Jesolo

Reviews over Jesolo

8/10 dagen, strand en bezoek aan Venetië

Yvonne-Alk
    30-7-2017

Wij zaten met z'n 2-en in een hotel en dan is strand super en schoon en netjes. De boulevard ,15 km, is heerlijk om te wandelen. Genoeg terrasjes, eettentjes, winkeltjes, goed openbaar vervoer om met de boot van Punta Sabbioni naar Venetië te gaan. Leuk om fietsen te huren. Genoeg vertier savonds.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Geweldig stadje met veel vertier

ronaldengaby
    18-9-2016

Als je rust wil kun je aan de strandzijde van je hotel vertoeven (Je moet dan wel een hotel kiezen met strandligging) en als je vertier wil ga je naar de winkelstraat. Deze is kilometerslang en heeft voor elk wat wils. Goedkope en designer winkels. Goedkope en dure restaurants. Live muziek. kinderspeeltuinen. In Jesolo zijn hoofdzakelijk Italiaanse toeristen en een handjevol Oostenrijkers. Over het algemeen zijn dit zeer beschaafde en rustige mensen ( ook de kinderen!) Je ziet hier geen onrustzaaiers want dan is de politie er gelijk bij. Uitstapje met de boot naar Venetië is een aanrader. Venetië is minder duur dan verwacht. Vooral als je een drankje doet in een zijstraatje. Het was wel ontzettend druk. Daardoor lijkt het meer op een pretpark dan op een historische stad.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima voor strandvakantie en als uitvalsbasis.

M. van Geenen
    25-6-2016

Goed strand met ligstoelen en strandtentjes voor een hapje of drankje. Goede uitvalsbasis voor excursies naar Venetië, Padua, Vicenza e.d. Burano en Murano ook de moeite waard. Een grote outlet in de buurt die met de bus bereikbaar is. Tip: huur in Venetië een taxiboot voor een rondvaart in de grote kanalen. €18.00 pp als je met 10 personen bent.

Gereisd Met vrienden in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Schitterend strand

Gerard
    5-5-2016

het massale toerisme, met veel wat oudere hotels, al zitten er ook veel goed onderhouden hotels tussen. Veel restaurants en barretjes. En vooral een schitterend lang strand. Fiets mogelijkheden zijn er ook! En tevens gunstig gelegen tov punte sabbione

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2016

Strand en cultuur in directe omgeving

Koen
    18-10-2014

Lido di Jesolo is heel netjes. Alle pleintjes aan de immense (6 km) lange winkelstraat (die 's avonds verkeersvrij is) hebben een eigen mooi karakter. Met de auto rij je naar Puncta Sabioni waar je (neem een dagpas) de boot neemt naar Venetië en de vele eilanden die je gezien moet hebben. Ook Padua is een bezoekje waard. Het strand wordt bewaakt en wordt heel goed onderhouden. Er zijn redders en er is wat animatie. Met de fiets geniet je van het vele water rondom Lido di Jesolo.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011
Jesolo scoort een 7,7 uit 10, op basis van 210 reviews