Hotel Bluedream

Meer hotelinfo

11 reviews over Hotel Bluedream

• 8martin05-08-2013

Mooie plek, goed personeel

In tegenstelling van wat we hadden gelezen is het hotel goed! De kamers zijn netjes, het personeel zeer behulpzaam en het eten goed.

Met oudere kinderen

• 2P Teerink29-09-2012

Dit echt nooit meer.

Als je bij touroperator heb geboekt ,word je als vee behandeld, touroperator mensen moeten om 19.30 eten,en zij weten al wat je gaat eten, iedere verandering kost 10 euro per verandering, geen keuze menu, alleen lakens op het bed .kamers smoezelig ,zij laten duidelijk merken dat je niet welkom bent als je bij touroperator geboekt hebt (waarschijnlijk te goedkoop ingekocht ?) Wij komen al 40 jaar in Italie hebben dit nog nooit meegemaakt. bij binnen komst wordt al gelijk verteld dat je beter kan upgraden voor 15€ meer per persoon per dag ,dan kreeg je elke dag handdoeken nu dus maar eens in de twee dagen . plus een A4 wat beslist niet op de kamer mag enz enz .

• 8Dré11-09-2012

Leuk zakenhotel als uitvalsbasis in noord Italië.

Hotel Bleu Dream is denk ik nog een beetje aan het opbouwen. Personeel is echter erg vriendelijk en de service is goed. Nette grote kamers met fijne inloopdouche. Zwembad is heerlijk na een dagje cultuur snuiven in de omgeving. Airco is prima en ook noodzakelijk gezien de temperatuur in de zomer.

• 6I.kalkman09-09-2012

Aanbieding inderdaad te mooi om waar te zijn.

De lage waardering bij eten en kamers heeft te maken met de touroperator aanbieding. De nederlandse gasten hadden deze aanbieding allemaal, verder was het hotel matig bezet. Met bijbetaling kregen wij een andere, prima kamer. Het bij de aanbieding behorende drie gangen diner was een aanfluiting. Het ontbijt was voor alle gasten gelijk en in orde maar het geserveerde brood helaas niet vers. Wij hebben een keer a la carte in Buedream gegeten en dat was redelijk. Voor de rest buiten de deur gegeten, dat is even zoeken maar het kan wel. Het hotel is verder gewoon goed, het zwembad en het personeel ook. De lokatie is een prima uitvalsbasis voor het ontdekken van de vele mooie steden in de omgeving.

• 5Fam. vd Ven08-09-2012

hotel op zich mooi maar de rest niets

het hotel opzich is goed maar er loopt bediening rond dat je denkt dat ze je liever zien gaan dan komen. Ook de kamers worden maar minimaal bijgehouden, het is schone handdoeken maar verder wordt er niets gedaan dus er ligt overal stof. Het trappenhuis is zolang als wij er geweest zijn nog niet een keer gestofzuigd of gedweild. Het personeel moet er nog veel leren

• 8Xinivul24-06-2012

Wie niet veel verwacht, krijgt voldoende

De buitenkant van het hotel kan wel een opknapbeurt gebruiken en onze kamer was simpel. Kastje met tv erop, bureau met 1 stoel en nog een losse stoel, 2 ruime 1p bedden (die hebben we tegen elkaar geschoven). Kamer was ook voorzien van een airco die goed zijn werk deed. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam en spraken veelal engels. Het ontbijt was niet super uitgebreid maar voldoende, bijvullen werd echter mondjesmaat gedaan. Het diner was (voor ons halfpension) vooraf al vastgesteld. De kwaliteit en smaak was echter goed en de hoeveelheid voldoende. Conclusie: Bij aankomst vonden we het hotel eerst wel tegenvallen, maar bij vertrek konden we terugkijken op een geslaagd verblijf.

• 9Ingrid11-09-2011

Zo'n hotel voor zo'n kleine prijs

Prima hotel. Zeer ruime kamer. Goede airco. Ontbijt was prima, diner eenvoudig maar goed. Gezien de prijs begrijp ik niet waar de klagers het over hebben. Betaal dan meer en ga dan in een super de luxe hotel zitten. Ik vond het bijna genant dat ik zo weinig betaald had.

• 7Hil06-09-2011

voor herhaling vatbaar

Voor ons was dit een prima uitvalbasis voor culturele trips naar omliggende dorpen en steden. Het hotel is goed verzorgd, kamers zijn ruim en het zwembad in de tuin is heerlijk om af te koelen in de namiddag. En er is nog zoveel te zien in de omgeving....

• 5Jan uit Bergen op Zoom27-08-2011

Nooit meer directie = discrediet voor het vak

Via touroperator leuke aanbieding. Als wij Hollanders er niet geweest waren, was het hotel met 2 of 3 kamers bezet geweest. Als ongewenst vee werden we in aparte zalen met een karig ontbijt weggestopt. Service langs het zwembad met 13 ligstoelen voor 65 gasten is er niet. Uit ellende neem je je eigen bij Lidl gekocht flesje wijn maar mee. Er is een barretje, maar geen personeel dus je kan er echt heel de dag niets bestellen. Ik vroeg de directeur hoe ik in hemelsnaam geld bij hem kon uitgeven en waarom hij mij voor alle wensen het hotel uit werkt. Hij sprak amper Engels dus ik kreeg een glimlach terug. Na 4 dagen onder elkaar klagen en jammeren accepteer je dat dit niet zal veranderen en dat de directie zelfs met stoelen de doorgang naar het zwembad barricadeert en de gasten om het hotel heen moeten lopen naar het zwembad. Ik ben blij dat ik gen kinderen bij me had, voor die is het helemaal een gevangenis. De beste optie is op je hotelkamer zonder balkon of ergens buiten.

• 6Kokkie18-08-2011

avondeten zeer karig

Qua hotel is dit een goed hotel, qua keuken zijn er geen superkoks in dienst.

3 tips over Hotel Bluedream

• Mark, 24-06-2012

Met de trein van Monselice naar Venetië kost 4,65 enkeltje 2e klas en reistijd is zo'n 50 minuten. De stad Padova is erg mooi. 30 km rijden, parkeren bij treinstation en dan met tram het centrum in (beide niet duur)

• Dré, 11-09-2012

Boek Bleu Dream wanneer je naar Venetië of Padua gaat.

• Xinivul, 24-06-2012

Met de trein (4,65 euro enkeltje p.p. vanaf Monselice, reistijd 50 minuten) naar Venetië. De stad Padova is ook mooi, 30 km rijden. (parkeren bij het treinstation en dan met de tram het centrum is best goedkoop)

0 vragen over Hotel Bluedream

• VerzorgingHalfpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats