ItaliëVenetoMestreHotels MestreHotel Best Western Bologna

Hotel Best Western Bologna

ItaliëVenetoMestre

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Best Western Bologna voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 8 reviews
+50/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 8 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

8 Reviews over Best Western Bologna

• 8Rene23-03-2017

Aangename verrassing

Hotel ligt aan de overkant van het station van Mestre. Ideaal voor wie wel de lusten maar niet de lasten van Venetie wil ervaren. Vriendelijk personeel, rustige kamers, gezellige bar en goed restaurant. Mestre zelf niet al te veel te beleven.

• 9Peter30-05-2013

heel aangenaam hotel met glutenvrij ontbijt.

Uitstekend hotel om Venetië te bezoeken. Wij logeerden in de gerenoveerde vleugel. Heel mooie kamer, heel proper, vriendelijk meertalig (Engels, Frans) personeel. Enig minpuntje was het ontbijt dat een beetje chaotisch was. Het is geserveerd in buffetvorm, beetje eentonig (elke dag croissants, gebakjes, brood om te roosteren, kaas en salami); wel verse fruitsla. Koffie werd geserveerd aan tafel, doch het duurde soms een tijdje voor de aandacht kon trekken. Het beloofde glutenvrij (craqottes, cornflakes, gebakjes) ontbijt werd ook aan tafel geserveerd, nadat dit gevraagd werd. Het hotel heeft ook een restaurant, maar dit hebben we niet gebruikt. Hotel ligt aan overzijde van station (waar je niks van hoort), waar je de trein kan nemen voor € 2,5 (H/T) naar Venetië in 10 min. Ongeveer elke 5 min is er een trein.

• 9Clienti di Modena P/E04-03-2012

Ora merita ..le sue 4^stelle e'tutto perfetto

Abbiamo soggiornato a carnevale 2012,e'stato veramente magnifico tutto, dal personale, alla pulizia, alla ns.stanza 247 (vista cortile). Tutto nuovo,finalmente, i lavori di ristrutturazione sono stati ultimati e....complimenti,ora e'tutto perfetto. Colori caldi,molto piacevole e moderno,Vi basta attraversare la strada e la stazione TRENI e'fronte Hotel. Bella ampia e confortevole la sala colazione,ottima e varia la colazione. Personale : molto flessibile e disponibile.Bellissima la ns.stanza n. 247 composta da 3 vani...e'super comoda e favolosa ! Venezia e' a 7 min. di treno. Molto valido per chi va in crociera, e per lavoro. Se c'e' il prezzo....VALE LA PENA fermarsi in questo Hotel.Prezzi altalenanti ...a secondo degli eventi. POSIZIONE ....indefinita, dipende cosa cerchi, e'terraferma Mestre (non ha il fascino sicuramente di Venezia ). Ottimo il garage custodito per chi va in auto (meta'prezzo rispetto altri ).

• 9PatriziaB20-11-2011

'Cento anni portati magnificamente ' ottimo!

Per motivi di lavoro,ma non solo,ho soggiornato al BO di Mestre.Recentemente ristrutturato,design moderno,e'un Hotel da ricordare per: *STAFF professionale e simpatico * Ottimo per riunioni di affari,ma anche per raggiungere Venezia ( a 8 min.di treno ).Non e'sul Canalgrande (Mestre e'terraferma)ma i costi sono molto inferiori rispetto citta'di VE. Spesso si presentano ottime offerte sul sito dell'Hotel. * Hotel ha garage custodito ' a pagamento', ma costa la meta' che in altri garage a Mestre.Ottimo il ristorante TURA' a fianco Hotel.Comodo anche per chi va in crociera, e per chi non vuole spendere tanti soldi di ticket 'vaporetto' e trainarsi valigie per scalini a VE

• 8Trudi10-10-2011

Goed hotel.

Een meer dan prima uitvalbasis voor een bezoek aan Venetië - met de trein 10 min en met de bus 15 min. Zeer goede prijs/kwaliteits verhouding. Aardig en behulpzaam personeel. Mooie kamer, lekker ontbijt en ook 's avonds kun je er prima eten (Bistro).

• 8Frank03-06-2011

Perfecte uitvals basis naar venetie

Station aan de overkant, heb je oveigens geen last van, en je zit binnen 10 minuten in venetie

• 7Anne en Johan15-08-2010

Ideale overnachting voor dagje Venetie

Het hotel ligt op een steenworp afstand van het station dat je in een paar minuten midden in Venetie afzet. De trein gaat zon beetje om de 10 minuten. Aangezien wij om 06:00uur smorgens aankwamen en wilden inchecken moesten we bijbetalen voor zowel de kamer als het ontbijt. €30 euro per kamer. Het ontbijt is zeer uitgebreid, en het personeel vriendelijk en behulpzaam. Kamers waren redelijk schoon. Het kan gehorig zijn als je in de buurt van de gebouwinstallatie slaapt. Jammer dat bij het openen van het raam een dode duif ons uitzicht bedorf, die hadden ze wel evenweg kunnen halen.

• 8P.Zwaans16-10-2009

prima hotel voor bezoek aan Venetie

Het hotel ligt tegenover het station, je stapt in de trein (of bus als de trein weer eens staakt!) en bent binnen 10 minuten in Venetie. De auto kan op een eigen parkeerplaats, afgesloten, voor 10 euro per dag. We hadden een kamer en suite met mooie badkamer. Erg schoon en elke dag schone lakens. Het was in de kamer lekker koel door een goed instelbare airco. Dineren deden we in Venetie, het ontbijt was er erg goed, zeker voor Italiaanse begrippen. De receptie was erg goed, vriendelijk behulpzaam en proffesioneel. Het hotel ligt op een druk kruispunt maar doordat je geen raam open hoeft te zetten is het in de kamer redelijk rustig. Al met al een aanrader. We hebben er nog bijgeboekt omdat we nog wat langer in Venetie wilden blijven.

Hotel Best Western Bologna info

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar