ItaliëVenetoMestreCampings MestreCamping Rainbow garden Orto Arcobaleno

Camping Rainbow garden Orto Arcobaleno

ItaliëVenetoMestre

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Rainbow garden Orto Arcobaleno voor je op een rij gezet:

6.5VoldoendeScore uit 2 reviews

6.5VoldoendeScore uit 2 reviews
  • 4.5Staat v/h sanitair

0Tonen op kaart

2 Reviews over Rainbow garden Orto Arcobaleno

• 4Patricia19-08-2012

Nooit meer!!!

Wij dachten een mooi plekje te hebben gevonden, maar niets was minder waar !!!

Zeer onverzorgd sanitair : schimmel op de muren, rotte deur, douche/wc/lavabo in een ruimte, diegenen die naar het toilet moesten, moesten door de doucheplaats lopen

Onthaal : allesbehalve, mevr verstond ons niet of nauwelijks

Kampeerplaatsen : op de ietwat beschaduwde plaatsen was er geen plaats meer, wij kregen een plekje op een veld zonder schaduw

Zwembad : niet om aan te zien

Terrein :zeer onverzorgde indruk

We zijn dan ook na één nacht vertrokken

• 2Staat v/h sanitair
  • 9Mark07-08-2012

Heerlijke rustige eenvoudige plek

Mauricio runt deze camping. In de boomgaard kun je kamperen met je tent, je kunt een huifkar huren of een van de appartementen in de oude boerderij. Caravan of camper kunnen op een grasveldje terecht. Op de camping kun je zelf geteelde groente en fruit kopen. Op de camping is een klein zwembadje aanwezig en Mauricio is een enthousiaste gastheer die je graag mee op sleeptouw neemt door de streek. Er worden regelmatig maaltijden bereid en je kunt mee op excursie door de baai van Venetië op een klein bootje. Venetië is goed bereikbaar met het openbaarvervoer, ongeveer 25 minuten met de bus. Een heel ontspannen plek, waar je goed tot rust kunt komen. Netjes is het niet. Maar dat wordt ruim voldoende gecompenseerd door de charme van deze plek. Wij hebben hier vier dagen heerlijk genoten, om en om een dag Venetie en een dag op de camping relaxen.

• 7Staat v/h sanitair

Camping Rainbow garden Orto Arcobaleno info