Camping Waikiki

15 reacties Camping Waikiki

Grootte staanplaatsen

Anna, 18-11-2018

Hallo,

Kan iemand ons vertellen wat de grootte van de staanplaatsen zijn? We willen op een staanplaats met hond. Zijn de plaatsen afgebakend?

Bedankt!

Prijzen dog lodge

Lola, 13-10-2018

Hallo,

Wij willen volgend jaar zomer misschien naar deze camping, maar kunnen nergens terugvinden wat ongeveer de prijzen zijn in het hoogseizoen. De camping zelf reageert niet op mijn mail. Weet iemand ongeveer wat een week in een pet lodge kost ? Alvast bedankt.

Veel Nederlandse kinderen?

RJ, 8-8-2016

Hallo,

Zijn er in de zomervakantie veel Nederlandse kinderen op deze camping, rond de leeftijd van 10-12 jaar?

We hebben een aantal aanbieders voor Waikiki voor je op een rij gezet:

Muggen in 2016

Sandra, 17-7-2016
Ik heb gehoord dat je in deze omgeving veel last hebt van muggen, wordt hier iets aan gedaan op de camping? Of valt het wel mee op deze camping?

Grootte staanplaatsen

Mowie, 6-4-2016

Kan iemand mij vertellen hoe groot de staanplaatsen ongeveer zijn?

Wij willen een pitch 1 boeken, maar nergens staat hoeveel m2 deze zijn.

Wij hebben een redelijk grote caravan en houden wel van een klein beetje ruimte ;-)

Badmuts

ingridO, 9-1-2016

Op de ene foto zie je wel badmutsen en op de andere niet en bij de ene aanbieder staat wel badmuts verplicht en bij de andere weer niet. Zou graag horen of het wel of niet verplicht is..en graag van iemand die recent is geweest ;)

Groet,Ingrid

1 reactie

Moet iedereen echt een badmuts op als je het zwembad in wil? Graag meer info hierover.
1 reactie

Wie weet of je een koelkast kan huren?

Ramon , 2-2-2013

Graag wil ik even weten of het mogelijk is om een koelkast te huren?

Gewoon zo;n tafelmodel....

Ik zou u zeer dankbaar zijn voor uw antwoordt.

Jan, 27-7-2012
Weet iemand of je Wifi op de kampeerplaats kan ontvangen?

stroom

alex, 4-7-2012
hallo vraag met betrekking tot de stroomvoorziening of deze op de plaats is of dat ik een lang verlegsnoer moet meenemen.

We hebben een aantal aanbieders voor Waikiki voor je op een rij gezet: