Hotel Primavera

We hebben een aantal aanbieders voor Primavera voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Primavera in het Nederlands

Leuk hotel met gezellig terras

Thea
11-1-2011

W kwamen hier omdat we eerder waren vertrokken uit het vorige hotel omdat daar niets aan was.

We kwamen zonder reservering in het hoog seizoen, maar ze hadden nog kamers gelukkig.

De mensen waren erg vriendelijk en gastvrij en hielpen overal waar ze mee konden.

Kaartjes voor de bus vlakvoor de deur naar Venetie zelf kon je bij de receptie kopen erg handig met plattegrond en alles erbij.

Ze tekende zelfs de hele route voor ons uit.

'S avonds heerlijk vertoefd op hun terras bij de pizzeria was erg leuk en gezellig.

Zeker een hotel om naar terug te komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Primavera in Mestre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Primavera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Primavera scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.