Hotel Ariston

ItaliëVenetoMestre

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Ariston voor je op een rij gezet:

5.9VoldoendeScore uit 7 reviews
+17/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.9VoldoendeScore uit 7 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

7 Reviews over Ariston

• 9Bernadet10-03-2018

heel goed maar eenvoudig hotel

Prima verblijf om naar Venetië te gaan. Hotel erg schoon en goed ontbijt. Aardig personeel en goede informatie over openbaar vervoer, voor herhaling vatbaar!!!

• 8Jo en josien Dieterich07-12-2015

Heel mooi

We hebben 2 dagen en nachten vertoefd in dit hotel, ja het is gedateerd maar schoon en dat is voornaam, Aan de reseptie vriendelijke medewerkers. Ontbijt was goed voor de prijs.Dus ik heb geen klagen. Het is geen hotel voor 2 weken maar voor de overnachten en ontbijt prima. Want wij gingen toch de hele dag weg en kwamen pas s avonds laat terug. Bus stop bijna voor hotel super.

• 1Marjolanda18-09-2014

Drama, nooit doen!!

Erg onverzorgd en smerig hotel. Staat van kamers dramatisch. Badkamer met schimmel en douchebak van 50 bij 50 cm erg klein. Douchegordijn tot halverwege met schimmel. Een toilet die bijna tegen het bidet aan zit zodat je niet fatsoenlijk kan zitten. Locatie ongeveer een half uur met de bus van Venetië. Rondom het hotel niets te zien of te doen dus zo lang mogelijk in Venetië gebleven om maar niet naar de hotelkamer te hoeven. Ongezellige en kille verlichting in de hotel kamer maken het plaatje compleet.

• 7E & J19-09-2009

Budgethotel in een buitenwijk met bus om de hoek

Wij hebben hier 3 nachten geslapen, geboekt via weekendcompany.nl. Het hotel ligt inderdaad in de buitenwijk Mestre, maar de bushalte is letterlijk om de hoek. Hier kun je de bus pakken naar het centrum van Venetië, maar ook naar Mestre treinstation, van waaruit je prima naar Verona kunt treinen. Wij wilden budget en budget vind je simpelweg niet in het centrum van Venetië, maar gezien de combi Venetië -Verona was de locatie van dit hotel voor ons eigenlijk wel prima. Kamer was niet groot, maar sfeervol ingericht, prima bed en badkamer en enorm dakterras! We hebben er niet gegeten, zelf ontbijt was erg duur (sultana's en een latte bij het tentje naast het hotel is ook een prima ontbijt!)

• 7Peter02-06-2009

Buitenwijk, ideaal locatie voor openbaar vervoer

Wij hebben één nacht in dit hotel geslapen (3 persoonskamer). De kamers zijn primitief, niet luxe, maar voor één nacht goed te doen.

De bus naar het station stopt bijna voor de deur. Voor € 2,10 p.p. ben je in een half uur in het centrum van Venetië. (€ 1,10 voor de bus naar het station en € 1,00 voor de trein vanaf Mestre naar Venetië)

• 3iba-fliege14-06-2008

Sehr laute Umgebung, Autobahn hinten, Autostrada vorn, Achtung bei Taxibestellung von der Rezeption zum Flugplatz Treviso, Preis laut Rezeption [email protected] tatsächlich 70€. Frühstück zum abgewöhnen.

• 6Theunissen15-08-2007

We hebben in dit hotel één overnachting gedaan. Op een site stond dat hotel Ariston een paar minuten van het Historische centrum gelegen lag. Helaas was dit niet zo. Hotel Ariston ligt in de buitenwijk Mestre waar vanuit wel gemakkelijk een bus te nemen is maar de busrit duurt 40 minuten. Verder wsa de receptioniste alles behalve vriendelijk. Kamers waren ok alles wat je nodig had was er.

Hotel Ariston info

• Internet toegangBeschikbaar
  • Wlan-toegangBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• BadkamerBeschikbaar