Hotel Villa Foscarini

Kleine hotelsWeer vandaag20°9°
Hotel Villa Foscarini
8,9

4 reviews over Hotel Villa Foscarini in het Nederlands

geweldig hotel vlak bij venetie

yolanda
7-1-2017

mooie ruime kamer

heel goed ontbijt

vlak bij station zonder geluidsoverlast van de treinen

receptioniste gaf ons tip om met de trein naar venetie te gaan

heel vriendelijk personeel

ideale uitvalsbasis naar Venetie

roel
25-9-2016

ik heb me echt als gast gevoeld

prachtige villa

rtvd
10-8-2011

Hotel Villa Foscarini (garni) ligt ongeveer 10 km van Venetië. Het is ongeveer 5 minuten lopen tot het stationnetje van Mogliano Veneto. Vandaar lopen meerdere malen per uur de treinen naar Venetië (de laatste terug tegen 12 uur). Een enkeltje kost Euro 1,85 en in 20 minuten ben je midden in Venetië.

Het hotel heeft een ruime mooi onderhouden tuin en voldoende (gratis) parkeerruimte. Het hotel is zeer goed onderhouden, schoon en prachtig klassiek ingericht. En met airco! Alleen de ontbijtruimte is niet van airco voorzien en aangezien er op het terras maar 4 tafels beschikbaar zijn kan dat wel een probleem zijn. Het personeel is zeer vriendelijk. De prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed: een aanrader!

slechte deal

Barbara
26-9-2009

Dit hotel is op zich prima. Het is schoon, goed gelegen op 10 minuten van het station en de kamers zijn goed. Het ontbijt is echter erg slecht, doordat alles snel op is en men het dan totaal niet erg vindt dat je niks te eten hebt. Jammer dan. De service en gastvriendelijkheid is erg slecht.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Foscarini voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Foscarini in Mogliano Veneto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Foscarini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.