Jesolo

Reviews over Jesolo

Heerlijk.

Henny van de Meent,
    1-11-2018

Naar de brink, waar veel winkels, boetiekjes en restaurants zijn, je vergeet daar even de tijd.

Gereisd met partner in september 2018

Robert van der Burgt,
    30-9-2018

Alles was perfect Hotel, kamer, maaltijden, personeel,zwembad, etc, enkel enkele Russische gasten waren niet echt fatsoenlijk door hun gedrag en mentaliteit.

Gereisd met oudere kinderen in september 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Super

Fam de Ruiter,
    24-8-2018

Prima camping , het zwembad is voor kleIne kinderen echt fantastisch de bodem is zacht en niet diep. Animatie doet er echt alles aan om het iedereen naar de zin te maken.

Het eten in het restaurant is echt super goed , wij hebben er meerdere malen gegeten en de kinderen konden ondertussen naar de disco die vlakbij het restaurant is. Lido was voor ons wel een te drukke plaats , met ontzettend veel toeristen .

Personeel op de camping is uitstekend en erg vriendelijk . Ook de betaalde ligbedden bij het zwembad is top geen handdoeken leggers dus er was altijd plaats en wie die noet wip kan op de ligweide liggen .

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Waikiki.... Wij hebben erg fijne herinneringen!

38 jaar Kampeer-ervaring in heel zuid-europa,
    19-8-2018

Erg gezellige camping!

Bezoekers van veel verschillende nationaliteiten ??

Een mooi strand en een fijn zwembad.

Sanitair is zeer netjes. De dames van de schoonmaak kom je steeds weer tegen.

Maar we zitten hier aan zee dus je kan natuurlijk af en toe zand in het toiletgebouw tegen komen.

Het animatieteam is in het Italiaans en erg leuk!

Staanplaatsen zijn netjes maar veel zand inderdaad... tja, we zitten aan de Adriatische kust en wij vinden dat heerlijk!

Wat hangt hier een lekker sfeertje!

De naast gelegen camping heeft inderdaad hele goede speakers ?? die je op een gedeelte van Waikiki kunt horen... Maar ze stoppen klokslag 23.00.

Op zaterdagavond/nacht hoor je dansmuziek van het restaurant gelegen aan de andere kant naast de camping en dit gaat lang door. Ik vond het wel gezellig en erg storend was het niet.

Muggen, Ja! (Gewoon rookspiralen kopen in de campingwinkel 10 voor 1.15)

Wij hebben een super vakantie gehad!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Leuke camping voor jonge kinderen

Fam Besemer,
    18-8-2018

Rechtsreeks via de camping een stacaravan geboekt vlakbij het zwembad. Erg schoon en mooi. Dichtbij drukke weg maar geen last van gehad, wel van de ontelbare muggen... Personeel in supermarkt is enorm onvriendelijk en chagrijnig. Zwembad is top, veilig en schoon! Geen badmutsen. Ideaal voor kinderen tot jaar of 7. Camping is op loopafstand van strand. Bedjes huren bij strand is € 16,- per dag en je krijgt dan bedjes toegewezen. Mag zelf niet kiezen. Wil je geen bedjes huren dan is er zeer beperkte ruimte waar je mag gaan liggen met parasol. Vonden wij een nadeel. In het stadje meer dan voldoende eetgelegenheden en ook de pizza's op de camping waren lekker. Verder weinig te beleven in de omgeving. Prima camping voor jonge kinderen en een zon/zee/strand vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Jesolo scoort een 8,2 uit 10, op basis van 210 reviews