FamiliehotelWeer vandaag15°
8,6

24 reviews over Hotel Grand Misurina in het Nederlands

Fantastische droomvakantie gehad op geweldige plek

Agnes Jansen
10-9-2018

Wij hebben een fantastische vakantie gehad! De ligging is geweldig, op een droomplek. Kies bij voorkeur voor een kamer met meerzicht dat is het dik dubbel en dwars waard. Je kijkt dan naar een steeds veranderend schilderij. Het ontbijt is uitgebreid en lekker. Het avondeten ook heerlijk, mijn man vind dat ook en hij is kok.. Soep en salade is van het buffet. Ander voorgerecht, of hoofdgerecht en toetje kan je kiezen van de kaart. Wij hadden halfpension geboekt maar kregen all inclusive omdat dit standaard is in september. Fijn groot zwembad met lekkere sauna en stoombad. 's avonds in hotelbar regelmatig gezellige muziek met o. a. karaoke. De inrichting is sfeervol met veel hout. Het personeel is heel vriendelijk. Wij zijn verliefd geworden op de Dolomieten en hebben nog niet alles kunnen doen wst we wilden en komen zeker nog eens terug, bij voorkeur in grand hotel Misurina

Gereisd Met partner in september 2018

Te doen voor een keertje

Patricia
26-5-2017

Ligging is geweldig. Maar daar blijft het wat mij betreft bij... Kamers op bovenste etage hebben zitkamerje en met een trap naar boven een slaapkamer. Met dakramen die lastig opengaan en gordijnen die niet sluiten. Receptie vertelde ons, avondeten is buffet. We vonden het vrij karig, geen vlees bv, maargoed. Zijn we klaar met eten, blijkt dat buffet alleen voorgerecht is en je heerlijk eten kon kiezen. Maar we waren al vol. En de hele maaltijd vreselijke pianomuziek.. Kortom, ik heb wel eena in een beter hotel verbleven....

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

perfecte uitval basis om te wandelen

Harm Nijkamp
10-5-2016

Zeer rustig plaatsje gelegen aan een meer. Kamers zijn goed en ruim, ontbijtbuffet uitstekend. all inclusief tot negen uur , daarna werd het rustig( ligt niet aan het hotel maar aan de gasten) Mogelijkheid tot het meenemen van lunch pakketten, welke top waren ( zonder bij betaling)

Gereisd Met partner in juni 2015

Goed Hotel Mooie Ligging

ine
14-9-2015

Ligt hoog dus temperatuur is lager dan wanneer je in het dal verblijft. Kans op mist is dus groot. Hebben wij een dag gehad. Ligging is heel mooi aan een meer. Overdag druk maar s'avonds is het er rustig omdat iedereen naar het meer wil. Hotel ligt vlakbij de Drei Zinnen. Ideaal hotel voor uitstapjes en wandelingen. Kamer was ruim. Hadden een familiekamer maar met twee tieners is het misschien beter om de volgende keer twee aparte kamers te reserveren. Slaapbank was niet zo geweldig. Kamer werd goed schoongemaakt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Nadeel wifi moet je kopen en alleen beschikbaar in de lobby. Eten was goed snap dus niet waar het negatieve op de site vandaan komt Ondanks dat het tijdens ons verblijf fris was 13 tot 15 graden in augustus gaan we beslist nog een keer terug.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Uitstekende prijs/kwaliteit

Ron
23-6-2015

We lezen diverse vrij negatieve beoordelingen. Het is ons niet duidelijk of er inmiddels een nieuw management is, maar wij hebben er een prima week gehad.

We zijn in juni een week in dit hotel geweest. Het hotel ligt op een prachtige locatie, met veel wandelmogelijkheden dichtbij. De kamers zijn ruim en worden uitstekend schoongehouden. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en goed maar iedere dag hetzelfde. Het avondeten is deels buffet en deels keuzemenu. De ruimte is beperkt waardoor het wat chaotisch overkomt. Verwacht geen copieuze maaltijd, maar het zijn 3 gangen met onbeperkt groente en pasta via het buffet, en over het algemeen was het lekker. Buiten het hotel was 's avonds niets te doen. Het is ons goed bevallen en qua prijs/prestatie is het uitstekend.

Minpuntje was het ontbreken van buitenlandse zenders op tv. Euronews op zijn minst zou handig geweest zijn

Gereisd Met partner in januari 2015

dit nooit meer

rita herkelbout
9-10-2014

Goed hotel, vriendelijk personeel, maar NOOIT meer. 250 jongeren aanwezig die laat op de avond extreem veel kabaal maakten. Maakten gebruik van tent onder onze kamer met luidsprekers tot na 23 u. En dan naar boven als wilden, roepend, stampend, deuren slaan... en dat bleef enige tijd duren. Een manager die er NIETS aan deed en zelfs te arrogant was om ons enige uitleg te geven na een klacht en loog tegen de touroperator dat niemand anders klachten had. Hij liep ons straal voorbij en had pas met ons een inhoudsloos gesprek na contact met touroperator. En zij geloofden hem gedeeltelijk! Gebruik maken van de bar na diner onmogelijk wgns. schtetterende bende jongeren.En het personeel zei dat er nog dergelijke groepen op komst waren... Maar vriendelijk personeel, voor Sabrina !

Gereisd Met partner in juni 2014

Ligging en kamer uitstekend , eten matig.

D. Bruinzeel
1-8-2013

Ruime kamer met schitterend uitzicht. Uitstekende bedden en schoon. Binnen het uur een vier gangen diner van matige kwaliteit, met twee maal in een week een buffet (waarbij sommige gasten al bij de eerste gang hun dessert opscheppen omdat men bang is tekort te komen) is niet helemaal wat wij zoeken. Soms wat onervaren, maar vriendelijk en behulpzaam personeel in het restaurant en de bar. Bij de receptie zijn er een paar medewerkers die de gasten rondweg negeren. Elke avond bij het restaurant een zanger, die zijn best doet, maar met beperkt repertoire. Mooi binnenzwembad!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2013

Leuke en ontspannende vakantie

Renilde Bastaens
23-7-2013

Vertrokken met weinig verwachtingen betreffende het hotel, gezien de negatieve beoordelingen die we gelezen hadden. Het hotel is schitterend wat betreft de ligging. Van daaruit kan je heel wat activiteiten plannen. Het personeel van het hotel is uitermate vriendelijk, probeert je op elk moment te verwennen. Wij kwamen laat aan in het hotel, omwille van zeer druk verkeer onderweg.... er was nog een avondmaal voor ons klaargezet, we werden geholpen onze bagage uit de auto te halen enz. Wij werden zeer warm onthaald. De kamers zijn ruim en bijzonder netjes. Bedlinnen werd bijna dagelijks verschoond. De maaltijden zijn echt Italiaans en lekker. Vriendelijke bediening in het restaurant, het personeel doet echt zijn best om verschillende talen te spreken. Je hebt dagelijks keuze uit 3 gerechten, er wordt ook telkens een vegetarische schotel voorzien. Kortom, er hangt een op en top Italiaans sfeertje in dit hotel en daarvoor kom je natuurlijk naar Italië....

Gereisd Met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

NOOIT meer Grand Hotel Misurina !

cari_vanderniepen
15-7-2013

Dit hotel is zeker geen 4 sterren waard ! Onze kamer was ouderwets en zeer horig. Kleine badkamer met douche. Was wel netjes. Geen wifi op de kamers. Wifi uitsluitend nabij de receptie en dan nog tegen betaling. Met uitzondering van een drietal sofa's , die meestal bezet waren, geen plaats om te internetten. De maaltijden, steeds in buffetvorm waren ondermaats ! Het avondmaal bestond vooral uit goedkope ingrediënten. Je kon je maag vullen, maar dat was het dan ook. Het ontbijtbuffet was ook beperkt : geen broodjes, maar sneden brood af te snijden van een groot brood ( hygiëne ! ) , slechts 1 kop koffie per persoon, koude omelet, ... De tafels stonden op amper 5 cm van elkaar, dat zorgde voor weinig privacy bij de maaltijden. Zeer luidruchtige eetzaal met lawaaierige kinderen. Het personeel was, met uitzondering van enkele witte raven, uitsluitend eentalig Italiaans. Dit is niet meer van deze tijd in een 4 sterren hotel.

Gereisd Met partner in juli 2013

Unieke locatie, zeer mooi.

Erik en Ine
13-6-2013

Het hotel ligt echt heel mooi aan het meer. De kamer die wij hadden was zeer groot, 3 kamers en 2 badkamers en uitzicht op het meer en de bergen! Ze maakten elke dag heel grondig schoon en we kregen elke dag schone lakens, dat hebben we nog nooit meegemaakt. Het eten is zeer goed, met een minpunt. Dat is de ruimte. Je zit erg dicht op elkaar en dat is niet prettig. Het eetgedeelte is te klein en zou groter moeten.

Gereisd Met partner in Sun Jun 02 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • HuisdierenOp aanvraag

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• Reservering voor parkerenVerplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Hiken, Paardrijden
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Misurina in Misurina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Misurina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.