Hotel Principe Marmolada

8Fantastisch

Italië, Veneto, Malga Ciapela

8Fantastisch

• 9.4Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Principe Marmolada voor je op een rij gezet:

• Sauna

23 reviews over Hotel Principe Marmolada

• 6Joke Smit27-01-2015

Afgelegen plek, geen dorp, geen gezelligheid

Het hotel ligt veel verder dan gezegd, verkeerde route aangegeven door touroperator, lawaaiig, personeel spreekt uitermate tot geen vreemde talen, allemaal Roemenen. Wel vriendelijk. Maar ze begrepen niets. Eten wordt al opgediend als je nog met je voorgerecht bezig bent, dus koud en bovendien te gaar. Ligging t.o.v. de liften is prima. Maar er is totaal geen dorp en 's avonds dan ook niets te beleven.Wifi zou iedere dag de volgende dag wel werken, maar helaas nooit gelukt.

Gereisd met partner in januari 2015

• 5Mw Putters28-12-2014

Reserveringen niet op orde

Hotel ligt ver rijden omdat je de hele pas over moet. De Sella Ronda zelf. Je bent daardoor bijna 2 uur op slingerweggetjes aan het rijden, wel mooi maar wel lang. Krijg je met 4 personen doodleuk een 3 persoonskamer met uitsluitend een minidakraampje (maar dan echt mini) als enig raam. Naar receptie, geen sorry, andere kamer boven de bar en animatie. (hadden om rustig gelegen gevraagd) De enige medewerker die engels spreekt doet z'n best maar wordt steeds door zijn cheffin teruggefloten. Inmiddels diverse mensen die wachtten op een juiste kamer. Met veel zuchten kregen we een oude, niet schoongemaakte 4 persoonskamer aan de achterzijde, uitzicht op de vuilnis en tegen de weg en bergweg aan. Geen alternatief beschikbaar ! Wij hadden een nieuwe 5 persoonskamer geboekt ! In het bad moest je douchen, zittend want de slang was erg kort. De schoonmaak waar wij om vroegen werd met met de losse hand gedaan, zodat het stof gewoon op de grond en andere meubels viel

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2014

• 7Gordon26-09-2013

Betaalbare kennismaking met de Dolomieten.

De hotelkamers waren klein en zeer gehorig, maar wel schoon. Het aanwezige kluisje is niet verankerd. Er mag buiten/terras gerookt worden :-(( De prijs van WiFi - €3 per 30 minuten - is niet meer van deze tijd. Het personeel is de engelse taal maar zeer beperkt machtig. Erg storend was het ontbreken van de bekende "wat-is-er-te-doen informatiemappen".

Bij het ontbijt kon het zo maar voorkomen dat eea op was. De lunch stelde zo weinig voor, dat je het eigenlijk geen maaltijd kan noemen.Ook mag je geen vruchtensapje tappen: "only allowed in the morning". Het diner was acceptabel. Hoewel wij meer hadden verwacht van de italiaanse keuken.

Het betrof een all inclusive arrangement, met oa deze tekst: "gratis drankjes (water, huiswijn, bier en softdrinks)". Als alcoholist zat je goed. De omschrijving "softdrinks" betekende slechts de meervoudsvorm van echte cola (géén light).

Ondanks de toon van mijn review, mogen wij niet klagen, gezien het feit dat het hotel slechts 3 sterren heeft.

Gereisd met partner in september 2013

• 9Theo04-03-2013

Niets dan lof!

We zijn net terug van een week in hotel Principe Marmolada en dat was een uitstekende ervaring. De kamers zijn iets gedateerd maar ze zijn schoon/netjes. Ontbijt en diner zijn goed; kwalitatief kan het (altijd) beter maar kwantitatief zeker niet. Eten is er dan ook in meer dan ruime mate. De voorzieningen voor de kinderen zoals zwembad en speelkamers zijn eveneens prima. Onze kinderen hebben iedere dag na het skiën heerlijk gespeeld en zich prima vermaakt.

Wat ons bovenal opviel was de hoge mate van service bij de medewerkers van het hotel; misschien niet altijd met een lach maar werkelijk niets is hen te veel. De ligging van het hotel ten opzichte van de pistes is praktisch. Iedere dag werden we met een busje van het hotel naar de piste gebracht (3 minuutjes rijden) en terug konden we tot bijna aan de voordeur skiën. In het hotel kun je ski’s en schoenen huren (slechts € 200 voor 5 paar ski’s en schoenen voor 6 dagen) en ook de skipassen worden vanuit het hotel verzorgd.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• 8zwitser06-10-2012

Goed uitgangspunt

De accommodatie zag er schoon en verzorgt uit. Elke dag werden de handdoeken geruild en werd er schoongemaakt. Wij zaten aan de achterzijde. Het uitzicht was daar O, tegen een bergwand. Aan de voorzijde was wel goed uitzicht. Klantvriendelijk en behulpzaam pers. De prijs/kwaliteit verhouding was goed (Via touroperator, all inclusive). Er is een goede eetgelegenheid. Zwembad, Jacuzzi en Sauna waren oké. Vanaf het hotel kun je alle kanten op. Voor het hotel ligt de kabelbaan naar de Marmolada. Het hotel ligt in een schitterend gebied met veel bergpassen.

Gereisd met partner in september 2012

• 7koen19-04-2009

slechte ontvangst

Hadden via internet besteld voor 2 families, elk 5 personen. Bij onze aankomst was men ons helemaal vergeten: stonden niet op de naamlijst van de kamers. Gevolg de familiekamers voor 5 en 6 personen waren reeds ingenomen. Hadden gelukkig de mailbevestiging mee en uiteindelijk heeft men andere koppels de familiekamers doen verlaten...deze hadden reeds uitgepakt!! Na 2 uur wachten uiteindelijk op de kamer geraakt ZONDER excuses gekregen te hebben van hotel. Voor de rest verblijf, eten vrij correct.

Gereisd met jonge kinderen in april 2009

• 8Vuylsteke-Jacob18-02-2008

Ligging perfect direct aan skilift, perfecte afdaling tot op 100m van het hotel, alleen het eten 's avonds laat echt te wensen over maar Bar capanna Bill maakt dat echter goed die aan de piste ligt!! Verder zeer mooie omgeving

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2008

• 7eddie18-04-2006

te lange reisweg om het hotel te bereiken.ligt aan de gletcher,doch de aansluiting met de sella ronda is net te ver. Buiten de animatie van het hotel zelf is er weinig te doen qau apres ski.De wil om alles voor je te doen is aanwezig,doch de middellen zijn beperkt.Het zwembad en de sauna zijn voorhanden,doch niet altijd evengoed verzorgt.De prachtige afdalingen maken echter zeer veel goed ,vooral de buitenpiste mogelijkheden.de keuken is best te genieten.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in april 2006