Hotel La Meridiana

6 reviews over Hotel La Meridiana in het Nederlands

Prima hotel.

Edwin
29-4-2017

Vriendelijke mensen bij receptie/ontbijtzaal/schoonmaak. Denken mee. Vijf minuten lopen naar de trein naar Venetië. Hotel is wel wat gedateerd, maar men maakt elke dag schoon.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2017

Heerlijk hotel, perfect voor bezoek Ventië

femke
9-10-2016

Een leuk kleinschalig Hotel in het stadje Mogliano Veneto. Vooraf veel contact gehad met het hotel, zo hebben ze een taxi transfer voor ons geregeld, dit voor 40 euro per transfer. Al het personeel is even vriendelijk en hulpvaardig. zowel voor vertrek per mail, als tijdens het verblijf. omdat mijn man en ik een tripje hadden met een speciaal karakter zijn we kostenloos omgeboekt naar de superior kamer. een prachtige kamer, groot en bovenal netjes en goed schoongemaakt. Het ontbijt is prima, je kan prima en lekker ontbijten. Het Hotel is de perfecte uitvalsbasis om naar venetie stad te reizen per trein. voor 2,50pp stap je na 20 min uit op het centraal station. het personeel van het hotel heeft alle informatie en reistijden voor ons uitgeprint. daarnaast is het grote winkelcentrum van Mestre Ospedale ook een aanrader om te bezoeken, deze bereik je met de stoptrein voor 1,75. hier vind je werkelijk alles! Het stadje Mogliano is klein, gezellig en erg gastvrij. wij hebben genoten!

Gereisd Met partner in oktober 2016

Super mooi Hotel

Maroeska
7-8-2015

Het was een super goed hotel. Het ligt aan een weg met een pizzeria aan de overkant van de straat. Ook is het stadje zelf op loopafstand. Daar heb je verschillende winkeltjes en restaurantjes en koffiebars. Verder zit ook vlakbij het hotel een spar supermarkt hier kun je heel goedkoop boodschappen doen. Verder ligt het station 5 a 10 minuten van het hotel af dus is ideaal. Het personeel is ontzettend vriendelijk, ook als je dingen te vragen hebt nemen ze de tijd om dingen uit te leggen. Verder heeft het hotel elke ochtend een heerlijk ontbijt waar je genoeg keuze hebt. Het hotel heeft ook een bar die is elke avond geopend en ook elke donderdagavond wordt er een soort discoavond georganiseerd met cocktails waar zowel gasten van het hotel heen kunnen als mensen die daar in de omgeving wonen. Verder zijn de kamers best groot een mooie badkamer en een goed en groot bed. Verder was alles netjes schoon. Elke ochtend kwam de schoonmaakster.

Gereisd Met vrienden in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bebsy

Super! Prima uitvalsbasis voor citytrip venetie

reiziger
10-6-2015

Super ruime mooie kamers en ruime badkamer met bad! Vriendelijk personeel en een fijne ligging. Op loopafstand van treinstation. Vanaf daar ben je in 20min in venetie. Ontbijt had wat uitgebreider gekund. Verder top!

Gereisd Anders in juni 2015

Prima uitvalsbasis Venetie

Jeroen77
13-9-2011

Het hotel ligt 8 minuten lopen van het station, vanuit waar het 24 minuten met de trein naar hartje Venetie is. Treintickets, € 2,20 p.p. enkele reis. Is veel, maar dan ook veel voordeliger dan met de auto. Het hotel serveert een prima ontbijt, aardig personeel in het restaurant en receptie. Ze zijn erg behulpzaam en spreken zowaar ook Engels. Het hotel zelf is erg gedateerd, alles is oud en valt van ellende uit elkaar. De familie kamers zijn enorm groot, maar van voor tot achter gammel. Maakt op zich niet uit, want je bent toch de hele dag in Venetië, maar toch, 4 sterren??? Helaas geen zwembad.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi net hotel 15 min. van Venietië

kruimel
19-8-2010

net hotel , aan een drukke weg ( waar je geen last van hebt op de kamer). met eigen parkeerplaats. familiekamer was enorm groot. goed ontbijt buffet fijn hotel om van hieruit naar Venetië te gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 23 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Meridiana in Mogliano Veneto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Meridiana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.