Camping Venezia Camping Village

Camping Venezia Camping Village
7,7

4 tips over Camping Venezia Camping Village

RonaldenIngrid, 8-11-2013
Venetie vlakbij, zeker de moeite waard!
Arno, 5-9-2013

Prima uitvalsbasis voor Venetië.

Koop op de camping een enkele busreis naar Venetië en koop in Venetië zelf een kaart voor 12, 24, 36 etc. uur voor het OV. Met die kaart kun je ook met de bus terug naar de camping en dus alle OV in Venetië zelf gebruiken (zoals de Vaporetto (OV-boten)).

Henriette, 10-8-2012
De camping is gelegen op een industrieterrein, maar vormt daar een groene oase. De Lidl is vlakbij. Als je gebruik maakt van de waterbussen (openbaar vervoer) in Venetië vaar je goedkoop door de grachten.

We hebben een aantal aanbieders voor Venezia Camping Village voor je op een rij gezet:

Hans, 8-6-2012
Nooit vooruit betalen daar dus !!