Camping Waikiki

• Kinderopvang
Meer camping info

114 reviews over Camping Waikiki

• 9Fam. v Bussel10-08-2020

Geweldige camping / resort direct aan zee.

Geweldige vakantie gehad in Jesolo bij Waikiki. Alles is erg goed geregeld. Personeel is zeer vriendelijk, camping wordt zeer goed onderhouden en is schoon. Zowel bij het zwembad als de zee wordt er toezicht gehouden. De zee is rustig en loopt erg mooi af. Met kinderen is dit zeer fijn. Wij hadden een beach lodge wat erg leuk was. Toilet/douche gebouw is volgens mij praktisch nieuw. Supermarkt is groot genoeg en kun je praktisch alles halen wat je nodig hebt. Elke dag verse broodjes. Prima restaurant op de camping en oa een erg leuk familie restaurant ('Darsena') op loop afstand. Op een paar minuten lopen (naast Darsena) vertrekt er een boot naar Venetië (ma-do). Relatief weinig Nederlanders, daarom hier ook relatief weinig beoordelingen volgens mij. Ik las iets over herrie van een andere camping. Heb hier niets van gehoord, hoewel onze accommodatie zelfs relatief dicht aan de volgende camping grensde. Niet twijfelen, maar boeken :)

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    10Alex23-08-2019

Super!

Zijn hier nu twee keer geweest. Hele mooie en goed onderhouden camping. Uitermate geschikt om met kleine kinderen 1-5 jaar te verblijven. Zwembad ideaal met een zachte bodem. Camping is gelegen in een bos waardoor je overal voldoende schaduw hebt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    938 jaar Kampeer-ervaring in heel zuid-europa19-08-2018

Waikiki.... Wij hebben erg fijne herinneringen!

Erg gezellige camping! Bezoekers van veel verschillende nationaliteiten ?? Een mooi strand en een fijn zwembad. Sanitair is zeer netjes. De dames van de schoonmaak kom je steeds weer tegen. Maar we zitten hier aan zee dus je kan natuurlijk af en toe zand in het toiletgebouw tegen komen.
    Het animatieteam is in het Italiaans en erg leuk! Staanplaatsen zijn netjes maar veel zand inderdaad... tja, we zitten aan de Adriatische kust en wij vinden dat heerlijk! Wat hangt hier een lekker sfeertje!
    De naast gelegen camping heeft inderdaad hele goede speakers ?? die je op een gedeelte van Waikiki kunt horen... Maar ze stoppen klokslag 23.00. Op zaterdagavond/nacht hoor je dansmuziek van het restaurant gelegen aan de andere kant naast de camping en dit gaat lang door. Ik vond het wel gezellig en erg storend was het niet. Muggen, Ja! (Gewoon rookspiralen kopen in de campingwinkel 10 voor 1.15) Wij hebben een super vakantie gehad!!!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Petra09-08-2018

Goede vakantie

Goede, gezellige kleinschalige camping met alle faciliteiten bij de hand en een goed animatieteam.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10hellmejer31-07-2018

Heerlijke vakantie

Mooie camping en het zwembad en het centrum ligt centraal op deze camping. je hoeft niet ver te lopen naar het zwembad of winkel. personeel is erg vriendelijk en animatieteam doet hun best om de kinderen te vermaken. en Aqaulandia dichtbij. Zeldzame schelpjes zoeken op het strand een oranje schelpje is het deurtje van een slakkenhuisje en wordt veel gemaakt in sieraden & hij brengt geluk ;). Een nette en een schone camping waar wij veel plezier hebben gehad. ook ben je dichtbij venetie. bij Punta sabioni stap je op met ACTV bood dit is een soort openbaar vervoer in en om venetie. Dan kun je ook in Venetie overal deze boot pakken!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

10kim2817-08-2017

Zomervakantie 2017

Hele toffe camping met een mooi lagunebad, ideaal voor kleine kindjes. Lekkere pizza's. Zeker citronellakaarsen en muggenmelk meenemen, want de muggen eten je op! Jesolo is ook gezellig om te bezoeken, maar heel toeristisch.

• 10Eetgelegenheden

• 4Maartje13-08-2017

nooit meer voor ons

de camping maakt niet waar wat ze beweren, het is er absoluut niet prettig verblijven. Kampeerplaatsen: stof, zand, zeer klein, wel schaduw Sanitair: modern/nieuw maar vies, ligt natuurlijk ook aan hoe anderen het achter laten, maar je mag verwachten dat er dan een keer extra wordt schoon gemaakt Zwembad: prima, vooral leuk voor ons kleintje van 4, leuke glijbaan Strand: vanuit de camping snel bereikbaar maar een parasol mag je niet eens overal opzetten :( Rust: niet mogelijk, muziek in de vroege avond tot soms ver na meddernacht, zoals anderen ook al zeggen. Je kunt elkaar binnen 1m van elkaar al niet meer verstaan. Zelfs met oordoppen in de caravan was hier niet doorheen te slapen. Animatie: zoals ook al eerder beschreven, waardeloos Verder is het weer, klef en erg benauwd alsmede de overdaad aan muggen niet te verwijten aan de camping, maar als de plaatsen met kiezel bedekt zijn en een stuk groter waren dan kwam er misschien nog 1 zuchtje wind voorbij!

• 5Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 1Scheepers13-08-2017

Nooit meer!

Ellende op waikiki: muggen, enorme herrie vd animatie (alsof kinderen van 4 tot 12 jaar al doof zijn) zand ondergrond en zeer kleine plekken, caravan auto en luifeltje pastte niet, warm/benauwd, geen wind, na 2 dagen had ik bronchitis en moesten we vluchten naar Oostenrijk, geld terug: NO, zelfs het 10tje toeristenbelasting niet. Arrogant personeel, nieuw maar zeer vies sanitair! Zwembad oke, strand ook wel, maar dit wasbloedheet ivm landwind. Kortom weinig positiefs te melden en €500,- door de vieze wc's gespoeld

• 6Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

• 4Michiel06-08-2017

herrie herrie en onvriendelijk personeel

Om te beginnen ons kind heeft zich hier uitstekend vermaakt. De camping is kleinschalig maar heeft voldoende faciliteiten. Leuke voetbalkooi en prima zwembad. Echter ben ik het met de 2 onderste reviews eens. Wat een ongelooflijke herrie maakt deze camping. Slecht opgeleid animatie team waarvan de 1 denkt dat die moet schreeuwen door een microfoon en de ander denkt dat die kan zingen. Wat een bagger komt er uit die boxen daar. Daarnaast vind de buurman van de camping het ook leuk om in het weekend van 20.00 t/m 00.30 uur disco avondjes te geven. Dit maakt zo vrezelijke herrie dat slapen of communiceren met elkaar niet mogelijk is. Ik heb een video geplaatst waarin te horen is hoe het er aan toe gaat op deze avonden. Het is echt buiten alle proportie. Het personeel in het Restaurant en incheckbalie geven je ook niet het echte vakantie gevoel. Zeer chagrijnig en arrogant volk. Reistijden naar Bologna of Verona is gemiddeld 2 uur vanaf deze camping. Was voor ons de eerste en laatste keer camping Wakiki in Jesolo!!!

• 2Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 5Johan Kraeima28-07-2017

Verschrikkelijke animatie. Geen ontkomen aan.

Camping Waikiki nabij Jesolo in Italië zou zoveel leuker kunnen zijn. Op deze camping is het echter verplicht om geanimeerd te worden tussen 21.00-23.00. Met harde kleutermuziek en onderbetaalde intaliaanse werkschuwe nozems die niets leuker vinden dan in een microfoon te schreeuwen. Snel weg hier.....

• 4Eetgelegenheden

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen