Reviews over Marcon

uitstekend om venetië te bezoeken

lutgart moortgat,
    20-1-2012

Nieuw modern hotel gelegen tussen de luchthaven en de stad .

Shuttle voor 5 euro naar luchthaven of stad

Lekker ontbijt en mooie, ruime kamer en badkamer .

De omgeving is niet geweldig ( maar je komt hier om de stad te bezoeken )

een mooie rustige centrale ligging

p. kooijman,
    24-12-2011

Wij waren hier in september 2011. Wij hadden o.a. voor deze agriturismo gekozen vanwege zijn centrale ligging. Plaatsen als Venetië, Padua en Chioggia zijn makkelijk per auto of per trein te bereiken (er is een station niet al te ver weg) en er is dus veel te zien. Het verblijf op de Agriturismo zelf was erg aangenaam. Rustig en ontspannend. Een mooi zwembad, een restaurant waar de eigenaresse zelf heerlijk kookt (tijdens het seizoen, van eigen producten) en bovendien door de vele dieren en de wijngaarden een echte Agriturismo. De eigenaar doet zijn uiterste best om het je naar je zin te maken en is best bereid tot een praatje als je belangstelling toont, al spreekt alleen zijn vrouw voldoende engels. Er zijn wat speeltoestellen voor de kinderen, maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt ;-)

Marcon scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews