Camping Venezia Camping Village

Camping Venezia Camping Village
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Venezia Camping Village voor je op een rij gezet:

17 reviews over Camping Venezia Camping Village in het Nederlands

Goede camping voor bezoek aan Venetië

Marc en Corine
5-8-2017

Fijne camping voor bezoek aan venetië.Goed verzorgde moderne sainitair. Vlakbij de busbalte in 15 min. sta je in Venetië. Kaartjes voor de bus te koop bij receptie. Kaart kopen voor de waterbus in Venetië is wel een aanrader=24uur geldig

Alleen voor bezoek aan Venetië.

harwig47
28-7-2017

Vriendelijke en behulpzame receptionistes. Plaatsen zijn erg klein, wel met schaduw. Er is ook een groot nieuw terrein aangelegd met mini-boompjes. Voor alle campinggasten is er maar 1 sanitair gebouw. Binnen zwembad stelt niets voor, een paar vierkante meter. Wordt vnl. door kinderen gebruikt. Wifi betaald, matige ontvangst. Twee dagen Venetië vonden we genoeg.

Topcamping voor een bezoek aan Venetie

Kroezen
1-5-2017

Een goed verzorgde camping met super schoon en verwarmd sanitair. De ontvangst aan de receptie is heel vriendelijk en behulpzaam. We mochten zelf een plaats uitzoeken en hebben gekozen voor het nieuwe gedeelte. Nog nieuwe aanplant, dus zomers misschien te zonnig maar in het voorjaar heerlijk. Ruime afgebakende plaats met grind en gras. Wij hebben meerdere keren in het restaurant gegeten en het was perfect. Goed eten, prijzen tov stad zelfs laag en een vriendelijke bediening. Overdekt verwarmd zwembad. Met de bus, op 5 min. lopen van de camping, in 10 min. (2 haltes) op piazza Roma. De bussen vertrekken om de 10 min. dus altijd snel in de stad. Prachtige stad, combikaart voor openbaar vervoer en aantal musea en kerken is een aanrader als je een paar dagen blijft. Buskaartjes ook bij receptie te koop. De Venice card kun je via internet bestellen en bij een aantal punten activeren, niet bij de bushalte Olanda bij de camping. Tip: aanrijden op de rotonde tussen 2 garagebedrijven door.

Oude reviews (archief)

Ideaal voor een bezoek aan Venetie

Leon
21-9-2016

De camping ligt vlakbij de autoweg en is goed bereikbaar. De plaatsen zijn verhard en divers van afmeting. Er is een groot nieuw kampeerterrein aangelegd, met nog weinig schaduw en er is een apart tentenveld. Het toiletgebouw is super de luxe. Via een achteruitgang loopt men in korte tijd naar de bushalte en na twee haltes sta je op Piazzale Roma in Venetië. Kaartjes en informatie zijn bij de receptie te krijgen.

Voor een bezoek aan Venetië een aanrader.

Top locatie voor bezoek Venetie

Lucas
19-7-2015

Hartelijke ontvangst met prima Engels sprekende receptie.

Geweldige kaart van zowel overzichtelijke camping als kaart van Venetie met bus verbinding op 5 minuten lopen.

Prima avond verbinding met bus nog even afzakken op terras camping met uitstelende wiite wijnvoor €1,50 per glas. Gemeleerd publiek kids, adolleceten en gezinnen. Alles nieuw lijkt wel douches hip en schoon zo moet het zijn! Veel plezier!

Ideaal voor bezoeken Venetie

Fred en Mieke
20-6-2015

Een onverwacht mooie camping achter een soort industrie terrein,

Mooie plekjes, super sanitair, voordelig restaurant, voor € 2,60 p.p. met de bus retour naar piazzale Romana in Venetie

instap-uitstap plaats bij Hilton hotel ca 5 minuten lopen van camping.

Let op: bedwantsen/bedbugs!

Iris
10-8-2014

We hadden deze camping uitgezocht vanwege de zes persoons mobile home. Er bleken echter bedwantsen in deze mobile homes te zitten. Toen we hier achter kwamen hadden we helaas al een nacht doorgebracht in het huisje. Een schoonmaker heeft de matrassen gestoomd (hieruit bleek al snel dat ze dit vaak meemaken, ook diezelfde dag moest een ander huisje de 'anti-bedwants-procedure' ondergaan), maar dat hielp niet voldoende en bovendien werd onze bagage niet schoongemaakt. Toen we om een vergoeding vroegen, of het delen van de kosten die wij nog zouden moeten maken om onze bagage schoon te krijgen, werd de camping baas erg boos. Volgens hem hadden wij de beestjes al bij ons, maar dat is zeker niet het geval geweest, dit was namelijk onze eerste overnachting. Vervolgens heeft hij ons, om 10 uur 's avonds, de camping afgestuurd. Kortom, bedwantsen en zeer onaardig personeel: ga hier niet heen!

Wij hadden met z'n drietjes hier drie nachten geboekt, omdat we graag Venetië wouden bezichtigingen. We kwamen rond 19.00u aan op de camping. We hadden een bungalow geboekt met keuken en badkamer, de bungalow was echt super gepoetst! Alleen kregen we een bungalow met twee eenpersoonsbedden en stapelbed, niet echt handig met een kleintje van twee jaar (wat we van te voren aangegeven hadden). Het zwembad kost 2.50 euro per persoon, het was jammer dat dit zwembad binnen was anders was het het geld zeker waard geweest. Een afrader is zeker het restaurant!! De eerste avond dat we aankwamen was het te laat om nog naar de winkel te gaan dus besloten we te gaan eten in het restaurant. De ober was een ouder man, maar rook heel erg naar zweet, hierdoor verloren wij onze eetlust en de pizza's waren niet vies maar ook niet lekker. De verbinding van de lijnbus naar Venetië is top. Deze camping is goed voor doorreis, maar om hier een week je vakantie te vieren is dit een afrader!

dichtbij Venetie

Spkk
    3-5-2014

Dichtbij openbaar vervoer naar Venetie,

2 nachten gestaan enkel voor bezoek venetie.

Een woord: TOP!

Niels
          6-2-2014

Beste sanitair op een camping ooit gezien. Fantastisch schoon en ruim.

Afhaal voor pizza's en brood in de ochtend. Wel vroeg erbij zijn anders is het op. Lidl dichtbij, bushalte bijna voor de camping.

Ideale uitvalsbasis, met luxe, voor Venetië.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Venezia Camping Village in Mestre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Venezia Camping Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Venezia Camping Village scoort een 7.74 uit 10 op basis van 22 reviews.