Hotel Baita Dovichstersterster

9Fenomenaal

Score uit 1 review

Italië, Veneto, Malga Ciapela

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Baita Dovich?

9Fenomenaal

Score uit 1 review

• 9Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Baita Dovich voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

1 review over Hotel Baita Dovich

• 9ed en sophie19-01-2012

Perfect

Dit hotel ligt direct aan de piste richting o.a. gondel en sleepliften. Auto voor de deur parkeren, skies en schoenen beneden in de verwarmde ruimte zetten en overheerlijk eten! Je hebt er half pension maar meestal gaan wij er tussen de middag ook nog a la carte eten, keuze uit 6 soorten verse pasta, vleeswarenschotel is ook zeer de moeite waard. De bediening is zeer gastvrij. De kamers worden elke dag grondig schoongemaakt, bijna elke dag schone handdoeken en 2x per week schone lakens Het enige minpuntje zou kunnen zijn dat het redelijk afgelegen ligt. Supermarktje en wat kleine sportwinkels op ongeveer 1 km. Maar goed dat weegt niet op tegen alle voordelen! We waren er dit jaar voor de 2e keer en zeker niet voor het laatst!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2012

We hebben een aantal aanbieders voor Baita Dovich voor je op een rij gezet:

1 tip over Hotel Baita Dovich

• ed en sophie, 19-01-2012

Neem wel wat lectuur mee. Vanwege de ligging ben je 's avonds min of meer gebonden in het hotel te blijven. Beneden in de bar liggen wat spelletjes (o.a. "Jenga"). Buiten voor het hotel staan een schommel en een glijbaan voor wat jongere kinderen.

0 vragen over Hotel Baita Dovich

• ReceptieAanwezig