Bed and Breakfast Ernestina

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag31°8°
Bed and Breakfast Ernestina

We hebben een aantal aanbieders voor Ernestina voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Ernestina in het Nederlands

Heerlijke plek!

t_allersma, 9-9-2013

Deze B&B, gerund door een Italiaanse vrouw en haar man zorgen echt voor een heerlijk thuisgevoel. De kamers zijn ontzettend ruim, voorzien van airco en goed bij de tijd.

Wij hadden de kamer beneden en dit was ideaal. We hadden daarmee een eigen voordeur.

Het ontbijt is heerlijk met verse streekproducten. Aan niets kom je te kort! En voor de prijs is het natuurlijk helemaal prima. De eigenaresse spreekt dan wel weinig Engels, maar is zo ontzettend behulpzaam! Ze geeft allerlei tips voor de omgeving. De B&B is midden in Miane gelegen, wat ervoor zorgt dat je 's avonds nog even lekker op het terras kan zitten om de hoek en wandelend (2 min) terug kunt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Ernestina in Miane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Ernestina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Ernestina scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.