Camping Venezia Camping Village

Camping Venezia Camping Village
7,6

24 reviews over Camping Venezia Camping Village in het Nederlands

Na ja, ... der "Hit" war´s nicht ...

WoHo96
28-7-2018

... abgesehen davon, das der Weg zu den eigentlichen Sehenswürdigkeiten wirklich sehr günstig mit dem Bus oder Auto zu erreichen ist, war´s dann auch schon. So man nicht mit einem Wohnmobil reist, ist der Campingplatz für Zelte nicht so wirklich das Wahre. Wer will schon sein Zelt auf einem Kies- Schotterplatz aufbauen, wo ich letzt endlich einen jeden "Hering" kaum ohne Hammer in den Boden bekomme. Ein laufendes kommen und gehen von Wohnmobilen, begleitet durch das nervende Knirchen der Reifen auf dem Kies. Müllentsorgung ... - Behältnisse dafür sind Handverlesen und müssen erst mal gefunden werden, das haben offensichtlich auch schon andere so gesehen - davon zeugen die Zigarettenkippen zwischen dem Kies ... auch an den Stellen, wo man eigentlich sein Zelt aufbauen möchte. Also für mich steht fest, von allen Campingplätzen - die ich mit dem Zelt in Italien besucht habe - ist dieser für ein Camping mit Zelt, am ungeeignetsten. Das mag für die Nutzung mit Wohnmobil anders sein.

Goeie camping!

Ralf
12-7-2018

Wij verbleven 1 nacht op doorreis. Toen we ernaartoe reden dachten we:"ojee, waar gaat dat geen, maar echt een prima camping". We hadden een plekje (aangekoppeld) vooraan bij de gang. Plek genoeg om luifel op te zetten.

Erg vriendelijke en behulpzame mensen aan receptie en bar.

Het sanitairgebouw is prachtig (met muziek😊)

Top douches: schoon, ruim, modern. Klein puntje:Er mist alleen een trekker.

De toiletten in hetzelfde gebouw zijn ook groot, modern en schoon.

WiFi is goedkoop maar heeft wisselende dekking. Afhaalpizza's vonden wij lekker. Kleine speeltuin voor de kids. Zwembad niet gebruikt, maar oogt klein.

*Neem vanuit de camping de bus (lijn 5 of 19) naar Venetië.

Goede camping voor bezoek aan Venetië

Marc en Corine
5-8-2017

Fijne camping voor bezoek aan venetië.Goed verzorgde moderne sainitair. Vlakbij de busbalte in 15 min. sta je in Venetië. Kaartjes voor de bus te koop bij receptie. Kaart kopen voor de waterbus in Venetië is wel een aanrader=24uur geldig

Alleen voor bezoek aan Venetië.

harwig47
28-7-2017

Vriendelijke en behulpzame receptionistes. Plaatsen zijn erg klein, wel met schaduw. Er is ook een groot nieuw terrein aangelegd met mini-boompjes. Voor alle campinggasten is er maar 1 sanitair gebouw. Binnen zwembad stelt niets voor, een paar vierkante meter. Wordt vnl. door kinderen gebruikt. Wifi betaald, matige ontvangst. Twee dagen Venetië vonden we genoeg.

Topcamping voor een bezoek aan Venetie

Kroezen
1-5-2017

Een goed verzorgde camping met super schoon en verwarmd sanitair. De ontvangst aan de receptie is heel vriendelijk en behulpzaam. We mochten zelf een plaats uitzoeken en hebben gekozen voor het nieuwe gedeelte. Nog nieuwe aanplant, dus zomers misschien te zonnig maar in het voorjaar heerlijk. Ruime afgebakende plaats met grind en gras. Wij hebben meerdere keren in het restaurant gegeten en het was perfect. Goed eten, prijzen tov stad zelfs laag en een vriendelijke bediening. Overdekt verwarmd zwembad. Met de bus, op 5 min. lopen van de camping, in 10 min. (2 haltes) op piazza Roma. De bussen vertrekken om de 10 min. dus altijd snel in de stad. Prachtige stad, combikaart voor openbaar vervoer en aantal musea en kerken is een aanrader als je een paar dagen blijft. Buskaartjes ook bij receptie te koop. De Venice card kun je via internet bestellen en bij een aantal punten activeren, niet bij de bushalte Olanda bij de camping. Tip: aanrijden op de rotonde tussen 2 garagebedrijven door.

Ideaal voor een bezoek aan Venetie

Leon
21-9-2016

De camping ligt vlakbij de autoweg en is goed bereikbaar. De plaatsen zijn verhard en divers van afmeting. Er is een groot nieuw kampeerterrein aangelegd, met nog weinig schaduw en er is een apart tentenveld. Het toiletgebouw is super de luxe. Via een achteruitgang loopt men in korte tijd naar de bushalte en na twee haltes sta je op Piazzale Roma in Venetië. Kaartjes en informatie zijn bij de receptie te krijgen.

Voor een bezoek aan Venetië een aanrader.

camping idéal pour visiter Venise

amguilleux
6-8-2016

Petit camping idéal pour visiter Venise. le bus est à 100m du camping et vous amène en 15 min à Venise. Petit piscine pour se détendre et restaurant bon et pas cher. Wifi qui marche superbien. Mobilhomes propres et lits faits en arrivant, il manque un peu de vaisselle par contre ;-) . Les sanitaires sont très bien et propres aussi. Le personnel est très aimable et à l'accueil tout le monde parle très bien le français.

Top locatie voor bezoek Venetie

Lucas
19-7-2015

Hartelijke ontvangst met prima Engels sprekende receptie.

Geweldige kaart van zowel overzichtelijke camping als kaart van Venetie met bus verbinding op 5 minuten lopen.

Prima avond verbinding met bus nog even afzakken op terras camping met uitstelende wiite wijnvoor €1,50 per glas. Gemeleerd publiek kids, adolleceten en gezinnen. Alles nieuw lijkt wel douches hip en schoon zo moet het zijn! Veel plezier!

Ideaal voor bezoeken Venetie

Fred en Mieke
20-6-2015

Een onverwacht mooie camping achter een soort industrie terrein,

Mooie plekjes, super sanitair, voordelig restaurant, voor € 2,60 p.p. met de bus retour naar piazzale Romana in Venetie

instap-uitstap plaats bij Hilton hotel ca 5 minuten lopen van camping.

Facile pour visiter Venise

Eric
24-8-2014

Petit camping sympa mais juste pour quelques jours. Un peu chère piscine petite et payante mais lorsque l'ont rentre d'une journée de visite de Venise on peu si relaxer avec un petit sauna. Accès presque direct a la ligne de bus pour Venise via un petit passage a l'arrière le billets sont en vente au camping emplacements assez petit un Lidl se trouve a 300 mètres du camping. L’accueil est très bien et on y parle le français.

Camping Venezia Camping Village 7.61 10 24 .