6,3

22 reviews over Camping Village Jolly in het Nederlands

Perfect voor citytrip naar venetie!

Elske,
28-8-2018

Huisje, restaurant, zwembad, bubbelbaden en de bus naar het centrum was allemaal top!

Gereisd met partner in juli 2018

Nóóit meer

H,
15-10-2017

Leuk zwembad, Maar dat was dan ook het enige leuke aan de camping. Heel het huisje was vies en zat onder de schimmel.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Ok voor enkele dagen

Bereke 100,
28-8-2017

De camping was niet heel erg groot maar alles was voldoende aanwezig, vriendelijke personeel. Het zwembad was ok. De huisjes waar piepklein en jammer dat er geen ijskastje was voor eventueel wat drinken koel te bewaren. Het water van de douche in het stacaravannetje was ijskoud. Ook was het jammer dat er geen aparte stoelen/bankjes/tafel was per caravannetje waardoor deze gedeeld dienden te worden met je buur! Het vervoer met de shuttlebus naar Venetië was goed geregeld alhoewel je dit wel voordien als moest reserveren, zoniet had je geen plaats meer. Wij hebben éénmaal het openbaar vervoer moeten terugnemen en dan moest je nog ongeveer een kwartiertje wandelen bij aankomst.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Slechte camping

Thijmen,
8-8-2017

De huisjes staan nog geen 1m van je eigen huisje van daan.

Dé bril zit vol schimmel en het stinkt. De lampen doen het niet. En het zwembad is smerig .en er zijn bijna geen parkeerplekken. Slechte internet verbinding. En als je

Voor 5 man bespreekt krijg je maar 4 bedden .en het ligt in een achterstandwijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Giancarlo Santoro, Manager, 9-8-2017

Dear Guest,

Thank you for using your time to express your personal judgment on Camping Village Jolly, and I'm sorry that your stay has not been up to the standards our customers are accustomed to.

Camping Village Jolly is a camping site located just 10 kilometers from one of the most beautiful cities in the world "Venice". Although for the strategic location it can be considered a large large village. Our pool is controlled and analyzed several times a day plus the external analyzes we carry out by external firms to ensure our customers excellent water quality.

Inside the property we have a large restaurant with an indoor and outdoor lounge that can accommodate a large number of people.

Alternatively, each mobile home is equipped with a table and seats in the maximum freedom to decide what to do.

When making a reservation online, we will receive confirmation on the total number of people who booked, although we are always trying to find a solution as much as possible.

Best regards

Leuk voor een paar nachtjes

GermaineH,
16-5-2017

De camping oogt gezellig, bij binnenkomst ziet het er goed uit. Met een vriendin hier twee nachten verbleven en dat was ook genoeg. Veel jongeren in groepen, maar als je daar van houdt dan is het een leuke camping. Het zwembad is echt groot, hier passen veel mensen in! Handig, want het is een aardig grote camping. Onze accommodatie was netjes met een mooi badkamertje/goede airco (pas op dat je hem wel uitzet 's nachts want anders bevries je).

De bungalow miste alleen wel een kleine kookgelegenheid + kookgerei. Dat was gemakkelijk geweest. Ook was er geen koelkastje om bijvoorbeeld vleeswaren en drinken in te bewaren (oplossing: emmers met koud water verversen).

In de omgeving veel te doen, even zoeken naar de bushalte (15-20 minuten lopen) maar dan ben je ook zo in Venetie stad of in Marghera (wat echt onderschat wordt! Is namelijk tof stadje waar je ook leuk kan winkelen). Naar horen zeggen waren de sanitairgebouwen erg smerig, maar daar hadden wij dus geen last van. Eten op de camping: lekker, snel en goedkoop!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

ligging ideaal

urs
16-8-2016

De ligging van de camping is ideaal tov Venetie. Zowel de pendelbus van de camping voor de deur als de lokale bus op 15 minuutjes lopen brengen je in 10 minuutjes naar het plaza roma. Het zwembad is netjes, groot genoeg en volop ligbedden. Leuk snackbarretje erbij voor broodjes en pizza is de middag. Rond 1600 uur lekker muziekje erbij.

Het sanitair van de camping is slecht. Er ontbreken deuren in douche en toilet. Open toiletemmertjes bij de dames ( bah) en werd slecht bijgehouden. De camping is vooral een jongerencamping. Elke dag komen er groepen jongeren aan die in de stacaravans verblijven of op de staanplaatsen. Busladingen vol met jeugd vraagt extra schoonmaak bij het sanitair. De camping deed naar niets extras voor. Jammer! Wij waren hier met eigen caravan. Er zijn 15 staanplaatsen. OP het moment dat wij er waren was er elke dag een groep van organisatieTop Deck van gemiddeld 30/40 jongeren die in tentjes rondom ons heen stonden. Niet leuk! de jongeren hingen avonds na 23.00 uur en de hele nacht rond hun tenten en hun basiskamp. Veel geluidoverlast, overgevende jongeren enz. Uiteraard eerste nacht gemeld bij de bewaking maar dat werkte elke keer maar even. Volgende ochtend gemeld bij de receptie. We kregen gratis ontbijt aangeboden voor ons hele verblijf en de betreffende organisatieleiding werd er op aangesproken, Het werd wel wat beter maar als wij van te voren geweten hadden dat de staanplaatsen tussen de staanplaatsen voor de jongeren was hadden wij een andere camping gekozen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Goed om Venetië te bezoeken

tine
29-7-2016

Op deze camping 2 nachten blijven staan met onze mobilhome met de bedoeling om Venetië te zien. De camping voorziet een pendelbus voor naar Venetië stad te gaan tegen betaling. Vooral jongeren op deze camping maar niet echt last gehad van geluidsoverlast. Sanitair was verschrikkelijk. Deuren stuk of zelfs verdwenen en er lag op verschillende plaatsen maandverband over de vloer. Camping is goed om Venetië te bezoeken als je niet in de overvolle boten wil zitten maar verder moet je er niet te veel van verwachten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

fijne camping om Venetie te bezoeken

fam Jansen
27-6-2016

Prima camping om Venetie te bezoeken. Met bus 6 (let op :niet bus 6L) die 3 keer per uur gaat in 15 minuten op de Piazzala Roma. Hadden een chalet met 2 slaapkamers en grote veranda. Vaak een houten picknickbank op de veranda's die niet geschikt zijn om lang op te zitten, maar wij hadden gelukkig een tafel en losse stoelen.Prima ontbijt in het restaurant voor 6,50 euro. Buffet met verschillende soorten brood en broodjes, roer en gekookt ei, bacon, bonen, yoghurt enz.

Snackbar verkoopt alleen hamburgers en patat tussen 12 en 14 uur en vanaf 19 uur is het restaurant weer open voor diner. s'middags kan je dus niets te eten krijgen en dan is ook de supermarkt dicht. Wonderlijk.

Camping heeft pendel naar vliegveld. 50 euro voor 4 personen.

Bij de receptie voor 30 euro borg 2 pannen en koekenpan te krijgen.

Neem een hangslotje mee als je de kluisjes bij de receptie wil gebruiken.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

waar voor je geld

Bierens
6-5-2016

We zaten in een Superior Tweepersoonskamer, wat een kleine stacaravan is met 3 bedden. Je beschikt hierbij over een fijne douche, aparte wc, grote spiegel met wasbak, prima bedden, airco, voldoende opslagruimte en een kleine veranda met picknicktafel. We hadden geen tv, maar die komt er wel nog is ons verteld. De wifi werkt ook prima en is gratis.

Het zwembad is prima, hierbij zit ook een restaurantje, verwacht er alleen allemaal niet te veel van. Al met al dus een prima budget camping! Niets speciaals, maar voor wat je ervoor betaald, is het gewoon erg goed!

Wanneer je verwachtingen uit gaan van wat je ervoor betaald, zal het je allemaal erg goed bevallen.

Ik zou niet adviseren om je relaxt vakantie hier door te brengen, maar het is een erg fijne uitvalbasis voor je trip naar Venetië!

Gereisd met partner in mei 2016

Fijne camping, 15 min van Venetië

Petra
30-4-2016

Plus; heerlijk zwembad , supermarktje op camping , bij mooi weer is de loop naar bushalte (10 min) goed te doen !

Min: caravans zijn zeer gehorig (moet zeggen dat wij ee geen last van hebben gehad)

Busje van dd camping naar Venetië is snel vol en met de lokale bus veel goedkoper

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

We hebben een aantal aanbieders voor Village Jolly voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Jolly in Marghera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Jolly zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.