Hotel Des Bains

2008

nostalgie in des bains

elly rouw
6-10-2008

Dit hotel ademt de sfeer van vervlogen tijden. De krakende parketvloeren en Murano kroonluchters zorgen voor het gevoel van'oude grandeur'. Hierbij wel rekening houden met de aanblik van ietwat verveloze kamerdeuren. En de oude spiegels in de Thomas Mannzaal zijn verweerd van ouderdom. Maar juist hierdoor blijft die oude sfeer behouden.De service en vriendelijkheid van het personeel kan beter. Kamers comfortabel, bedden heel goed.De keuken is uitstekend, maar prijzig. Ontbijt prima: croissants, kazen, gerookte zalm, vruchten en als je wilt een lekkere cappucino. De shuttle naar Excelsior ( 4 minuten rijden) en vervolgens motortaxi is excellent en op tijd.

Gereisd Met partner in september 2006
2006

Een geweldig mooi klassiek hotel

Camiel
15-10-2006

Een geweldig mooi klassiek hotel. De kamers zijn ruim en uitstekend. Zorg wel dat je een gerenoveerde kamer krijgt, die zijn groter en veel mooier. Wij hadden eerst een niet gerenoveerde kamer maar na klagen kregen we direct een mooie grote gerenoveerde kamer. De bedden liggen prima, de badkamer is ruim en luxe uitgevoerd. Minibar en kluisje in de kamer aanwezig. Het ontbijt is prima (zelfs gerookte zalm). Het zwembad is in het naseizoen (oktober) wel gesloten. In de buurt hebben we weinig goede restaurants kunnen vinden, dus moesten we wel naar het hoofdeiland. Alhoewel er elke 10 minuten een bootje gaat is het toch weer een trip. Je betaalt er wel stevig voor, maar dan krijg je ook wat.

Gereisd Anders in oktober 2006

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportZeilen
  • BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Des Bains in Lido di Venezia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Des Bains zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.