ItaliëVenetoMestreHotels MestreHotel Green Garden Resort

Hotel Green Garden Resort

ItaliëVenetoMestre

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Green Garden Resort voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 4 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 4 reviews
  • 8Waardering

0Tonen op kaart

4 Reviews over Green Garden Resort

• 7xruby_10-08-2016

prima te doen voor een paar dagen

We waren 5 dagen in dit hotel. Als extraatje aangezien we een paar weken geleden ook naar Griekenland zijn geweest. Het hotel is te doen voor een paar dagen, maar het lijkt mij dat niemand hier 2 weken gaat zitten. Het hotel ligt dichtbij de stad Venetië dus dat is ideaal. Er zijn 2 zwembaden die er netjes en schoon uitzagen. Ook heb je tennisbanen en kan je basketballen en voetballen. De hotelkamer is niet zo bijzonder. Dat moet je niet vergelijken met een All Inclusive hotel in Spanje of Griekenland. Een prima kamer en normale bedden. De Wi-Fi is goed in de kamer, alleen soms valt ie weg en moet je opnieuw inloggen maar daar stoorden we ons niet aan. Het ontbijt was echt vreselijk. Alleen maar ham en kaas plakjes en Scrambled eggs. Ik miste het gebakken ei. Er was maar één keuze uit broodjes. . En dan had je voor de rest nog croissants en yoghurt. Dat vonden we niet bepaald geweldig maar het was maar voor één keer per dag. Het hotel ligt trouwens niet in en toeristisch gebied maar gewoon in een Italiaanse woonwijk. Leuk om te zien! Ook zijn er nauwelijks restaurantjes 's avonds op loopafstand in Mestre. Gewoon een prima hotel.

• 6danielle.nikkels05-08-2013

Prima voor 1 overnachting

De heren van de receptie zijn erg vriendelijk. De kamer is netjes, goede bedden en een airco. Het restaurant is pas om 19.30 uur open en dat was voor ons te laat. Het ontbijt was slecht. De broodjes uitgedroogd, de jus d´orange was rood. De bediening slecht. Het lijkt meer op een sportcomplex waarbij een hotel is gebouwd. Alle faciliteiten zijn openbaar en niet alleen voor gasten. Binnen 15 minuten zit je wel middenin Venetie.

• 10anne de waard10-08-2012

Fantastische plek om naar venetie te gaan!

Hotel mestre is een goed hotel, erg vriendelijk personeel., heerlijk gegeten! alleen het ontbijt is er karig!

• 9marga29-06-2011

perfecte uitvalbasis voor bezoek aan venetie

Prima hotel,perfecte uitvalbasis voor een bezoek aan Venetie (ong 12 km),vanuit hotel ook shuttleservice naar venetie mogelijk,wij zijn zelf met de auto gegaan,auto voor venetie in de parkeergarage en met de watertaxi naar Venetie. Ruime schone,moderne kamers met airco/internet etc.zeker 3 sterren waard,boven verwachting.Ontbijt voor Italiaanse begrippen prima,voor sommige Nederlanders i.v.m. keuzemogelijkheden redelijk.Personeel vriendelijk en behulpzaam.Goede pizzeria op ong. 8oo meter afstand,heerlijk gegeten.Veel mogelijkheden in/rondom het hotel tennis,zwemmen,schoonheidssalon,fitness,niet zelf bezocht wij kwamen voor Venetie,dat is op zich al een aanrader,helaas erg toeristisch maar toch geweldig.Had nooit gedacht dat het zo groot/uitgestrekt zou zijn.Wij hebben in anderhalve dag lang niet alles kunnen bekijken.Het is zeker aan te raden om ook ver van het San Marco plein door de minder toeristische straatjes te dwalen.We komen zeker terug!

Hotel Green Garden Resort info

Building information