke keer weer,kinderen kunnen dus niet alleen.

er is geen lobby,alleen een kleine bar in hotel to stay.

het eten is ronduit slecht, koud of lauw en vaak te weinig. en dat voor italie! echt zonde. je eet in de buurt prima voor niet teveel, maar het drukt wel extra op je budget.

goed hotel / zeer slecht eten

dimitry
11-8-2011

We hebben deze voor de 2e maal bezocht, aangezien het ons de 12 keer een jaar geleden goed was bevallen (week in oktober)

Helaas de 2e maal een stuk minder:

Het eten werd nu opgedient in het hotel 'restaurant' ipv het restaurant la caprice in hetzelfde complex.

Eten was lauw, zout en en geen variatie. niks vers alles kant en klaar van zeer slechte kwaliteit.ontbijt redelijk (achterste ruimte bezoeken

Je kan gebruik maken van het zwembad van het andere base hotel (base to stay)

LET OP, vooral met kinderen:

Het hout rond het zwembad splintert enorm!!

Onze kinderen hadden elk minstens 15 splintertjes in hun voet.

Melding gemaakt bij hotel: reactie dan is het hout te droog ????

Betaald prijs redelijk, hadden 2 weken geboekt, hebben na 4 dagen geen gebruik meer gemaakt van het half pension en elders avondeten genuttigd.

Als je de 4 persoonskamer hebt (suite), vraag dan direct om 2 normale bedden bij te plaatsen ipv van de bedbank, daar lig je direct op ijzer

We hebben een aantal aanbieders voor Base To Stay voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Base To Stay in Noventa di Piave, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Base To Stay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.