Camping Sporting Centre

5.2MatigScore uit 15 reviews
  • 6.5Eetgelegenheden
  • 4.7Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

15 Reviews over Sporting Centre

• 7Gert-Jan24-08-2019

Enigszins gedateerde, maar toch prima camping

De camping ligt op een prima locatie waarvandaan onder meer Venetië, Padova, de Euganische heuvels en Vicenza (tip!) goed te bereiken zijn. De camping is ruim opgezet en zeker gedateerd. Maar, het is er schoon, het personeel over het algemeen vriendelijk en voor Italiaanse begrippen betaalbaar. Verwacht geen top-camping, je zult het zelf moeten maken hier.

• 3Renske29-07-2019

Huur niet de caravan cottage. Krottage is betere b

Huur niet de zogenaamde caravan cottages. Wij hadden een week geboekt maar zijn de volgende dag al vertrokken. Behalve dat het uitzicht de parkeerplaats met vuilcontainers is, was de wc stuk, het water niet heet, was het tuinmeubilair oud en niet schoongemaakt. Het was een aftandse gammele caravan. De camping oogde nogal als vergane glorie en er waren weinig gasten. Voor onze zoons saai. Er werd slecht gereageerd op ons vertrek, geen enkel excuus. Auf Wiedersehn zei de eigenaar. Nou, ik dacht het niet.

• 2Staat v/h sanitair
  • 6Sandra19-06-2017

Gedateerd is een milde omschrijving

Camping ziet eruit als een communistisch jaren 70 kamp. Gedateerd maar schoon sanitair. Supergroot shabby zwembad. Wel heerlijk warm weter. Prima douche. Lawaaiige weg. Grote plekken. Rustige camping.

• 5Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 8Johan18-08-2016

Prima caming

Snap helemaal niets van al die negatieve commentaren. Het zwembad is gratis als je langer blijft (dag of 3/4), en is fantastisch, vooral de springtoren met een 3m en 6m platform. Zwembad is ook lang open. De camping is prima, met voor elke 3 tot 4 plekken een apart toilet gebouwtje (helft van de camping, veel hurken maar niet alles) met douche en warm water. Als je een beetje de Italiaanse cultuur begrijpt zijn de mensen erg aardig :-).

• 9Eetgelegenheden
  • 2Daniel17-08-2015

Vergane glorie.. verschrikkelijk

Na lang zoeken naar een camping toch maar besloten om hier te gaan staan, we hadden direct spijt.. De medewerksters bij de kassa waren bijna boos dat we hun camping bezochten, wát een asociale dames! Zuchten, steunen en kreunen bij elke vraag die je stelt, kortaf, slaan met deuren. De camping is vrij duur voor wat je er voor terug krijgt, en dan moet je ook nog eens extra - 7 euro p.p. (!!) - betalen voor het zwembad.. Het zwembad was overigens het enige positieve aan deze hele camping, echter was alles eromheen net als de rest van de camping vergane glorie. Licht in de douches werkte overdag niet, maar er komt nauwelijks licht binnen.. Dus donker douchen, dat gat in de grond om als wc te gebruiken mag tegenwoordig toch echt niet meer.. De muggen kan je weinig aan doen, deze zijn er volop. Geldt voor de hele regio.

Wij hebben dezelfde dag besloten om 's ochtends zo vroeg mogelijk te vertrekken naar een andere camping. Deze nooit meer.

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 7Hans10-10-2014

Goed om te overnachten

Deze camping is mooi gelegen en niet te ver van de grote weg. Slechts 1 nacht geweest. Alles is wel oud maar keurig onderhouden. Gelukkig hebben we sanitair in de caravan, er zijn nog hurktoiletten. Douches waren superschoon en goed warm water.Zeer vriendelijk personeel, zowel op de receptie als het restaurant. Als U van pizza houdt is dit de plek. Echt een oude Italiaanse camping, maar het heeft wel wat.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Sharon14-05-2014

Waarom al dat commentaar?

Ik verbaas me over zoveel negatieve reacties. Waarom toch zoveel commentaar? Wij zijn bij toeval op deze camping terecht gekomen en vorig jaar weer terug gegaan. Beide keren zijn we 2 weken gebleven. Ook dit jaar willen we weer naar Sporting Centre. De ligging is ideaal. Geen massatoerisme, maar midden tussen de Italianen. Alle gelegenheid om al het moois in de omgeving te zien. De camping heeft een groot en rustig zwembad. Als je minimaal drie dagen blijft, is het zwembad GRATIS. Het sanitair is weliswaar ouderwets, maar schoon. Zeker geen gat in de grond! Toilet, douche en keukenblok bij je eigen kampeerplaats is echt ideaal. Ruimte om op je eigen plaats zowel je tent als de auto kwijt te kunnen. Het personeel is juist uitzonderlijk vriendelijk, geïnteresseerd en bereid je te leren kennen. Het eten in het restaurant is erg goed en gevarieerd en desondanks beslist niet duur. Het probleem over de muggen erken ik wel. Ik ben lek geprikt. Maar dat doet toch aan de camping niets af?

• 9Eetgelegenheden
  • 6Roeland en Marjolein10-08-2013

Prima als doortrek camping

Doortrekcamping, te gebruiken om van hieruit Venetië te bezoeken, en daarvoor niet te ver van de snelweg af te hoeven gaan. De plekken zijn groot met schaduw. Het sanitair was matig tot redelijk, wel heerlijke douches. Het zwembad moet apart betaald worden en is de grote kostenpost bij het betalen van deze camping: 7€ pp per dag. Bij het inchecken krijg je de toegangskaartjes voor het aantal personen waar je mee kampeert: ga je dus niet zwemmen, geef dit dan op dat moment aan. Anders moet je er achteraf toch voor betalen, ook al heb je niet gezwommen. Zwembad zelf was leuk voor de kinderen, met naast een paar baden glijbanen, duiktoren en bubbelbad. Grote ergernis voor ons op deze camping waren de vele muggen, en ook luisjes die uit de bomen vielen waar je onder stond. Nog nooit zoveel steken gehad als in de paar dagen dat we er stonden. Reden om zelfs eerder te vertrekken. Maar goed, dit is wel een bekend en seizoensgebonden probleem in de po- vlakte.

• 6Staat v/h sanitair
  • 1Elke26-08-2012

De hel van Italië

Deze camping is een regelrechte verschrikking. Ze pretenderen 4sterren te hebben terwijl zelfs 1 nog teveel zou zijn! Franse toiletten anno 2012, die dan ook nog eens ronduit vuil zijn, blijkbaar is uitspuiten met de tuinslang de manier,om sanitair te onderhouden! Bijbetalen ( 3,50 euro per kind 5 euro per volwassene) voor het zwembad terwijl je al een hoge rekening per nacht gepresenteerd krijgt! Vanaf 10 jaar betaalt een kind al als volwassene! Wegens de aanwezigheid van een waterzuiveringsinstallatie voor het zogenaamde thermaal water word je ter plekke opgegeten door de muggen die in de stilstaande poelen massaal kweken met ferme beten tot gevolg die weken later nog ontstoken zijn! Onvriendelijk en onbeleefd personeel maakt het plaatje compleet! NOOIT MEER!!!

• 6Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 7Rinus21-10-2011

Gelegen naast thermale bron

Wij verbleven slechts een nacht op deze camping op doorreis, het terrein ligt naast een thermale bron met groot thermaalbad, het water heeft een heerlijke temperatuur. De camping heeft ruime staanplaatsen en het was er niet druk, het geheel ziet er wat haveloos uit en het staangeld was vrij fors. Het nabij gelegen stadje is bijzonder aardig en heeft enige alure.

Camping Sporting Centre info

• KluisNiet beschikbaar
  • WasmachineBeschikbaar

Sport entertainment

• TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar