ItaliëVenetoMestreHotels MestreHotel NH Laguna Palace

ItaliëVenetoMestre

8.4FantastischScore uit 9 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 9 reviews

• Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

9 Reviews over NH Laguna Palace

• 9Dijkema28-10-2018

Prachtig!

Service is top. Het personeel spreekt goed Engels wat erg fijn is als je in het buitenland verblijft. De kamers zijn ruim inclusief bad, douch en tv. Het ontbijt was ook super voor elkaar. Er was veel keuze en er werden verse producten geserveerd.

Al met al een top verblijf om onze dagen in Venetië door te brengen.

• 10pauwel11-11-2015

super vriendelijk super goed gelegen

We kwamen aan met het openbaar vervoer vanuit Mestre fs bus 31 bus stopt pal aan het station. De ingang ligt aan de zijkant van het gebouw zeer mooie en grote receptie . je word ingecheckt en kan naar je kamer grote modern bed en mooie badkamer . het ontbijt was zeer rijkelijk zelf voor allergieën speciaal gama glutenvrij enzo.. als je uitcheckt word de bagage gestockeerd in afgesloten ruimte . we komen zeker nog eens weer in Venetië en zelfde hotel

• 9Frank Goedhart08-05-2012

Ideaal als uitvalsbasis voor Venetie en de regio

NH Hotel Mestre is een modern hotel (vindt je er niet veel van in Italie, meestal oude krotten met kleine bedden) aan de randweg naar Venetie. Modern comfort, lekker ontbijt, goede kamers/bedden en goede service! Parkeergarage. Jammer dat ze geen zwembad hebben.

• 8Vicky03-07-2011

Leuke ervaring

• op 10min wandelafstand van busstation (2,5 euro per rit per persoon)
    • propere kamers
    • vriendelijk personeel
    • uitgebreid ontbijt (vooral koud buffet)
    • mogelijkheid om koffers in afgesloten ruimte te laten staan (wanneer je geen kamer beschikbaar hebt bij aankomst of vertrek)
    • safe beschikbaar in kamer
  • 9Tevreden !17-08-2010

Net Hotel !

Keurig net hotel. Prijs kwaliteit verhouding is goed !Bereikbaarheid vanaf vliegveld (met bus á 3 euro p.p.),daarna 10 á 15 min lopen.Goed te doen.(of taxi á 30 euro). Vanuit hotel werden transfers aangeboden naar venetië (9 euro p.p retour). Hotel ligt op een soort bedrijventerrein en bestaat uit 2 gebouwen.Tussen de gebouwen zit een overkapping met een soort aanlegplaats voor de boten ertussen. Eten was wat chiquer,prijziger en ietwat luxe.Moet je van houden... Verder rond het hotel weinig te doen. Je moet dan echt naar venetië. Kamers keurig ! Schoon en aan alles gedacht. Ontbijtbuffet was perfect. teveel lekkere dingen om op te noemen. Voor iedereen wel wat wils. (bijv. vers fruit,toast,yoghurt,bacon,roerei e.d.)

• 7carine jonckheere12-07-2009

niet echt tevreden

Heel modern en design ingericht, maar niet gezellig. Dat was het wel op het terras die aan het water is gelegen, wel duur om iets te drinken. De kamers zijn mooi en ruim maar onze badkamer was niet heel proper. We hadden 1 kamer gevraagd voor 1 nacht daar we een vroege vlucht hadden en dat was ook de reden dat we dit hotel hadden gekozen , maar hebben wel wat moeten zoeken als we van Venetië kwamen ,we waren afgestapt in het centrum van Mestre maar ligt daar toch nog ver van., dan nog een taxi genomen tot hotel. Ontbijt hebben we niet gedaan (vroege vlucht) maar wel s’avonds in het restaurant gegeten , zeker geen aanrader. Ik denk niet dat we dit hotel nog zullen boeken

• 6Harry24-11-2008

Mooi maar afgelegen

Het is een mooi en modern hotel. Het ligt alleen op een industrie terrein en je moet eerst 15 minuten lopen voor een bushalte en daarna een half uur/3 kwartier met de bus (die vaak propvol zit) om in Venetie te komen. Zal hier niet nog eens heen gaan als ik naar Venetie ga.

• 9Familie Larrea17-07-2007

Het hotel (zes jaar oud) heeft een zeer moderne architecturale stijl.Het hotel bestaat uit twee delen die verbonden zijn door een glazen dak met metalen overspanningen. Tussen de twee gebouwen is er een klein haventje met een aantal bootjes aangemeerd. Als men dan s'morgens buiten het ontbijt neemt bekruipt u het speciale havengevoel. Het ontbijt is naar italiaanse normen zeer verzorgd. Bediening hierbij was zeer vriendelijk. Enige minpuntjes bij dit hotel is de ligging (maar dat weet je als je een hotel buiten Venetie boekt)alhoewel zelfs dat meevalt (15 minuten te voet naar het station met een zeer goede treinverbinding (trein elke 15 à 20 minuten). Ander minpunt is het eten s'avonds (niet slecht maar prijzig) In ieder geval als wij opnieuw naar Venetie gaan boeken we opnieuw dit hotel.

• 9eveline31-01-2006

Het is een prachtig hotel met goede mogenlijkheden om vanuit daar het centrum te bezoeken.

Hotel NH Laguna Palace info

• Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• BadkamerBeschikbaar