Camping Venezia Camping Village

Kleine hotelsWeer vandaag9°-2°
Camping Venezia Camping Village
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Venezia Camping Village voor je op een rij gezet:

Laatste review

Prima gelegen camping voor bezoek naar Venetië. Hier komen ook veel campinggasten speciaal voor. Bij de receptie kun je buskaartjes kopen. Bushalte ligt op vijf minuten lopen van de camping. In tien minuten met de bus ben je in Venetië. Veelal kleine plaatsen, zoals in Italië vaker gebruikelijk is. Geen gras maar grindplaatsen. Klein binnenzwembad, waar je tegen betaling gebruik van kan maken, dit vonden wij jammer.

Prachtig schoon sanitair.

Prima camping voor bezoek Venetië

Yvke,
10-9-2018

Prachtig schoon sanitair.

Fijne camping voor bezoek aan Venetië.

Lisa,
21-8-2018

Goede camping voor bezoek aan Venetië. Bushalte ligt aan overkant van de camping. Bij receptie kan je kaartje kopen om in Venetië te komen. Enkeltje 1,50 retour 3,00. Binnen 10 min sta je in het centrum van Venetië, ideaal. Er zijn geen gras plaatsen, grond is volledig van kiezelstenen. Er zijn genoeg schaduwplekken. Plekken zijn afgebakend. Sanitair is modern. Veel douches en toiletten. Er is een binnen zwembad hier kan je alleen tegen betaling gebruik van maken. In de ochtend mogelijkheid voor broodjes en croissants, koffie is erg lekker. Er is ook een winkeltje, deze is in de middag gesloten. Eten van restaurant is prima.

Goeie camping!

Ralf,
12-7-2018

Wij verbleven 1 nacht op doorreis. Toen we ernaartoe reden dachten we:"ojee, waar gaat dat geen, maar echt een prima camping". We hadden een plekje (aangekoppeld) vooraan bij de gang. Plek genoeg om luifel op te zetten.

Erg vriendelijke en behulpzame mensen aan receptie en bar.

Het sanitairgebouw is prachtig (met muziek😊)

Top douches: schoon, ruim, modern. Klein puntje:Er mist alleen een trekker.

De toiletten in hetzelfde gebouw zijn ook groot, modern en schoon.

WiFi is goedkoop maar heeft wisselende dekking. Afhaalpizza's vonden wij lekker. Kleine speeltuin voor de kids. Zwembad niet gebruikt, maar oogt klein.

*Neem vanuit de camping de bus (lijn 5 of 19) naar Venetië.

Goede camping voor bezoek aan Venetië

Marc en Corine,
5-8-2017

Fijne camping voor bezoek aan venetië.Goed verzorgde moderne sainitair. Vlakbij de busbalte in 15 min. sta je in Venetië. Kaartjes voor de bus te koop bij receptie. Kaart kopen voor de waterbus in Venetië is wel een aanrader=24uur geldig

Alleen voor bezoek aan Venetië.

harwig47,
28-7-2017

Vriendelijke en behulpzame receptionistes. Plaatsen zijn erg klein, wel met schaduw. Er is ook een groot nieuw terrein aangelegd met mini-boompjes. Voor alle campinggasten is er maar 1 sanitair gebouw. Binnen zwembad stelt niets voor, een paar vierkante meter. Wordt vnl. door kinderen gebruikt. Wifi betaald, matige ontvangst. Twee dagen Venetië vonden we genoeg.

Topcamping voor een bezoek aan Venetie

Kroezen,
1-5-2017

Een goed verzorgde camping met super schoon en verwarmd sanitair. De ontvangst aan de receptie is heel vriendelijk en behulpzaam. We mochten zelf een plaats uitzoeken en hebben gekozen voor het nieuwe gedeelte. Nog nieuwe aanplant, dus zomers misschien te zonnig maar in het voorjaar heerlijk. Ruime afgebakende plaats met grind en gras. Wij hebben meerdere keren in het restaurant gegeten en het was perfect. Goed eten, prijzen tov stad zelfs laag en een vriendelijke bediening. Overdekt verwarmd zwembad. Met de bus, op 5 min. lopen van de camping, in 10 min. (2 haltes) op piazza Roma. De bussen vertrekken om de 10 min. dus altijd snel in de stad. Prachtige stad, combikaart voor openbaar vervoer en aantal musea en kerken is een aanrader als je een paar dagen blijft. Buskaartjes ook bij receptie te koop. De Venice card kun je via internet bestellen en bij een aantal punten activeren, niet bij de bushalte Olanda bij de camping. Tip: aanrijden op de rotonde tussen 2 garagebedrijven door.

Ideaal voor een bezoek aan Venetie

Leon
21-9-2016

De camping ligt vlakbij de autoweg en is goed bereikbaar. De plaatsen zijn verhard en divers van afmeting. Er is een groot nieuw kampeerterrein aangelegd, met nog weinig schaduw en er is een apart tentenveld. Het toiletgebouw is super de luxe. Via een achteruitgang loopt men in korte tijd naar de bushalte en na twee haltes sta je op Piazzale Roma in Venetië. Kaartjes en informatie zijn bij de receptie te krijgen.

Voor een bezoek aan Venetië een aanrader.

Top locatie voor bezoek Venetie

Lucas
19-7-2015

Hartelijke ontvangst met prima Engels sprekende receptie.

Geweldige kaart van zowel overzichtelijke camping als kaart van Venetie met bus verbinding op 5 minuten lopen.

Prima avond verbinding met bus nog even afzakken op terras camping met uitstelende wiite wijnvoor €1,50 per glas. Gemeleerd publiek kids, adolleceten en gezinnen. Alles nieuw lijkt wel douches hip en schoon zo moet het zijn! Veel plezier!

Ideaal voor bezoeken Venetie

Fred en Mieke
20-6-2015

Een onverwacht mooie camping achter een soort industrie terrein,

Mooie plekjes, super sanitair, voordelig restaurant, voor € 2,60 p.p. met de bus retour naar piazzale Romana in Venetie

instap-uitstap plaats bij Hilton hotel ca 5 minuten lopen van camping.

Let op: bedwantsen/bedbugs!

Iris
10-8-2014

We hadden deze camping uitgezocht vanwege de zes persoons mobile home. Er bleken echter bedwantsen in deze mobile homes te zitten. Toen we hier achter kwamen hadden we helaas al een nacht doorgebracht in het huisje. Een schoonmaker heeft de matrassen gestoomd (hieruit bleek al snel dat ze dit vaak meemaken, ook diezelfde dag moest een ander huisje de 'anti-bedwants-procedure' ondergaan), maar dat hielp niet voldoende en bovendien werd onze bagage niet schoongemaakt. Toen we om een vergoeding vroegen, of het delen van de kosten die wij nog zouden moeten maken om onze bagage schoon te krijgen, werd de camping baas erg boos. Volgens hem hadden wij de beestjes al bij ons, maar dat is zeker niet het geval geweest, dit was namelijk onze eerste overnachting. Vervolgens heeft hij ons, om 10 uur 's avonds, de camping afgestuurd. Kortom, bedwantsen en zeer onaardig personeel: ga hier niet heen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Venezia Camping Village in Mestre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Venezia Camping Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.