Hotel Piave

Hotel Piave
6,3

Laatste review

kamers ouderwets en ongezellig, maar schoon. wel een heerlijk ontbijt en aardige mensen, mestre is niet gezellig, maar met de bus en trein ben je in een mum van tijd in venetie

Kenmerken
Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Airco
Peuterbad

5 reviews over Hotel Piave in het Nederlands

ouderwets maar goeie uitvalsbasis voor venice

moontje,
25-9-2017

Makkelijk en praktisch

Jamie,
13-8-2017

4 dagen naar Venetië geweest en gelogeerd in dit hotel. 5 minuten lopen naar station van Mestre en binnen 10 minuten in het centrum van Venetië. Het hotel zelf zag er best oud uit en was toe aan een renovatie. De kamers waren niet heel interessant, douche werkte slecht omdat ze voor het hele gebouw maar 1 boiler hadden.

Al om al is de prijs/kwaliteit verhouding prima. Je betaald niet veel, maar krijgt er ook niet veel voor.

Goede uitvalbasis voor Venetië.

Martin en Gosia,
6-8-2017

Het hotel is heel eenvoudig. Je kunt er alleen ontbijten. Het personeel is m.u.v. een man ( een soort Mussolini) best wel aardig. Let op als je 's-avonds iets te drinken besteld. De prijzen variëren nog al en de inhoud van je glas ook. De ligging is prima voor het bezoeken van Venetië. Op ong, 200 meter van het treinstation. Met de trein in 10 min. in Venetië. Kosten 2,50 euro retour voor 2 personen. NIET VERGETEN: het kaartje op het perron af te stempelen.

Voor 1 keertje is het wel aardig

E.Sassenburg
26-6-2015

Hele kleine kamer (103) en zeer gehorig. Kleine doucheruimte en tv aan het plafond is alleen te bekijken als je op bed ligt.

Ontbijt voor Italiaanse begrippen wel aardig.

Alles inorde

caro
27-12-2013

Voor wie Venetië wil bezoeken met de auto is dit de ideale oplossing. Vanuit het hotel is het 5 minuutjes wandelen naar het treinstation van Mestre.

Het hotel voorziet ook een parking wat in Mestre en Venetië niet onbelangrijk is.

Bebsy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Piave in Mestre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Piave zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.